بهترین چشمی دیجیتال وای فای

چشمی دیجیتال وای فای به واسطه اینترنت کار می کند و از دقت بالایی برخوردار است. برای استفاده از چشمی دیجیتال وای فای نیاز به کابل و سیم نبوده و اینترنت بی سیم برای این چشمی ها مناسب هستند.

ارتباط بین چشمی درب و گوشی در چشمی دیجیتال وای فای

چشمی دیجیتال وای فای به واسطه اینترنت می تواند ارتباط بین چشمی درب و گوشی را فراهم سازد. در واقع شما اپلیکیشن مخصوص را روی گوشی خود وصل می کنید. چشمی مورد نظر از طریق اینترنت وای فای به گوشی شما وصل می شود این رویکرد سبب می شود تا بتوانید از طریق تلفن همراه خود شرایط منزل را چک کنید. یعنی اگر شخصی پشت درب منزل شما، بیشتر از مدت زمان تعریف شده حضور پیدا کند، از طریق گوشی تلفن همراه به شما اطلاع داده می شود. دقت کنید که چشمی دیجیتال وای فای به واسطه اینترنت وای فای کار می کند و اگر وای فای قطع شود این دستگاه نیز عملکرد خود را از دست می دهد.

این چشمی ها دارای سنسورهای حرکتی هستند و هر حرکتی که پشت درب آپارتمان انجام می شود ضبط خواهد شد. فیلمبرداری به شکل کاملاً حرفه ای صورت می گیرد. اصول فیلمبرداری در این سنسورها به شکل اصولی دنبال می شود و جایگاه قابل قبولی دارد. این چشمی ها دارای مکانیزم دید در شب هستند و به طور کلی می توانند در تاریکی مطلق نیز کیفیت خوبی داشته باشند.

بهترین چشمی دیجیتال

مشخصات چشمی دیجیتال وای فای

اگر بخواهیم معرفی بیشتری از چشمی دیجیتال وای فای داشته باشیم، باید بگوییم که این چشمی ها دارای حافظه جانبی 4 گیگابایتی هستند. اما شرایطی فراهم شده است تا این حافظه به 32 گیگابایت نیز افزایش پیدا کند و خوشبختانه تا حد زیادی در این زمینه موقعیت خوبی دیده شده است.

چشمی دیجیتال وای فای دارای مانیتور های مخصوصی هستند. مانیتورهای 4 اینچی بهترین گزینه محسوب می شوند. در داخل این مانیتورها تصاویر بسیار واضح نمایش داده می شوند. مانیتورها در ثبت تصاویر شرایط واضحی را فراهم می سازند و به طور کلی موقعیت این چشمی ها خاص است.

این چشمی های دارای دکمه های تماس اضطراری هستند به طوری که شما می توانید یک سری شماره های از پیش تعیین شده برای چشمی تعریف کنید تا اولویت تماس به آن داده شود. برخی از سبک های جدید چشمی دیجیتال وای فای، دارای سیستم ارسال پیام کوتاه است که کمک می کند تا کار به بهترین نحو انجام شود.

این چشمی ها دارای باتری های لیتیوم قدرتمند هستند و قابلیت شارژ نیز برای آنها تعریف شده است. این چشمی ها به طور کلی چند زبانه هستند و زبان های انگلیسی و روسی و اسپانیایی و حتی عربی را پوشش می دهند.

چشمی دیجیتال

برخی از چشمی دیجیتال وای فای مناسب درب هایی با ضخامت 25 الی 75 میلی متری هستند، بنابراین در خرید این محصول باید ضخامت درب را مشخص کنید اگر درب منزل شما بسیار قطور است باید چشمی مناسب را پیدا کنید. قطر سوراخی که برای چشمی دیجیتال وای فای در نظر گرفته می شود بین 15 الی 58 میلی متر است و بهتر است که قطر بزرگتر از این مورد را انتخاب نکنید چون مشکلساز می شود.

نصب این چشمی ها کاملاً سریع بوده و در 5 دقیقه صورت می گیرد و مشکلی در اجرای آنها دیده نمی شود. صفحه نمایشگر این چشمی ها 4 اینچی هستند. صفحه نمایشگر به کار برده شده برای این چشمی ها کاملاً با کیفیت بوده و در برابر وضعیت بد آب و هوایی نیز شرایط خوبی فراهم می سازند.

چشمی دیجیتال وای فای از طریق اینترنت کار می کنند و به طور کلی ارتباط بین چشمی و گوشی نیز توسط اینترنت صورت می گیرد. بنابراین شما هر نقطه از ایران که باشید می توانید وضعیت منزل خود را چک کنید.

این چشمی ها قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای مخصوص را برعهده دارند. از سوی دیگر تماس ویدیویی و تماس تلفنی نیز توسط این چشمی ها صورت می گیرد. این چشمی ها قابلیت ارسال پیام کوتاه را دارند. سنسورهای حرکتی و ضبط فیلم نیز برای این دستگاه اجرا شده است. دکمه اضطراری به کار برده شده در این چشمی ها امنیت را بیشتر کرده است.

چشمی دیجیتال وای فای

سوالات رایج چشمی دیجیتال وای فای

آیا سیستم دید در شب برای همه مدل از چشمی دیجیتال وای فای وجود دارد؟

خیر! شما پیش از خرید باید این موضوع را بررسی کنید. برخی از چشمی ها نیاز به نور برای ثبت تصاویر دارند اما بسیاری از چشمی های نسل جدید از چشمی دیجیتال دارای این مکانیزم هستند و کمک می کنند تا محیط به بهترین نحو پوشش دهی شود.

باطری به کار برده شده برای چشمی دیجیتال وای فای از چه کیفیتی برخوردار است؟

باطری هایی که برای چشمی دیجیتال وای فای استفاده می شود به طور کلی از دسته باتری های لیتیوم قابل شارژ هستند. این باتری ها مصرف کمی دارند. کم مصرف بودن باتری ها کمک می کند تا درگیر هزینه های اضافی نشوید.

امکانات دیگر در چشمی دیجیتال وای فای چیست؟

برخی از مدل های چشمی دیجیتال وای فای، دارای تقویم هستند و تصاویر را طبق زمان دقیق و تاریخ به ثبت میرسانند. امکاناتی از قبیل چند زبانه بودن و همینطور ملودی زنگ اختیاری نیز برای چشمی دیجیتال وای فای اجرا شده است که کمک می کند این محصول عملکرد بهتری داشته باشد. سنسورهای حرکتی برای این چشمی ها عملکرد قابل قبولی دارند. ضبط و فیلمبرداری این چشمی ها به سبک های متنوعی صورت می گیرد و این موضوع سبب می شود تا زاویه های مختلف پوشش داده شوند.

نتیجه گیری

برای خرید چشمی دیجیتال وای فای باید به صفحه نمایش آن دقت کنید. همینطور نیاز است که موقعیت چشمی را بسنجید و سعی کنید کیفیت آن را نیز در نظر بگیرید. برخی از چشمی ها هستند که تصاویر را به شکل واضح و قابل قبول به ثبت میرسانند. این چشمی ها از نظر سبک اجرایی به چند دسته تقسیم شده اند. چشمی هایی که دارای دکمه اضطراری هستند گزینه بهتری برای خرید محسوب می شوند. نوع حافظه چشمی ها نیز روی کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. دست شما در خرید چشمی دیجیتال وای فای باز است و می توانید مدل های مختلف را انتخاب کنید.