قفل دیجیتال روک V2

قفل دیجیتال روک V2 همانند سایر مدل های قفل دیجیتال روک دارای تعداد دسترسی های زیاد است که قابل نصب در اماکن پر رفت و آمد نیز می باشد. قفل دیجیتال روک V2 امکان تعریف 300 کاربر با دسترسی های متفاوت را به شما می دهد. این قفل علی رغم ویژگی های امنیتی قیمت مناسب تری نسبت به سایر قفل ها دارد.

روش های دسترسی به قفل دیجیتال روک V2

همانطور که می دانید قفل های هوشمند برند روک امکان تعریف دسترسی های زیادی به کاربرانش می دهد که از جمله در مدل قفل دیجیتال روک V2 امکان تعریف 100 کارت، 100 اثر انگشت و تا 100 رمز ورود را دارید. همچنین یک کاربر ادمین در این قفل وجود دارد که کلیه تنظیمات توسط این کاربر انجام می گیرد.

افزودن و غیر فعال نمودن کاربران عادی نیز از طریق کاربر ادمین صورت می گیرد. آپشن بسیار کاربردی که در مورد این قفل وجود دارد امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی است. به طوری که برای ورود، شرط همزمان استفاده از دو دسترسی برای کاربران را می گذارید؛ بطور مثال رمز و اثر انگشت و یا کارت و رمز.

قفل روک v2

مزایای قفل دیجیتال روک V2

یکی از مزیت های مهم این قفل هوشمند داشتن قابلیت قفل اتوماتیک است به طوریکه پس از چند ثانیه بعد از بسته شدن درب، به طور خودکار قفل می شود. این قفل مقاوم در برابر حرارت است بعلاوه آلارم ضد سرقت این قفل در زمان هایی که سارقین می خواهند فشاری به قفل وارد کنند شروع به آژیر کشیدن می کند.

آلارم ضد حریق این قفل هم از طریق سنسور تشخیص دما، با بالا رفتن دما آلارم می دهد تا کاربر به موقع اقدامات لازم را جهت اطفاء حریق انجام دهد. نقش سیستم ضد شوک قفل دیجیتال روک V2 در زمانی معلوم می شود که سارقین برای از کار انداختن قفل اقدام به وارد نمودن ولتاژ اضافی نمایند در این صورت این سیستم از هر گونه خرابی جلوگیری خواهد کرد.

آلارم اتمام باتری در این قفل هوشمند با صدایی کمتر از آژیرهای موارد بحرانی ضد سرقت و ضد حریق، کاربر را از اتمام باتری مطلع می کند. منبع تغذیه قفل دیجیتال قفل دیجیتال روک V2 چهار عدد باتری قلمی استاندارد AA است که برای 10 بار استفاده در روز تا حدوداً یک سال دوام دارد.

از دیگر قابلیت های این قفل منبع تغذیه اضطراری است که توسط یک کابل اندرویدی ساده و یک پاوربانک از طریق جایگاه میکرو USB روی قفل به طور موقت شارژ می شود که این قابلیت برای زمانی است که شما به هر دلیلی به آلارم اتمام باتری بی توجه بوده اید. همچنین شما می توانید صدای قفل را مطابق سلیقه خود کم و زیاد نمایید که البته این صدا شامل صدای آژیرهای بحرانی نمی شود و آن ها کماکان صدای بلندتری دارند.

قیمت قفل هوشمند روک V2

از عوامل مهمی که روی قیمت تأثیرگذار است آیتم تعداد دسترسی است که در مورد قفل دیجیتال روک V2 کلیه دسترسی های کارت، رمز و اثر انگشت وجود دارند. از دیگر آیتم های مؤثر روی فرایند قیمت گذاری می توان به طراحی   و استحکام قفل اشاره کرد که در این مورد هم قفل دیجیتال روک V2 محصولی بسیار محکم و مقاوم در برابر حرارت است و کلیه المان های زیبایی در طراحی این قفل لحاظ شده است. قیمت قفل دیجیتال روک V2 در حدود 150 دلار می باشد.

قفل v2 rook

مزیت برند روک در مقابل سایر برندها

مزیت قفل دیجیتال روک نسبت به سایر برندها ارائه انواع قفل های دیجیتال مناسب با انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، PVC و شیشه سکوریت است. این قفل ها بر روی انواع مغزی با تعداد زبانه های متفاوت قابل سوار شدن می باشند. قفل های برند روک قابلیت های کاربردی به مصرف کننده می دهند که از جمله آن می توان به انواع مختلف دسترسی با تعداد زیاد اشاره کرد.

تقریباٌ اکثر قفل های برند روک دارای رمز ادمین به غیر از رمز عادی هستند و روی بیشتر مدل ها آیکون زنگ قرار دارد. مزیت رقابتی قفل های هوشمند برند روک داشتن قیمت مناسب نسبت به قابلیت هایی است که به کابران می دهند. برای خرید قفل های این برند متفاوت از طریق سایت ROOK.IR اقدام نمایید تا از پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت یک ساله تعمیر و تعویض قطعات بهره مند شوید. همچنین کلیه قفل های هوشمند این سایت دارای دفترچه راهنمای فارسی است که کاربر را نسبت به کلیه امکانات قفل آگاه می کند.