سبک جدید چشمی دیجیتال سامسونگ

چشمی دیجیتال را با کیفیت بالا خریداری کنید تا از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید. بنابراین پیش از خرید چشمی دیجیتال سامسونگ باید برندهای دیگر را نیز بشناسید. چشمی دستگاهی است که معمولاً پشت درب ورودی ساختمان ها نصب می شود و به نوبه خود جایگزین مناسب به جای چشمی های قدیمی است. چشمی دیجیتال سامسونگ، روک و … نوعی سیستم دوربین مدار بسته محسوب می شود و به شما اجازه می دهد که بتوانید پشت درب منزل و یا محل کار را به طور دقیق تماشا کنید.

چشمی دیجیتال به سادگی روی درب های ضد سرقت و معمولی نصب می شوند و اجرای بی نظیری دارند.

سبک جدید چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال سامسونگ بهتر است یا روک؟

برای اینکه بدانید چشمی دیجیتال سامسونگ بهتر است یا روک، در ابتدا باید تفاوت آن با چشمی های اپتیکال را بدانید. چشمی های اپتیکال به طور کلی در ارتفاع مشخصی اجرا می شوند و در نهایت به شما اجازه می دهند تا بتوانید پشت درب را مشاهده کنید و فضای بیشتری را پوشش نمی دهند برخی از مدل های چشمی سامسونگ به همین شکل طراحی شده اند. اما اگر به چشمی دیجیتال روک دقت کنید از صفحه نمایشگر ال سی دی در آن استفاده شده است که پشت درب قرار می گیرد و به طور کلی شرایط دیدن افراد با قدهای متفاوت را فراهم می سازد.

از سوی دیگر یکی از ویژگی های جالبی که برای چشمی دیجیتال روک دیده می شود این است که تصویری که شما به سختی و با یک چشم و با نزدیک شدن به چشمی دیجیتال سامسونگ می توانید ببینید توسط چشمی دیجیتال روک به وضوح دیده می شود.

ابعاد مانیتور چشمی ها به طور کلی 3 تا 5 اینچ بوده و به شکلی طراحی شده است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید با نزدیک تر شدن به چشمی مشکل سایه نداشته باشید و افرادی که پشت درب هستند حضور شما را احساس نکنند.

تصویری که روی ال سی دی چشمی الکترونیکی روک دیده می شود برخلاف چشمی دیجیتال سامسونگ حتی در نور کم هم کیفیت بی نظیری دارند و اجرای خاصی برای آنها دیده می شود.

پیشنهادی: چشمی دیجیتال روک

چشمی دیجیتال

بررسی چشمی دیجیتال سامسونگ و روک از نظر امکانات

یکی از سیستم های جالبی که برای چشمی دیجیتال روک دیده می شود قابلیت بزرگنمایی روی تصویر و زومینگ است که سبب می شود کار به صورت کاملاً حرفه ای دنبال شود اما این قابلیت تنها در برخی از مدل های چشمی دیجیتال سامسونگ دیده می شود که قیمت بسیار بالایی هم دارند.

از سوی دیگر چشمی دیجیتال روک نصب بسیار آسانی دارد و به طور کلی این چشمی ها شامل دو بخش اساسی هستند. بخش اول مربوط به دوربین بوده و بخش دوم شامل مدار فرمان است در چشمی دیجیتال سامسونگ گاه نیاز به زیرسازی برای نصب بوده و سوراخ کاری زیادی روی درب ایجاد می شود.

دقت کنید که باتری ها و نمایشگری که استفاده می شود می بایست در جای درست خود قرار بگیرد تا بتوانید به سادگی دوربین را در داخل سوراخ چشمی قرار دهید و همینطور به واسطه پیچ محکمی می توان قسمت مربوطه را محکم کرد.

چشمی روک به طور کلی ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند و البته که ساختاری قابل قبول برای آنها ارزیابی شده است و در عین حال ارزان تر از چشمی دیجیتال سامسونگ هستند. چشمی دیجیتال دستگاهی است که به طور کلی پشت درب ورودی آپارتمان شما قرار می گیرد و سطح اجرایی بی نظیری دارد. به طوری که میزان وضوح بالایی برای آن دیده می شود پس نباید هزینه بسیار بالایی برای آن پرداخت کنید.

انواع چشمی دیجیتال

اگر قصد شما خرید چشمی دیجیتال است باید مدل های مختلف در برندهای مختلف را در نظر بگیرید و بشناسید.

