قفل دیجیتال روک h110

هدف در مجموعه روک ارائه قفل هایی با کیفیت بالا و قابلیت های منحصر به فرد و همچنین با قیمت بسیار مناسب است. قفل دیجیتال روک دارای دو سری H و P بوده که هر یک از نظر ویژگی و ساختار قفل با یکدیگر متفاوتند. اما به طور کل قفل های هر دو سری به لحاظ کیفیت و استحکام مورد تأیید می باشند. یکی از قفل های سری H برند روک قفل دیجیتال روک H110 است که در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت. از سری محسنات قفل دیجیتال روک h110 این است که بر روی انواع مغزی با زبانه های مختلف میتواند شود. این قفل مانند سایر قفل های سری H برند روک دارای دستگیره اهرمی می باشد. قفل دیجیتال و قفل دیجیتال روک h110 یکی ازبهترین و پرکاربردترین قفلهای برند محبوب روک است.

قفل روک h110

انواع دسترسی قفل دیجیتال روک h110

1.اثرانگشت

حسگر اثر انگشت مربوط به این قفل یا همان قفل هوشمند اثر انگشتی از نوع خازنی است که سرعت و دقت پردازش بالایی در تشخیص هویت کاربران دارد. علاوه بر این عواملی چون برودت و یا حرارت هیچ خللی در شناسایی آن ایجاد نمی‌کند. قفل دیجیتال روک h110 قابلیت ثبت اثرانگشت راداشته و کاربر گرامی می تواند از طریق اِعمال اثرانگشت خود در سیستم قفل هر زمان که بخواهد تنها با یک لمس کوتاه مدت اثرانگشت وارد مکان مورد نظر شود.

2.رمز

قفل دیجیتال روک h110 قفلی رمزدار است ، یعنی ابتدا یک کد توسط کاربر در حافظه‌ی این رایانه ذخیره می‌شود. این کد مانند هر رمز یا پین کد دیگر که با آن آشنا هستیم، می‌تواند متشکل از اعداد و حروف باشد. اگر کد ورودی با کد ذخیره شده تطابق یابد و این تطابق توسط رایانه تشخیص داده شود، سیگنال باز شدن به قفل ارسال و در باز می‌شود.

3.کارت

کارت ها و خدمات امنیتی ای که ارائه می دهند کاملا جای کلید های سنتی را گرفته و سهولت را چندبرابرکرده اند.کارت ها در قفل های دیجیتال سابقه کاربرد زیادی داشته و قبل از اعمال رمز و اثرانگشت از آن استفاده شده است. با ارائه یک کارت مخصوص برای کاربر و ثبت و مشخصات و همچنین اعمال زمانبندی، به راحتی میتوان ورود و خروجی سریع و امن را تجربه کرد.کارت‌هایی که توسط قفل دیجیتال روک H110 ساپورت می‌شوند از قبیل کارت‌های بزرگ (مانند کارت‌های شتاب بانکی)، key tag (جاسوئیچی مانند) و اسمارت کارت (کارت‌های کوچک پشت برچسب دار مخصوص موبایل) می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشند.

قفل دیجیتال h110

امکانات و قابلیت های قفل دیجیتال روک h110

کنترل تردد (ورود)

قفل دیجیتال روک H110 به گونه ای طراحی شده که شما حین استفاده از آن خواهید توانست تعداد ورودی های یک روز را اِعمال و آن را کنترل نمایید.

اپلیکیشن

قابلیت اپلیکیشن در قفل دیجیتال روک h110 باعثِ کنترل آسان تر دیتاهای ورود وخروج شده است وکاربر قادر خواهد بود از طریق اپلیکیشن از هر نقطه ای که باشد و بخواهد اجازه ورود صادر کند. با اتصال قفل مذکور به اینترنت قابلیت گزارش‌گیری یا همان log نیز برایتان فراهم خواهد شد. گزارش‌گیری در واقع عملکردی مشابه دستگاه اکسس کنترل را داشته و به غیر از ثبت ورود ، به کاربر ادمین اجازه اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی‌های کاربران ادمین را می دهد.

پشتیبانی از 300 کاربر

قفل دیجیتال روک h110 امکان تعریف 300 کاربر را به شما می‌دهد که 290 عدد رمز مربوط به کاربران عادی و 10 عدددیگر مربوط به تعریف کاربران ادمین می باشد. تفاوت کاربر ادمین با عادی در این است که کاربر ادمین امکان تعریف کاربر جدید و انجام تنظیمات را دارد.

قابلیت نصب روی انواع درب

قفل دیجیتال h110 قابلیت نصب روی سطوح فلزی،چوبی و بخصوص درهایی که بائو کمتری دارند مانند UPVC را دارند.

قفل دیجیتال روک h110

آلارم های هشدار باتری

وجود آلارم هشدار در قفل دیجیتال روک h110 این امکان را به شما می دهد که از هرگونه کنش های ناشی از اختلال امنیت آگاه شده و سریعا ،امنیت را به روال عادی برگردانید. برای مثال اگر اثرانگشت وارد شده یا رمز تعیین شده پس از تکرار مجدد شناسایی نشود قفل مذکور با به صدا درآوردن آلارم هشدار، شما را جهت پیگیری و پیشگیری آگاه میسازد.

حریم خصوصی یا قفل شب بند

حریم خصوصی یک کلید فیزیکی است در قسمت داخلی قفل تعبیه شده است و اگر مشتریان قفل آن را از داخل فعال کنند، هیچ شخصی توان ورود به داخل خانه و محل کار را نخواهد داشت، حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت و تنها فردی می‌تواند وارد شود که کلید مکانیکی قفل را داشته باشند. فرض کنید امروز در یکی از اتاق های محل کارتان جلسه ای برگزار کرده اید و بسیاری از افراد دسترسی ورود به آن اتاق را دارند. در چنین مواقعی از داخل اتاق می توانید حریم خصوصی و یا شب بند قفل دیجیتال روک h110 را فعال نمایید تا هیچ کس حتی با وجود داشتن شرایط ورود بدون هماهنگی با شما نتواند وارد شود.

گارانتی شرکت روک

قفل دیجیتال روک h110 با توجه به آپشن‌هایی که به کاربر می‌دهد و در مقابل، قیمت مناسب آن و در کنار همه این‌ها طراحی منحصر به‌ فردی که دارد ، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین قفل های  دیجیتال در مقایسه با سایر برندها را دارد. این قفل همانند سایر محصولات از یک سال ضمانت تعمیر و تعویض قطعات به همراه پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی و همچنین خدمات پس از فروش 15 ساله، تجربه خرید بهترین قفل دیجیتال را جهت حفظ امنیت شما برایتان به ارمغان می‌آورد.