خرید دستگیره درب ضد سرقت

اگر خرید دستگیره درب ضد سرقت برای شما هم دشوار است و بین مدل‌های مختلف و قیمت هر یک تردید دارید، بهتر است در ابتدا سبک‌های جدید از دستگیره درب ضد سرقت را بشناسید. همان سبک‌هایی که برازنده منزل و محل کار شماست!

انواع مدل های دستگیره درب ضد سرقت

برخی از افراد هنوز تفاوت بین دستگیره‌های یک تکه، دو تکه، توپی و ثابت را نمی‌دانند. پس اگر شما هم در همین گروه قرار دارید با ما همراه شوید تا یک بار برای همیشه از تردید انتخاب مدل خارج شوید. در دنیای امروز برای خرید دستگیره درب باید بتوانید هم قیمت آن را در نظر بگیرید و هم به کیفیت آن دقت کنید.

خرید دستگیره درب ضد سرقت

خرید دستگیره درب ضد سرقت ثابت

ما تصمیم گرفته‌ایم کمی در مورد عباراتی که در انتهای دستگیره درب ضد سرقت به کار می‌رود، صحبت کنیم تا کاربر بداند کدام گزینه برای او مناسب است.

اولین و رایج‌ترین مدل از دستگیره درب ضد سرقت، سبک ثابت آن است. همان‌طور که از اسمش این مدل از دستگیره درب ضد سرقت مشخص است به صورت ثابت اجرا می‌شود و برای در ورودی مجتمع آپارتمانی و همین‌طور درب اصلی ساختمان استفاده می‌شود. سبک جدید دستگیره درب ضد سرقت ثابت به صورت دو پیچ اجرا می‌شود، به طوری که از سمت داخل دارای پیچی است که ثابت می‌شود و از سمت بیرونی شرایط باز شدن ندارد و کاملاً امن است. دستگیره درب ضد سرقت کلاسیک نیز عرضه می‌شود که برای منزل‌های سلطنتی بی‌نظیر است. این روزها که خانه‌ها سبک‌های جدید و کلاسیک دارند، دستگیره‌های ثابت گزینه جالبی به نظر می‌رسند البته شاید بهتر باشد بر اساس دکور منزل خود گزینه درست را انتخاب کنید.

خرید دستگیره درب ضد سرقت دو تکه

منظور از دو تکه در دستگیره درب پیشرفته ضد سرقت این است که دسته و قفل به صورت جداگانه روی در نصب می‌شوند. یعنی دستگیره‌های سمت بیرون ثابت هستند و  دستگیره‌هایی که برای سمت داخل اجرا می‌شوند ارتباط خاصی با زبانه قفل دارند. از این مدل دستگیره‌ها برای انواع درب‌ها می‌توانید استفاده کنید و مدل‌های متنوعی از آن عرضه شده است که هم برای منزل شما زیبا خواهد بود و هم برای محل کارتان بی‌نظیر است. این دستگیره‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. تنوع برای مدل‌های دو تکه به قدری زیاد است که قطعاً با سلیقه بانوان خوش سلیقه‌ایرانی سازگار خواهد شد و مشکلی در این زمینه دیده نمی‌شود پس نگران سبک ظاهری نباشید.

خرید دستگیره درب ضد سرقت توپی

اگر به دنبال خرید دستگیره درب ضد سرقت برای درب ورودی آپارتمان خود هستید باید از دستگیره‌های ثابت استفاده کنید. این دستگیره‌ها معمولاً سبک تزیینی دارند اما در جدیدترین مدل از دستگیره درب پیشرفته ضد سرقت توپی شرایطی فراهم شده است تا از روکش‌های زیبایی از جنس فلز، شیشه یا سرامیک نیز استفاده شود و زیبایی منزل شما را دو چندان نماید.

یکی از مدل‌های دستگیره توپی دارای قفل مخصوص است که از سمت بیرون و در داخل در قرار می‌گیرد البته امنیت این دستگیره بالا بوده و قیمت نسبتاً گرانی دارد پس باید بتوانید محصولی خریداری کنید که با ساختار منزل شما سازگار باشد و ظاهر جذابی نیز داشته باشد.