نوعی چشمی دیجیتال روک وجود دارد که برای درب استفاده می شود. این نمونه بسیار پیشرفته است و از تکنولوژی مناسبی برای سطح ایمنی و امنیت منازل استفاده شده است و قیمت آن نیز مناسب است در صورتی که اگر چنین سطح تکنولوژی در چشمی دیجیتال سامسونگ به کار برود قطعاً بسیار گرانتر خواهد بود.

چشمی دیجیتال روک تصاویر را به شکل سه بعدی و بر اساس کیفیت HD اجرا می کند و زاویه دید گسترده ای را فراهم می سازد. زاویه دید گسترده و سطح تصویربرداری و فیلمبرداری برای چشمی دیجیتال سامسونگ از مواردی است که بسته به مدلی که خریداری می کنید متفاوت خواهد بود و شاید کیفیت قابل قبول را نداشته باشد اما چشمی دیجیتال روک شفاف سازی کاملی در خصوص تصاویر و فیلم ها دارد.

چشمی دیجیتال با باتری لیتیومی و قلمی بر اساس مدل طراحی و اجرا شده است. در چشمی دیجیتال روک از باتری های قلمی انرژی مورد نظر تامین می شود. در صورتی که سیستم دارای سنسور حرکتی مجهز باشد، بهتر است که باتری قلمی برای آن استفاده نشود. در این حالت مجبور به تعویض باتری به صورت دوره ای هستید و اگر چشمی دیجیتال سامسونگ را انتخاب کنید هزینه ها برای شما بیشتر خواهد بود.

چشمی دیجیتال سامسونگ

سیستم هایی که دارای سنسور حرکتی هستند معمولاً باتری های لیتیومی دارند و به طور کلی در استفاده مداوم نیاز به شارژر خواهند داشت.

چشمی دیجیتال سامسونگ و روک هم به صورت وای فای و هم سیم کارتی طراحی و اجرا شده است. این مدل از چشمی ها از پیشرفته ترین مدل چشمی های الکترونیکی هستند و به اینترنت نیز وصل می شوند اما در شرایط یکسان برند روک می تواند اتصال سریع تری داشته باشد.

زمانی که سنسور تشخیص حرکت در این چشمی ها فعال شوند پیامی برای صاحب خانه ارسال می شود و بازبینی صورت می گیرد و شرایط برای برقراری تماس و مکالمه نیز خواهد بود.

چشمی دیجیتال سامسونگ با سنسور حرکتی چیست؟

یک مدل جدید از چشمی دیجیتال سامسونگ وجود دارد که شامل سنسور حرکتی می شود و بسیار گران قیمت است. وجود سنسورهای حرکتی در چشمی سبب می شود تا امنیت کار بیشتر شود و این سنسورها به طور کلی حرکت افراد پشت درب را به درستی تشخیص می دهند. یعنی می توانند تصویر آنها را ضبط کنند. یعنی شما به صورت آنلاین می توانید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید، اگر به هر دلیلی نیاز به سنسور حرکتی قدرتمند دارید می توانید چشمی دیجیتال روک سری P را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

شما برای خرید چشمی دیجیتال سامسونگ و روک می توانید مدل های متنوع آن را ارزیابی کنید و گزینه ای را خریداری کنید که باب میلتان است. دقت کنید که این چشمی ها هم سبک مختلفی دارند و هم اجرای مناسبی برای آنها دیده می شود. شما می توانید در خرید چشمی دیجیتال روک در ابتدا مشاوره های لازم را دنبال کنید. اگر فکر می کنید قیمت چشمی دیجیتال سامسونگ گران است می توانید مدلی انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارد و یا به سراغ برند روک بروید که کیفیت آن تضمین شده است.. در سال های اخیر قیمت این محصول به نسبت تغییراتی داشته و خوشبختانه کسانی که قصد خرید چشمی دیجیتال دارند می توانند این محصول را با کیفیت بالا و تعرفه متنوع تهیه کنند. البته که سطح کیفیت بالا برای چشمی دیجیتال سامسونگ سبب می شود تا مجبور به هزینه اضافی نباشید و یکبار برای همیشه خرید کنید. شما باید بتوانید محصولی خریداری کنید که هم ساختار حرفه ای دارد و هم دوام بالا و در این حالت قطعاً گزینه ای مناسب است که از نظر قیمت نیز مناسب و قابل قبول است و برند روک نیازهای شما را پوشش می دهد.