نصب قفل دیجیتال روک بر روی درب ضد سرقت

قفل دیجیتال روک یکی از برندهای تقریباً تازه وارد به بازار قفل دیجیتال در ایران است. این قفل دارای دو مجموعه سری P و سری H می باشد. قفل های سری P دستگیره های تمام اتوماتیک دارند بطوریکه برای باز کردن درب با انواع دسترسی نیازی به استفاده از دستگیره وجود ندارد. در واقع با هر دسترسی درب به طور اتوماتیک باز می شود. قفل دیجیتال روک روی انواع درب از جمله فلزی، چوبی، ضد سرقت و UPVC قابلیت نصب دارند. مجموعه H قفل های برند روک دارای دستگیره اهرمی هستند و آپشن امنیتی قفل کودک را نیز در خود دارند. در این مقاله پس از بیان ویژگی ها و مشخصات قفل دیجیتال روک به طریقه نصب آن روی درب های ضد سرقت می پردازیم.

دسترسی های جایگزین کلید در قفل روک

انواع قفل روک در هر دو سری P و H دارای دسترسی های فول آپشن نیز هستند. همچنین از مزایای قفل دیجیتال روک امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی از سطوح عادی و ادمین است. در هر یک از این قفل ها می توانید تا 299 دسترسی تعریف کنید. 290 دسترسی عادی و 9 تای آن مربوط به سطح دسترسی ادمین می باشد. دسترسی اثرانگشتی قفل روک از نوع سنسور خازنی است بطوریکه در انواع آب و هوا با دقت بالا به شناسایی هویت افراد معرفی شده به قفل می پردازد.

قفل روکقفل دیجیتال روک دارای دسترسی دوبل امنیتی است که با تعریف آن امنیت را برای ورود دوچندان می کند. بعلاوه برای ورود ایمن رمز تابع خیالی را پیشنهاد می کند. بطوریکه می توانید تعدادی عدد فیک قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد کنید تا کسی متوجه آن نشود. انواع کارتی که می توانید برای این قفل استفاده کنید عبارتند از کارت های بزرگ، KEY TAG (جاسوئیچی مانند) و اسمارت کارت.

قفل دیجیتال ضد سرقت

قفل دیجیتال روک ضد سرقت است چرا که دارای آلارم ضد سرقت است. این آلارم در صورت اعمال هر گونه فشار به قفل به صدا در می آید. بعلاوه در صورت استفاده از دسترسی فیک مثل ورود چند باره رمز اشتباه شروع به آژیر کشیدن می کند. قفل های روک روی انواع مغزی از جمله نوع هوک آن سوار می شوند. این مغزی از باز شدن درب بواسطه دیلم انداختن جلوگیری می کند. در کنار این ها سیستم ضد شوک الکتریکی مانع از خرابی قفل با وارد کردن ولتاژ اضافی می شود.

قفل دیجیتال روک

قفل کودک

قفل دیجیتال روک در سری H دارای قفل کودک هستند. شما با فعال کردن قفل کودک از داخل از بیرون رفتن کودکان از خانه جلوگیری می کنید. توجه داشته باشید با یکبار فعال کردن قفل کودک با هر بار باز و بستن درب مجدداً به طور خودکار فعال می ماند و نیازی به تنظیمات دستی وجود ندارد.

قفل اتوماتیک AUTO LOCK

قفل دیجیتال روک دارای آپشن امنیتی قفل اتوماتیک است که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور اتوماتیک قفل می شود. البته قفل اتوماتیک در قفل های سری P روک قابلیت زمانبندی دارد. قفل اتوماتیک برای همیشه نگرانی از بابت قفل نکردن درب را از بین می برد.

قفل دیجیتال

باز کردن درب از راه دور

قفل دیجیتال روک در سری P به طور خودکار به اینترنت متصل می شود و اپلیکیشن فعال روی انواع گوشی هوشمند دارد. به گونه ای که می توانید از هر جائی که به اینترنت دسترسی دارید توسط اپلیکیشن گوشی همراهتان درب را از راه دور باز کنید. در قفل های سری H باز کردن درب از ره دور از طریق سیستم ارسال پیامک به قفل روک مقدور است.

چشمی دیجیتال آنلاین

قفل دیجیتال روک در زیر مجموعه P دارای چشمی آنلاین هستند. به این صورت می توانید هویت شخصی که زنگ درب را به صدا در می آورد را شناسایی کنید. زیرا تصویرش روی اپلیکیشن و صفحه LCD قفل نمایان می شود. این چشمی دارای آپشن دید در شب و زاویه دید گسترده نیز می باشد. همراهی چشمی دیجیتال آنلاین و باز کردن درب از راه دور در قفل های روک بسیار کاربردی است. چون پس از شناخت هویت فرد می توانید درب را از راه دور برایش باز کنید.

چشمی دیجیتالاتصال به خانه هوشمند

برای نصب قفل دیجیتال در اماکنی که مجهز به سیستم هوشمندسازی هستند باید از امکان اتصال آن به قفل اطمینان حاصل نمایید. در این سیستم کلیه تجهیزات از طریق اتصال به اینترنت و کنترلر (مغزی خانه هوشمند) با یک زبان مشترک (پروتکل) با هم در ارتباط هستند. قفل دیجیتال روک امکان اتصال به این سیستم را دارند تا از طریق کنترلر آن بتوانید درب را باز کنید.

اتصال به ریموت و آیفون تصویری

در اکثر قفل های هوشمند برای باز کردن از راه دور درب در محل نصب قفل قابلیت ریموت به صورت آپشنال در اختیار کاربران گذاشته می شود. در این صورت می بایست مازاد بر قیمت تمام شده قفل هزینه ای حدود 200 دلار بپردازید. در مجموعه P قفل دیجیتال روک ریموت جزء وسایل جانبی خود قفل است و به طور خودکار به آیفون متصل می شوند.

نصب قفل دیجیتال روک

برای نصب قفل دیجیتال روک همانند سایر قفل های دیجیتال نیازمند یک سری اندازه گیری ها هستید. این اندازه ها شامل ضخامت درب، فاصله بائوی درب و اندازه پایین ترین قسمت قفل تا پایین درب می باشند. سپس عملیات سوراخ کاری طبق شابلونی که در جعبه قفل موجود است انجام می گیرد. توجه کنید بهتر است برای نصب از نیروی فنی و متخصص استفاده نمایید زیرا تأثیر مستقیم روی کارایی قفل دارد. در صورت رگلاژ نبودن درب و نصب غیر اصولی موقع باز و بستن قفل صداهای اضافی می شنوید. برای خرید و نصب قفل دیجیتال روک به سایت ROOK.IR مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اینستاگرام روک دیدن کنید.