قفل دیجیتال ROOK P402

قفل دیجیتال روک P402 یکی از مدل های جدید قفل های دیجیتالی در بازار است که قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه می دهد. این قفل هوشمند به لطف نقاط دسترسی متعدد حداکثر راحتی و امنیت را ایجاد کرده است. قفل دیجیتال Rook P402 بر روی انواع مغزی با زبانه های مختلف نصب می شود و همچنین می تواند بر روی انواع درب ها از جمله چوبی، ضد سرقت و فلزی نصب شود. قفل روک P402 یکی از قفل های سری P است که دارای دستگیره تمام اتوماتیک می باشد و پس از بستن درب به صورت خودکار درب قفل می شود. با ما همراه باشید تا با دیگر ویژگی های این قفل مقرون به صرفه و با کیفیت آشنا شوید.

روش های دسترسی قفل روک P402

  1. رمز: این قفل دیجیتال قابلیت شناسایی تا 100 عدد کاربر توسط رمز را دارد.
  2. کارت: شما می توانید تا 100 عدد کارت مختلف را به قفل P402 معرفی نمایید.
  3. اثر انگشت: امکان تعریف تا 100 عدد اثر انگشت به قفل روک P402 وجود دارد.
  4. قابلیت تشخیص چهره

سنسور اثر انگشتی قفل دیجیتال روک P402 خازنی است و به سرعت در را باز می کند. تابع خیالی نیز به شما کمک می کند تا رمز عبور را به طور ایمن وارد کنید تا بتوانید تعداد مشخصی از کاراکترهای عددی را قبل یا بعد از رمز عبور اصلی وارد کنید تا تشخیص رمز عبور از روی اثر انگشت شما روی صفحه نمایش، غیر ممکن شود.

قفل روک p402

مشخصات ظاهری قفل دیجیتال rook P402

همان طور که گفتیم این قفل می تواند به چندیدن مدل زبانه متصل شود که شامل 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم می باشد. ابعاد بیرونی قفل 75w * 405h میلی متر و ابعاد درونی قفل 77w * 404h میلی متر است. قفل روک P402 تک رنگ و به رنگ مشکی تولید می شود.

امکانات قفل دیجیتال روک P402

قابلیت گزارش گیری ورود و خروج ها

قفل روک P402 دارای برنامه ای است که توسط انواع گوشی های هوشمند در بازار ایران پشتیبانی می شود. با اتصال این قفل به اینترنت، می توانید به نرم افزار متصل شوید. گزارش دهی در واقع عملکردی مشابه دستگاه کنترل از راه دور را دارد و علاوه بر ثبت آمار ورود و خروج، به کاربر سرپرست اجازه می دهد تا محدودیت زمانی را برای دسترسی کاربران اعمال کند. در واقع شما می توانید رفت و آمدها را بررسی و کنترل کنید.

اتصال به خانه هوشمند قفل P402 روک

تعداد کمی قفل در بازار وجود دارد که به خانه هوشمند متصل می شوند و همه این قفل ها برای اتصال به سیستم هوشمند به اجزای اضافی نیاز دارند. اما یکی از موارد استثنا در مورد قفل های سری P برند روک، از جمله P402 است که برای اتصال به خانه هوشمند نیازی به هزینه اضافی برای قفل ندارد.

front p402

آلارم های هشدار امنیتی قفل روک P402

قفل های روک مجهز به 3 مدل آلارم هشدار امنیتی هستند که شامل:

آلارم هشدار ضد سرقت: اگر شخصی چندیدن بار پشت سرهم کارت، رمز و یا اثر انگشت اشتباه را وارد کند، قفل به صدا در میاید و به شما هشدار می دهد.

آلارم ضد شوک و ضد ضربه: با اعمال نیرو یا ولتاژ برق غیر طبیعی به قفل، آلارم هشدار آن فعال خواهد شد.

آلارم اعلان حریق: در صورت بروز آتش سوزی در منزل، در خانه به صورت اتوماتیک باز می شود تا فورا از آن خارج شوید.

نکته

در اکثر قفل های دیجیتال که آلارم اتمام باتری هم وجود دارد به علت این است که آن ها توسط بانری قلمی شارژ می شوند. قفل دیجیتال روک P402 مجهز به باتری لیتیومی است که می توانید آن را به راحتی توسط یک کابل و پاوربانک شارژ نمایید.

چشمی دیجیتال روک

قفل های سری p روک مجهز به یک چشمی دیجیتالی روی خود قفل هستند که قفل P402 از این قاعده مستثنی نیست. یک چشمی در قسمت بیرونی قفل نصب شده است و صفحه نمایش آن در داخل قرار می گیرد. همچنین این قفل دارای یک زنگ نمایشگر نیز می باشد. معدود قفل دیجیتالی وجود دارد که مجهز به چشمی دیجیتال هم باشد.

back p402

قابلیت ورودی دوبل

بعضی ها با وجود دسترسی های ایمنی مثل رمز و کارت ولی همچنان دو دل هستند که یک وقت شخصی بتواند رمز آن ها را تشخیص داده و وارد منزل شوند. برای این منظور آپشن ورودی دوبل در قفل روک P402 تعبیه شده است. شما می توانید انتخاب کنید که توسط دو مدل دسترسی درب را باز کنید. به عنوان مثال با رمز-کارت ، رمز-اثر انگشت.

شب بند دیجیتال

سیستم شب بند یا حریم خصوصی به منظور افزایش ایمنی ، آرامش خاطر و راحتی شما مشتریان عزیز طراحی و نصب شده است. در واقع این یک دکمه فیزیکی است که در داخل قفل نصب شده است و از آن به گونه ای استفاده می شود که اگر مشتریان عزیز آن را از داخل خانه یا محل کار فعال کنند ، هیچکس اجازه ورود به خانه را نخواهد داشت.حتی با گذر واژه، کارت و اثر انگشت. تنها با وجود کلید مکانیکی می توانند درب را باز نمایند.

 

نتیجه گیری

هدف از تولید قفل های دیجیتال روک ارائه گزینه هایی است که آسیب پذیری های کنترلی و امنیتی دستگیره های معمولی را پوشش دهد. یکی از مهم ترین گزینه های قفل دیجیتال Rook P402 نصب روی زبانه های قلاب شکل بوده که بسیار مقاوم هستند. این قفل تنها قفل از برند روک می باشد که قابلیت تشخیص چهره را هم دارد. در واقع فول آپشن ترین قفل موجود در بازار می باشد که زیبایی و جلوه ی خاصی هم دارد. با توجه به قیمت های مناسب برند روک توصیه می شود که از آن استفاده نمایید.