خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی

یکی از سوالات مهم و همیشگی این است که کدام خانه هوشمند ایرانی بهتر است یا خانه خارجی؟ برای پاسخ به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت و مشکل تا حد زیادی به فرضیات شما بستگی دارد. بنابراین در این مبحث و در این مقاله سعی داریم بهترین انتخاب را بین خانه هوشمند ایرانی و خانه هوشمند خارجی داشته باشیم.

خانه هوشمند چیست؟

به طور کلی می توان گفت خانه هوشمند مجموعه ای از تجهیزات هوشمند است که در آن تمامی دستگاه ها با استفاده از اینترنت و با یک تلفن همراه ساده با تمامی دستگاه ها به صورت کاملا اتوماتیک و از راه دور قابل کنترل هستند. به طور کلی می توان گفت دستگاه های موجود در یک خانه هوشمند از طریق اینترنت به یکدیگر متصل می شوند و کاربر این امکان را دارد که از راه دور تمامی این دستگاه ها مانند دما و روشنایی و همچنین سینمای خانگی را از طریق موبایل کنترل کند.

خانه هوشمند ایرانی یا خارجی

اجزای سیستم خانه هوشمند

سیستم‌های اتوماسیون خانگی از سه عنصر و سه بخش مانند یک دستگاه هوشمند، یک هاب و یک برنامه متصل تشکیل شده‌اند، در حالی که برخی از سیستم‌های هوشمند تنها با دو مورد از این قسمت‌ها شروع به کار می‌کنند. می توان یک دستگاه را مثال زد که لازم به ذکر است یکی از مهمترین نکات این است که اگرچه دسترسی به اینترنت امکان پذیر است و از نظر فنی جزء سیستم اتوماسیون خانگی نیست، اما یکی از مهمترین نقش های آن در این زمینه است، بنابراین یک اتصال اینترنت پرسرعت قابل اعتماد با Wi-Fi بین دستگاه های مجهز می تواند کار را بسیار آسان کند.

دستگاه های هوشمند خانگی ایرانی و خارجی

یکی از موضوعات مهم در حوزه خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی این است که چه نوع دستگاه هایی در آنها استفاده می شود، همچنین مانیتورینگ سیستم نیز گنجانده شده است و کنترل سیستم آبیاری یا کنترل لوله اصلی آب جزو برخی از ویژگی های مدرن خانه به حساب می آید که در این قسمت سعی خواهیم کرد نکات مهم در انتخاب برند لوازم خانگی مدرن را توضیح دهیم.

اولین نکته در زمینه خانه های هوشمند ایرانی و خانه های هوشمند خارجی، طراحی ظاهری است، بنابراین اولین چیزی که در انتخاب سیستم خانه هوشمند باید به آن توجه کرد، طراحی ظاهری است. بر این اساس قفل دیجیتال یکی از آن محصولات است که در خانه هوشمند استفاده می شود. این دکمه مستقیماً در معرض دید نصب خواهد شد، بنابراین طراحی ظاهری دکمه لمسی هوشمند بسیار مهم است. به غیر از دکمه لمسی هوشمند، کنترلر دینامیک هوشمند نیز نقش بسیار مهم و مهمی دارد.

نکته دیگر در زمینه خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی دستگاه های قابل کنترل است. به طور کلی می توان گفت که دستگاه های قابل کنترل به قسمت های مختلف خانه اطلاق می شود که به سیستم خانه هوشمند متصل می شوند. یکی از قطعات قابل کنترل توسط سیستم خانه هوشمند سیستم آبیاری هوشمند و شیر برقی هوشمند و همچنین پرده برقی هوشمند و کنترل درب پارکینگ از جمله مواردی است که قابل کنترل است.

یکی دیگر از مواردی که در زمینه خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی باید به آن توجه کرد، قیمت مورد نیاز است که بسیار مهم است، بنابراین هزینه خرید تجهیزات خانه هوشمند یکی از مهمترین موارد است.

خانه هوشمند ایرانی

تفاوت تجهیزات موجود در خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی

به طور کلی می توان گفت که امکانات موجود در یک خانه هوشمند ایرانی یا یک خانه هوشمند خارجی یکسان است و تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد، بنابراین بر این اساس می توان گفت که همه دستگاه ها نیز همینطور هستند. از قابلیت ها و امکانات موجود در ساختمان های هوشمند خارجی و ساختمان های هوشمند ایرانی می توان به سیستم های کنترل روشنایی و همچنین سیستم های گرمایش و سرمایش هوشمند و همچنین سیستم های کنترل امنیتی و سیستم های کنترل آبیاری اشاره کرد. این سیستم ها را پیاده سازی و نصب کنید.

خانه هوشمند ساخت ایران

به طور کلی ایران یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر تلاش زیادی برای جلوگیری از اتلاف انرژی داشته است و می توان گفت یکی از کشورهایی است که در زمینه مصرف انرژی به موفقیت های زیادی دست یافته است. مقدمه است. همانطور که می توان به ساخت صنعت هوشمند اشاره کرد، بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات خانه هوشمند تمام تلاش خود را برای رقابت با برندهای خارجی می کنند و در حال حاضر برندهای ایرانی از نظر کیفیت عملکرد خوبی دارند. زیبایی را می توان با محصولات خارجی مقایسه کرد.

خانه هوشمند

مزایا و ویژگی های خانه هوشمند

خانه هوشمند ایرانی یا خانه هوشمند خارجی دارای مزایا و امکانات ویژه ای است که در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم.

  • قابلیت کنترل هوشمند روشنایی و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی بر اساس تعداد و حضور افراد.
  • تجهیزات معیوب و تجهیزات رایج را شناسایی کنید
  • مصرف انرژی تجهیزات را بررسی می کند
  • افزایش ایمنی ساختمان با استفاده از سیستم های اعلام و اطفاء حریق
  • افزایش امنیت ساختمان با سیستم های امنیتی
  • در استفاده از دوربین های مدار بسته نیز از سیستم هشدار برای نظارت دقیق بر تمامی قسمت های مهم ساختمان استفاده می شود
  • قطعی خودکار گاز و قطعی خودکار آب و برق ساختمان برای کاهش تلفات احتمالی در هنگام حوادث و زلزله