دزدگیر درب ضد سرقت آپارتمان

درب ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین مدل های درب ورودی مورد استفاده در ساختمان های آپارتمانی و ویلایی می باشد. طراحی این درب ها بسیار مقاوم است و استفاده از دستگاه ها بر روی این درب ها ایمنی این محصولات را بسیار بالا می برد. از جمله مهم ترین وسایلی که برای افزایش امنیت در درب سارق استفاده می شود می توان به قفل و دزدگیر اشاره کرد. نصب دزدگیر بر روی درب منزل یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت این درب ها می باشد.

دزدگیر چیست؟

دزدگیر درب ضد سرقت یا دزدگیر خانه یک سیستم امنیتی پیشرفته است که در ساختمان ها استفاده می شود. در این سیستم ها از چندین چشمی الکترونیکی برای تشخیص تمامی حرکات استفاده می شود. عملکرد این دزدگیرها به این صورت است که به محض تشخیص حرکات غیرمجاز در محل یا تلاش برای باز کردن درب، زنگ هشدار به صدا در می آید. پس از به صدا درآمدن آلارم، یک هشدار برای شما ارسال می شود.

دزدگیر درب ضد سرقت آپارتمان

دزدگیر درب ضد سرقت

زنگ درب ضد سرقت یک مدل پیشرفته از سیستم برای ایجاد هشدار هنگام شکستن خانه است. این محصولات بر روی درب قرار می گیرند و امنیت ساختمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. این محصولات در دسته دزدگیرها قرار می گیرند. دزدگیر منزل یکی از مهم ترین وسایل برای افزایش امنیت در ساختمان ها می باشد. این مدل دزدگیر بدون سیم کشی بیرون درب نصب می شود و در هر مکانی قابل استفاده است. دزدگیر ضد سرقت را می توان به راحتی بر روی انواع درب های ضد سرقت نصب کرد و امنیت این درب ها را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

قیمت سیستم دزدگیر درب ورودی آپارتمان

سارقان با استفاده از روش های مختلف قادر به شکستن در و پنجره ها هستند. شاید در ابتدا فکر کنید که دزدگیر ورودی فقط برای منازل کاربرد دارد اما باید بدانید که می توانید از این محصولات در هر جایی استفاده کنید. سنسورهای متصل به زنگ در آپارتمان بسیار حساس و قوی هستند و به محض اینکه افراد غریبه بدون اجازه وارد خانه شما می شوند آلارم فعال می شود و آلارم به صدا در می آید.

سیستم دزدگیر درب ورودی آپارتمان

آیا قفل دزدگیر همان دزدگیر درب ورودی است؟

درب دزدگیر ضد سرقت یک طرح قفل پیشرفته است که بر روی درب های ورودی ساختمان نصب می شود و به نوعی می توان آن را به عنوان دزدگیر درب ارائه کرد. قفل زنگ دار نمونه ای از قفل دیجیتالی درب است. قفل های دیجیتال و هوشمند فرصت های زیادی برای ایجاد امنیت در اختیار شما قرار می دهند. این قفل ها علاوه بر درب ورودی بر روی درب های دیگر ساختمان نیز قابل نصب هستند. در این نوع قفل پس از باز شدن درب، در صورت وارد نشدن کد صحیح در مدت زمان معین، آلارم به صدا در می آید و پیغام اخطار برای مالک ارسال می شود. استفاده از قفل مناسب روی درب برای جلوگیری از سرقت امنیت ساختمان را بسیار افزایش می دهد.

کجا می توان از دزدگیر درب آپارتمان استفاده کرد؟

دزدگیر درب آپارتمان علاوه بر ساختمان های مسکونی در مکان هایی مانند مغازه ها، فضاهای تجاری و اداری قابل استفاده است. آلارم های مورد استفاده در مراکز خرید و سالن ها با استفاده از سنسورهای پیشرفته از سرقت های بزرگ جلوگیری می کند. دزدگیر درب ورودی دستگاه کوچکی است، اما برای جلوگیری از سرقت به خوبی عمل می کند. از مهمترین ویژگی های دزدگیر درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد کوچکی دارد
  • سبک
  • بدنه ای محکم و ضد ضربه دارد
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان است
  • نصب بی سیم
  • امکان نصب بر روی درب اتاق، کمد، گاوصندوق و ….
  • عملکرد باتری
  • قابل استفاده در تمامی فضاهای داخلی و خارجی

کجا می توان از دزدگیر درب آپارتمان استفاده کرد؟