قفل هوشمند روک p251

قفل دیجیتال روک از محصولات تازه وارد است که با قابلیت هایی که نسبت به سایر قفل های هوشمند دارد کالایی مناسب و به قول خارجی ها قانع کننده برای مشتری محسوب می شود. امکاناتی که قفل هوشمند روک p251 روک همانند سایر قفل های سری P این برند به کاربر می دهد او را از خرید سایر تجهیزات فنی بی نیاز می کند. طراحی این محصول بسیار لوکس و فاخر است و در عین حال نسبت به طراحی های مشابه خود در برندهای دیگر قفل دیجیتال قیمت مناسبی دارد. بهتر است بدانید که نکته قابل توجه در طراحی کلیه مدل های سری P برند روک از جمله قفل هوشمند روک p251 تکنولوژی جدید طراحی تمام اتوماتیک آن هاست. چرا که دستگیره های اهرمی نسل اولیه قفل دیجیتال محسوب می شوند که پس از آن دستگیره های فشاری – کششی یا همان خلبانی به بازار آمدند. در حال حاضر جدیدترین نوع طراحی در مورد قفل های هوشمند قفل های تمام اتوماتیک هستند؛ به صورتیکه وقتی کاربر با استفاده یکی از راه های دسترسی اعم از کارت، رمز و اثر انگشت اقدام به باز کردن قفل می کند دیگر نیازی به فشار دادن دستگیره نیست و درب به طور خودکار باز می شود. قفل تمام اتوماتیک ویژگی است که بر روی قفل های فشاری کششی دیده می شود؛ بنابراین وقتی طراحی یک قفل تمام اتوماتیک است یعنی آن محصول زیرمجموعه قفل های فشاری کششی می باشد. برای اطلاع بیشتر از ویژگی های قفل هوشمند روک p251 برند روک با ما همراه باشید.

از چه راه هایی می توانیم به قفل هوشمند روک p251 دسترسی داشته باشیم

از ویژگی های مثبت قفل های برند روک از جمله مدل P251  قابلیت تعریف تعداد بسیار زیاد دسترسی برای کاربران است. شما در مدل های سری P برند روک امکان تعریف 299 کاربر را دارید که 9 تا از آن ها کاربر ادمین هستند و اجازه تعریف کاربران عادی و انجام تنظیمات را دارند. به دلیل امکان تعریف دسترسی های زیاد می توان از این محصول در اماکن پر رفت و آمد هم استفاده کرد. همچنین قفل دیجیتال روک P251 از جمله قفل های فول آپشن است که کامل ترین انواع دسترسی ها شامل کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی در مواقع ضروری را دارد. از مهمترین مزایای این قفل اتصال آن از طریق Wi-Fi به شبکه اینترنت است که به دنبال این اتصال قابلیت های زیادی به کاربر می دهد. یکی از مهمترین قابلیت ها امکان باز کردن در از طریق اپلیکیشن قفل روی گوشی هوشمند است. همچنین شرکت کارن و برند روک مزیتی روی دسترسی کارت ایجاد کرده اند که کاربر با یک کارت می تواند کلیه درهای یک مجموعه را باز کند.

قفل هوشمند
قفل-هوشمند-روک-p251

ویژگی های قفل دیجیتال روک P251

همانطور که گفته شد این قفل به راحتی بدون نیاز به هیچ تجهیزات اضافه ای به اینترنت متصل می شود که به کاربر امکان باز کردن درب از راه دور یعنی در محل نصب قفل همچون ریموت را می دهد. همچنین قفل هوشمند روک p251 دارای ریموت جداگانه نیز هست که اگر کاربری دارید که کار با اپلیکیشن برایش راحت نیست از آن ریموت برای باز کردن درب استفاده کند. ویژگی دیگر قفل هوشمند روک p251 امکان اتصال خودکار به آیفون است که بدون نیاز به هیچ قطعه اضافی انجام می گیرد. چشمی الکترونیکی آنلاین در این محصول آپشنی است که بالاترین مزیت رقابتی برای این کالا نسبت به سایرین محسوب می شود. اگر کسی پشت در بیاید و شما در منزل یا محل کارتان نباشید، پس از لمس آیکون زنگ روی قفل توسط او، شما از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند خود مطلع می شوید و یک عکس از آن شخص در همان لحظه توسط چشمی گرفته شده و برایتان ارسال می شود. دیگر شما مختارید که در را برایش باز کنید یا باز نکنید. قفل خودکار این محصول باعث می شود که وقتی از خانه خارج می شوید دیگر در این مورد که بالاخره درب را قفل کرده اید یا نه مردد نشوید. تازه جالب اینجاست که همین قفل اتوماتیک هم تنظیمات زمانبندی دارد که می توانید پس از چند ثانیه قفل شدن در را هم مشخص کنید. از همه این ها که بگذریم گزارشگیری در قفل دیجیتال یکی از عواملی است که خیلی ها در محل کار و زندگی خود به آن نیاز دارند. در قفل هوشمند روک p251 آمار ورود و خروج افراد به راحتی بر روی اپلیکیشن قفل قابل رؤیت است. بعلاوه می توان به اعمال محدودیت زمانی در مورد دسترسی کاربران عادی پرداخت. به عنوان مثال فرض کنید بخواهید برای هر کارمند دسترسی زمانی متفاوتی ایجاد کنید به طوری که یکی روزهای زوج و دیگری روزهای فرد به سرکار بیاید در اینصورت بر روی دسترسی ادمین قفل روک P251 به راحتی امکانپذیر است.

