هوشمندسازی خانه و محل کار با قفل دیجیتال

قفل دیجیتال جایگزین کلیدهای مکانیکی پر دردسر! هوشمندسازی به طور کلی به کنترل تجهیزات الکترونیکی، گرمایشی، امنیتی و … از طریق اینترنت به وسیله یک کنترلر (مغز خانه هوشمند) می‌گویند. کارکرد این کنترلر ارسال فرامین به هر وسیله به منظور اجرای کارکردی است که برای آن تعریف شده است. همچنین هوشمندسازی زیر مجموعه IOT یا همان اینترنت اشیاء نیز می‌باشد چرا که همگی این تجهیزات از طریق یک زبان مشترک که به آن پروتکل می‌گوییم به اینترنت متصل شده و از کنترلر فرمان می‌گیرد. حال برای ورود هر وسیله الکترونیکی به این سیستم هوشمندسازی شده نیاز است آن وسیله قابلیت اتصال به خانه هوشمند را داشته باشد.

قفل دیجیتال روک یکی از همین تجهیزات الکترونیکی است که در این مقاله به ارائه مدل‌هایی از آن در برند روک (ROOK) می‌پردازیم که به سهولت و بدون نیاز به هزینه اضافی به خانه هوشمند متصل می‌شوند.

قفل دیجیتال روک h220

قفل دیجیتال روک P221

قفل دیجیتال روک P221 از جمله قفل‌هایی است که به خانه هوشمند متصل می‌شود اما این قابلیت در مدل‌های P221 ،P231 ،P241 و P251 همانند سایر قفل‌های دیجیتال آپشنال نیست و نیازی به اختصاص هزینه مجزا برای داشتن آن را نخواهید داشت. سایر ویژگی‌های قفل دیجیتال P221 اتصال به ریموت و آیفون تصویری است که تا شعاع 20 متری محل نصب قفل، درب از طریق ریموت باز می‌شود. دستگیره تمام اتوماتیک قفل دیجیتال P221 امکان باز کردن درب بدون نیاز به استفاده از دستگیره را به شما می‌دهد. قفل اتوماتیک و یا auto lock باعث می‌شود پس از بستن درب در زمان خروج از خانه به طور اتوماتیک قفل می‌شود.

قفل دیجیتال روک p221

قفل دیجیتال روک P231

قفل دیجیتال P231 مدل دیگری از قفل‌های سری P برند روک است که دارای دسترسی‌های فول آپشن از جمله کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی در مواقع اضطراری می‌باشد. قفل دیجیتال P231 که به خانه هوشمند متصل می‌شود با ارائه گزارش‌گیری دقیق از طریق اپلیکیشن قفل علاوه بر ثبت آمار رفت و آمد، امکان اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی‌های کاربران عادی را نیز به شما می‌دهد. کارکرد گزارش‌گیری برای مدیریت زمانی ورود در اماکنی مثل شرکت‌ها و یا استفاده از امکانات واقع در مشاعات مجتمع‌های بزرگ ساختمانی از قبیل روف گاردن و یا استخر می‌باشد.

سنسور اثر انگشتی این قفل دیجیتال از نوع خازنی است که دقت و سرعت پردازش آن در تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل تحت تأثیر عواملی مثل گرما و سرمای هوا قرار نمی‌گیرد و بدون معطلی به سرعت درب برایتان باز می‌شود. همچنین دسترسی کارتی قفل‌های این مجموعه شامل کارت‌های بزرگ، key tag  و اسمارت کارت می‌شود که می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی را انتخاب نمایید.

قفل رمزی p231

قفل دیجیتال روک P241

قفل اثر انگشتی P241 مدل دیگری از قفل‌های قابل انطباق با هوشمندسازی است که دارای چشمی دیجیتال آنلاین است به طوری که با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط شخصی که پشت درب است تصویر او علاوه بر ارسال روی اپلیکیشن از طریق اینترنت، بر روی صفحه LCD قفل هم تا 13 ثانیه نمایان می‌شود تا در صورت نیاز درب را از راه دور برایش باز کنید. اگر بخواهید این تصاویر با ثبت تاریخ و ساعت در قفل ذخیره شود می‌توانید از یک میکرو رم استفاده نمایید. سایر ویژگی‌هایی که این چشمی دارد زاویه دید گسترده و دید در شب است که تصاویر واضحی برایتان در موقعیت‌های مختلف نمایش می‌دهد.

قفل هوشمند روک

قفل دیجیتال روک P251

قفل دیجیتال P251 همچون سایر قفل‌های سری P برند روک قابلیت اتصال به خانه هوشمند و گزارش‌گیری را دارد و قفلی زیبا با متریال عالی و با کیفیت محسوب می‌شود. قابلیت باز کردن درب از راه دور از طریق اپلیکیشن قفل از هرجایی که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل شود آپشن دیگری است که در هر برندی وجود ندارد و اگر هم باشد به شکل آپشنال قابل ارائه است.

چشمی دیجیتال آنلاین، قفل اتوماتیک و دستگیره تمام اتوماتیک سایر ویژگی‌های قفل دیجیتال P251 روک هستند که رفاه حال شما عزیزان را فراهم می‌کند. این قفل همچون سایر قفل‌های سری P ضد سرقت است چرا که بر روی مغزی با زبانه ضد دیلم هوک سوار می‌شود. سیستم ضد شوک از ورود ولتاژ اضافی و خرابی مدار قفل جلوگیری می‌کند. آلارم ضد سرقت نیز در صورت اعمال هر گونه فشار به قفل شروع به آژیر کشیدن می‌کند.

قفل دیجیتال روک

قیمت قفل دیجیتال روک

قفل‌های دیجیتال روک که به خانه هوشمند متصل می‌شوند دارای بازه قیمتی حدود 200 تا 680 دلار می‌باشند که همگی را می‌توانید از سایت rook.ir تهیه نمایید. قیمت این قفل‌ها به نسبت آپشن‌هایی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است و قفل‌هایی با کیفیت و ضد سرقت به حساب می‌آیند که با وارانتی یک ساله و پشتیبانی 24 ساعته تیم فنی به شما گرامیان عرضه می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام روک را دنبال نمایید.