قفل دیجیتال فیلیپس

قفل دیجیتال فیلیپس یکی از برندهای چینی قفل دیجیتال موجود در بازار ایران است که در مدل های مختلف موجود است و به دلیل ویژگی های کاربرپسند و امنیت بالا با قیمت بالایی به فروش می رسد.. برخی از قفل های دیجیتال فیلیپس قدرت کمتری دارند. این قفل ها در انواع مدل های دسته ای، فشاری یا پایلوت و تمام اتوماتیک موجود می باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل دیجیتال فیلیپس با ما همراه باشید.

عدم ارائه قفل کودک در قفل فیلیپس

قفل کودک در مدل های ddl7400، ddl7200 و ddl7100 قفل دیجیتال فیلیپس که طراحی دسته دارند اما قفل کودک ندارند، قابلیت ایمنی پایین تری است. گاهی اوقات ادعا می شود که این مدل دارای قفل کودک است و فروشنده دکمه ای را به شما نشان می دهد که در صورت فعال بودن توسط سایر دسترسی های خارجی نمی توان آن را وارد کرد و غیرفعال می شود، این حریم خصوصی است نه قفل کودک. !
برای بیان تفاوت بین این دو گزینه، یعنی قفل کودک و حفظ حریم خصوصی، لطفا توجه داشته باشید که قفل کودک را یک بار فعال می کنید و همیشه با باز و بسته شدن درب به طور خودکار روشن می شود و نیازی به تنظیمات دستی یا فعال سازی مجدد دستی نیست. شما این کار را نخواهید کرد، بنابراین هر دکمه دیگری که این ویژگی را ندارد قفل کودک نیست.

قفل دیجیتال فیلیپس

قفل فیلیپس و قفل کاداس

قفل فیلیپس و قفل کاداس هر دو ساخت کشور چین هستند و با یک جستجوی ساده در سایت هایی مانند علی بابا و سایر فروشگاه های اینترنتی بین المللی متوجه گرانی این قفل ها در بازار ایران خواهید شد. قفل های فیلیپس و کاداس طراحی یکسانی دارند و به نظر می رسد با توجه به سیاست های قیمت گذاری متفاوت تنها در دو برند عرضه شوند. برخی از امکانات بسیار کاربردی در این قفل ها به صورت آپشن ارائه می شود که به غیر از قیمت بالای قفل، برای داشتن این آپشن ها باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

ضعف در خدمات پس از فروش فیلیپس

قفل دیجیتال فیلیپس شامل ddl9300، ddl9200 ALPHA ddl9100 ddl6100 ddl7400 شامل مدل های تمام اتوماتیک مانند ddl7200 و ddl7100 و مدل های دستگیره خلبانی 10 کلیدی می باشد اما در ارائه خدمات پس از فروش با کمبود تامین قطعات یدکی مواجه است. همچنین امنیت قفل دیجیتال فیلیپس به خصوص در مدل های دستی ضعیف است.

مقایسه قفل های فیلیپس و روک

قفل دیجیتال فیلیپس نسبت به قفل روک قیمت بسیار بالایی دارد و در هر مدلی قیمت آن تقریبا سه برابر قفل روک است. فیلیپس قفل قوی نیست و این امنیت را زیر سوال می برد. در مورد قفل دیجیتال ضد سرقت بوده و با زبانه قلابی به مهره وصل می شود. این زبانه از دستکاری درب جلوگیری می کند.

همچنین قفل دیجیتال Rook ویژگی های منحصر به فردی در مقابل قفل دیجیتال فیلیپس ارائه می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید یک کنترل از راه دور روی قفل Rook داشته باشید، قفل را با تصویر آیفون مرتبط کنید و هزینه اضافی برای قیمت کامل قفل پرداخت نکنید. کنترل از راه دور و آیفون تصویری دو عملکردی هستند که می توانند در را در شعاع 20 متری محل نصب قفل باز کنند. هر دوی این ویژگی ها بیشتر برای مکان هایی که در طول روز مشتریان زیادی دارند مناسب است.

باز کردن قفل درب از راه دور در محیطی نامحدود با اپلیکیشن Rook، ارزان ترین قفل سری P در این مجموعه امکان پذیر است. علاوه بر این، قفل Rook دارای یک نمایشگر دیجیتال آنلاین است، بنابراین زمانی که زنگ در به صدا در می آید، تصویر شخص علاوه بر صفحه LCD قفل، روی برنامه نیز نمایش داده می شود.

مقایسه قفل های فیلیپس و روک

نتیجه

در نهایت به چهار دلیل اصلی خرید قفل دیجیتال فیلیپس به شما توصیه نمی شود. اول از همه، کیفیت پایین قفل و مواد نامرغوب به کار رفته در آن و گاهی اوقات مهره های توخالی به کار رفته در این قفل ها است. یکی دیگر از دلایل عدم وجود قفل کودک بر روی انواع دستگیره های اهرمی قفل دیجیتال فیلیپس و آخرین دلیل عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب عدم وجود قطعات قفل فیلیپس می باشد. کارشناسان فنی شرکت روک دارای سالها تجربه در زمینه واردات قفل و انجام بازرسی می باشند.