قفل دیجیتال 251
قفل-روک-p251

مثال دیگری که می توان گفت در رابطه با استفاده از امکانات واقع در مشاعات یک مجتمع مسکونی است که مدیر ساختمان می تواند به راحتی برای هر دسترسی تعداد معین ورود و استفاده از امکانات را تعریف کند؛ مثل 3 بار در هفته و یا 15 بار در یک ماه. برای امنیت بیشتر کاربران قفل هوشمند روک p251 دارای سیستم آلارم ضد سرقت، ضد حریق و ورود چند باره رمز اشتباه است. آلارم ضد سرقت برای جلوگیری از وارد کردن فشار به درب برای ورود سارقین است. آلارم ضد حریق برای اقدام به موقع در زمان بالا رفتن دماست و همچنین اگر کسی برای وارد شدن بخواهد که از چند رمز حدسی استفاده کند علاوه بر آژیر کشیدن قفل، از طریق اپلیکیشن هم به کاربر ادمین اطلاع داده می شود. آلارم اتمام باتری هم روی قفل و هم از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند قابل نمایش است. منبع تغذیه قفل هوشمند روک p251 همانند سایر قفل های برند روک باتری لیتیومی قابل شارژ است که مصرف کننده را از خرید باتری بی نیاز می کند. بعلاوه منبع تغذیه اضطراری این قفل میکرو USB است که اگر به هر دلیلی باتری را به موقع شارژ نکرده باشید با استفاده از کابل یک پاوربانک به راحتی موقتاً شارژ می شود. دکمه مکانیکی چرخشی حریم خصوصی از داخل درب روی قفل قرار دارد که امکان ایجاد حریم خصوصی در محل کار و منزل را برای کاربران فراهم می کند. چرا که اگر این دکمه را بچرخانید در از داخل قفل می شود و سایر کاربران با هر دسترسی که داشته باشند دیگر امکان باز کردن در را ندارند.

قفل روک 251
قفل-دیجیتال-rook-p251

قیمت قفل هوشمند روک p251

قفل هوشمند روک p251 دارای ویژگی هایی است که باعث شده نسبت به سایر محصولات مشابه از برندهای دیگری قیمت مناسب تری داشته باشد. برای اتصال به ریموت و آیفون روی بسیاری از قفل ها نیاز به قطعاتی است که هزینه مازاد بر قیمت محصول تحمیل می کند. اما قفل هوشمند روک p251 علاوه بر اتصال به اینترنت و امکان استفاده از اپلیکیشن قفل جهت باز کردن در خود دارای ریموت است. همچنین برای گزارشگیری نیاز به تجهیزاتی است که روی قیمت تأثیر می گذارد درصورتیکه قفل دیجیتال روک P251 بدون هیچ تجهیزات اضافه ای به شما روی گوشی هوشمندتان آمار دقیق ورود و خروج افراد را می دهد. چشمی الکترونیکی آنلاین محصولی جداگانه از قفل دیجیتال است که بیشتر خریدارانی که به هر دلیلی نیازمند کارکرد آن هستند مجبور می شوند به طور جداگانه آن را تهیه کنند. به طور مثال اگر بخواهید قفل DR719 سامسونگ را به ریموت و آیفون متصل کنید قیمتش حدوداً [real_fake_price_shortcode label=”796t”] دلار می شود که در مقابل قفل هوشمند روک p251 علی رغم داشتن ریموت و امکان اتصال خودکار به آیفون مبلغ حدودی 82 دلار را دارد که بسیار مناسب تر است. برای اتصال قفل سری P روک از جمله P251 به سیستم هوشمند سازی هم نیازی به هیچگونه تجهیزات اضافی وجود ندارد که این هم از جمله قابلیت های مهمی است که این قفل را برای خانه های هوشمند به صرفه تر می کند. منبغ تغذیه قابل شارژ این قفل شما را از خرید باتری بی نیاز نموده و دیگر لازم نیست هزینه برایش در نظر بگیرید.

قفل دیجیتال روک p251
قفل-دیجیتال-روک-p251

شرایط نصب قفل دیجیتال ROOK P251

قفل های برند روک بر روی انواع درب قابل نصب می باشند اما قبل از نصب نیاز است که یک سری از اندازه های درب برای نصاب مشخص شود. به این منظور معمولاً با خرید از شرکت های معتبر که کالای خود را با ضمانت ارائه می کنند، متوجه می شوید که قبل از خرید از شما می خواهند که عکسی از درب خانه و یا محل کارتان برایشان ارسال نمایید. از اندازه های مهم قبل از نصب می توان به ضخامت درب، فاصله پایین قفل تا زمین و فاصله چارچوب تا نقش درب اشاره کرد. این فواصل برای انجام سوراخ کاری دقیق از طریق شابلون جهت نصب قفل روی درب مورد نیاز است. شرکت کارن با ارائه تیم حرفه ای و متخصص نصب از هر گونه آسیب به درب محل نصب قفل جلوگیری می کنند. همچنین تیم فنی برای نصب انواع قفل از جمله مدل قفل هوشمند روک p251 هزینه مناسب تری نسبت به سایر نصاب هایی که به صورت درصدی کار می کنند و هیچ ضمانت و نظارتی بر روی کارشان نیست دریافت می کنند.