خرید دستگیره درب پیشرفته ضد سرقت الکترونیکی

طرح هوشمند سازی منزل به قدری پیشرفته شده است که کمتر کسی به دنبال دستگیره‌های معمولی می‌گردد. حقیقت امر این است که قفل دیجیتال مدرن از نظر زیبایی و امنیتی در شرایط خاصی قرار دارند و به طور کلی بر روی امنیت و ظاهر منزل شما تأثیر زیادی می‌گذارند.

خرید دستگیره درب پیشرفته ضد سرقت الکترونیکی کارتی، انگشتی و رمزی برای شما فراهم شده است که هر یک از نظر امنیتی شرایط خاص خود را دارند. این مدل از دستگیره‌ها معمولاً دارای نشانگرهای صوتی و تصویر هستند و پس از قفل شدن درب، فعال می‌شوند. به طور کلی یک رمز یکسان بیش از دو بار در این دستگیره‌ها فعال نمی‌شود و امنیت بسیار بالایی دارند، پس خیالتان جمع خواهد بود.

دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره درب پیشرفته ضد سرقت پلاک

دستگیره درب ضد سرقت پلاک یکی از سبک‌های قدیمی از دستگیره‌های امنیتی محسوب می‌شود اما بسیار طرفدار دارد. دستگیره‌های پلاکی در سبک‌ها و مدل بندی‌های متنوعی عرضه شده‌اند و به طور کلی رنگ‌های مختلفی نیز برای آن‌ها دیده می‌شود. این مدل از دستگیره‌ها برای همه درب‌های ضدسرقت همخوانی و هماهنگی دارند و گزینه خوبی محسوب می‌شوند تا بتوانید منزل خود را زیباتر نمایید و از نظر امنیتی نیز شرایط مناسبی ایجاد کنید.

دستگیره درب ضد سرقت سلطنتی

دستگیره‌های سلطنتی معمولاً به صورت سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند و بر اساس دکور و معماری ساختمان استفاده می‌شوند. برخی از آن‌ها برجسته بوده و شامل طرح‌های منبت کاری هستند. به طور کلی این دستگیره‌ها برای ورودی ساختمان گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

خرید دستگیره درب ضد سرقت بر اساس جنس

معمولاً دستگیره درب ضد سرقت برای درب‌های شیشه‌ای و یا اتاق خواب‌ها از جنس کریستال است و یا مدل‌های فلزی بر پایه برنج اجرا می‌شود.

همین‌طور جنس‌های فولاد، برنج خالص و مس نیز وجود دارد و در رنگ‌های سیاه، برنجی و نقره‌ای و رزگلد طراحی می‌شود.

نصب دستگیره درب ضد سرقت

نصب دستگیره درب ضد سرقت بر اساس سبک آن متفاوت است، برخی از دستگیره‌ها معمولاً نصب آسان‌تری دارند و برخی نیز به صورتی طراحی شده‌اند که نیاز به متخصص خواهد داشت بنابراین چه خوب است که برای نصب دستگیره‌ها از افراد متخصص استفاده کنید.

دستگیره درب ضد سرقت روک

کلام آخر

همان‌طور که مشخص شد، خرید دستگیره درب ضد سرقت می‌بایست بر اساس جنس، مدل و میزان امنیت در نظر گرفته شود، بنابراین برخی از دستگیره‌ها که قیمت ارزان‌تری دارند احتمالاً از نظر کیفیت شرایط خوبی نخواهند داشت. اگر شما خرید اینترنتی دستگیره درب ضد سرقت را انتخاب کنید از بسیاری از هزینه‌ها در امان خواهید بود.

از یاد نبرید که به طور کلی در خرید این محصول باید سبک منزل شما مشخص شده است. نگران نصب دستگیره‌ها نباشید، مدل‌های جدید به صورت کاملاً استاندارد نصب شده‌اند و این موضوع سبب می‌شود تا اجرای آن‌ها به شکل حرفه‌ای صورت بگیرد و هرگز عدم امنیت ایجاد نمی‌شود. موضوع مهم دیگر این است که قیمت خرید دستگیره درب ضد سرقت به واسطه کیفیتی که دارد کمی بالاتر از دستگیره‌های معمولی است.  اگر دوست دارید خرید مناسبی داشته باشید، از جدیدترین سبک دستگیره درب ضد سرقت در سایت بازدید کنید و اگر سوالی دارید از تیم ما بپرسید تا ابهامتان رفع شود.