راهنمای خرید قفل دیجیتال

راهنمای خرید قفل دیجیتال را با توجه به نکاتی که قبل از خرید این محصول می بایست به آن ها توجه کنید ارائه می کنیم. قفل دیجیتال به طور کلی یک کالای امنیتی وارداتی به بازار ایران است. این محصول گزینه خوبی برای جایگزین شدن به جای دستگیره های معمولی و یا دستگیره های مکانیکی می باشد. در واقع قفل دیجیتال قابلیت های کنترلی و امنیتی به کاربران ارائه می کند که رفع کننده نقایص دستگیره های معمولی می باشند.

همچنین ارائه دسترسی های جایگزین به جای استفاده از کلید مکانیکی باعث می شود چالش های حمل کلید و گم کردن آن را نداشته باشید. با ما همراه باشید تا با مطالعه راهنمای خرید قفل دیجیتال قبل از خرید این محصول، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قفل روک h220

دسترسی های قفل دیجیتال

قفل دیجیتال انواع مختلف دسترسی ها را اعم از کارت، رمز و اثر انگشت را به جای کلید مکانیکی ارائه می کند. قفل های کارتی دسترسی رمز و کارت را دارند. قفل های هوشمند فول آپشن کلیه دسترسی ها را با هم دارند و معمولاً با قیمت بالاتری نسبت به دستگیره های کارتی و اثر انگشتی عرضه می شوند. در زمان خرید به دسترسی های مورد نیازتان حتماً توجه کنید.

به عنوان مثال دسترسی اثر انگشت بیشتر مناسب افراد سالمند است که دیگر نیازی به یادآوری رمز برای این افراد وجود ندارد. همچنین سنسور اثر انگشتی در برخی از قفل های دیجیتال اپتیکال و در برخی دیگر خازنی است که سرعت و دقت سنسور اثر انگشت خازنی بسیار بالاتر از اپتیکال است. تعداد دسترسی هایی که می توانید در یک قفل دیجیتال تعریف کنید بسیار مهم است. مثلاً در قفل دیجیتال روک می توانید تا 299 دسترسی اعم از ادمین و عادی را تعریف نمایید.

قفل دیجیتال روک

انواع دستگیره های قفل دیجیتال

دستگیره های قفل دیجیتال انواع مختلفی دارند که ابتدایی ترین نوع آن دستگیره های اهرمی هستند. بعد از دستگیره های اهرمی دستگیره های فشاری کششی (پول و پوش) یا خلبانی به بازار آمد. جدیدترین تکنولوژی طراحی دستگیره دیجیتالی از نوع تمام اتوماتیک است. کارکرد دستگیره تمام اتوماتیک به گونه ای است که برای باز کردن درب با انواع دسترسی ها هیچ نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و درب به طور خودکار باز می شود.

قفل های دستگیره دار روک یا همان سری H از نوع اهرمی هستند. قفل دیجیتال سری P روک از نوع دستگیره های تمام اتوماتیک می باشند و ظاهری زیبا به درب ورودی می دهد. در زمان خرید به نوع دستگیره به کار رفته شده در قفل دیجیتال توجه کنید. نوع دستگیره یکی از المان های تعیین کننده قیمت قفل هم می باشد.

قابلیت های قفل دیجیتال

اینکه قفل دیجیتال چه قابلیت هایی را به شما ارائه می کند و نحوه ارائه این قابلیت ها موضوع مهمی در خرید یک قفل دیجیتال می باشد. بطور مثال قابلیت گزارشگیری یا همان LOG یکی از آپشن هایی است که علاوه بر ثبت آمار ترددها امکان اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی ها را به کاربر ادمین می دهد. قابلیت منحصر بفرد دیگری که یک قفل هوشمند می تواند داشته باشد باز کردن درب از راه دور از طریق اپلیکیشن می باشد.

قفل روک h251

اتصال به ریموت و آیفون تصویری برای باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل قابلیت دیگری است که در اکثر قفل های دیجیتال به صورت آپشنال ارائه می شود. در صورتیکه در قفل های سری P برند روک ریموت جزء وسایل جانبی قفل به شما عزیزان ارائه می شود و صرفه جویی 200 دلاری را برای شما به دنبال دارد.

اگر قفل دیجیتال را برای اماکن هوشمندسازی شده می خواهید تهیه کنید حتماً از امکان اتصال قفل به خانه هوشمند اطمینان حاصل نمایید. انواع مغزی که قفل ها بر روی آن ها سوار می شوند نکته مهمی برای خرید یک قفل است. مثلاً مغزی با زبانه ضد دیلم هوک در قفل های روک از استحکام بسیار بالایی برخوردارند.

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال

خدمات پس از فروش اقسام گوناگونی از جمله وارانتی را به کاربران ارائه می کند که می بایست جهت استفاده به نصاب بگویید موقع نصب برگه وارانتی را مهر و امضا کند. وارانتی شامل تعمیر و تعویض قطعات قفل هوشمند در زمان قید شده در برگه وارانتی می شود. در مورد قفل های روک محصولات با وارانتی یکساله و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود. قفل های با کیفیت روک را می توانید از سایت rook.ir با دفترچه راهنمای فارسی تهیه نمایید.

قفل روک

واردات قفل دیجیتال از مبادی قانونی

قفل دیجیتال یک کالای وارداتی است که احتمال واردات قاچاق آن وجود دارد. در این صورت فروشنده به دلیل عدم پرداخت عوارض گمرکی محصولات خود را با قیمت پایین تری عرضه می کنند. سعی کنید برای خرید دستگیره دیجیتالی فروشنده معتبر انتخاب کنید که قفل دیجیتال را با برگه سبز گمرکی به صورت قانونی وارد کرده باشد. تنها در صورت واردات قانونی امکان استفاده از خدمات پس از فروش رو دارید.

قیمت قفل دیجیتال

قیمت قفل دیجیتال از موارد حائز اهمیت در خرید به حساب می آید. اگر یک قفل به نسبت قیمتی که دارد نتواند نیازهای امنیتی و کنترلی شما را برآورده کند توجیه اقتصادی ندارد. قفل های روک با هدف ارائه قفل های پر قابلیت و در عین حال با قیمت اقتصادی به بازار آمده اند. قفل دیجیتال به عنوان یک کالای امنیتی مورد نیاز مردم مطرح می شود و می بایست برای انواع اقشار جامعه قابل خرید باشد. بعضاً به دلیل استفاده از متریال گران قیمت قفلی بسیار گران عرضه می شود. در صورتی که دنبال قفل دیجیتال لوکس هستید می توانید از این نوع دستگیره های دیجیتالی تهیه کنید.

برای آشنایی بیشتر با قفل رمزی روک از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.