قفل رمزی روک برای درب آپارتمان

قفل رمزی روک برای درب آپارتمان دارای دو مجموعه می باشد که P و H هستند. روک یک برنده تازه وارد در عرصه قفل دیجیتال است که قابلیت های زیادی دارد. قفل دیجیتال روک در کنار قابلیت های کاربردی و تنوع در مدل ها قیمت اقتصادی و مناسبی دارد. قفل رمزی روک سری P روک قابلیت های بیشتری نسبت به سری H آن دارد بنابراین قیمت بالاتری نیز دارد. این محصولات به قفل های ضد سرقت نیز معروفند که دلایل آن را در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

اساساً قفل های این برند به لحاظ تنوع و تعداد دسترسی بسیار خوبند و تا 299 دسترسی در سطوح مختلف را به کاربر می دهند. این قفل هوشمند روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی و UPVC قابل نصب می باشند. همچنین قفل رمزی روک مخصوص درب های شیشه سکوریت با دسترسی فول آپشن نیز موجود است. با ما همراه باشید تا با قفل های برند روک بیشتر آشنا شوید.

قفل دیجیتال تمام اتوماتیک برند روک

قفل رمزی روک در سری P دارای دستگیره های تمام اتوماتیک هستند. این نوع دستگیره دیجیتالی به لحاظ استفاده از سایرین راحت تر است. کارکرد آن به گونه ای است که با هر نوع دسترسی برای باز کردن درب نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و به طور خودکار باز می شود. به لحاظ دسترسی فول آپشن است و سنسور اثرانگشتی قفل رمز روک تمام اتوماتیک از نوع خازنی است. این نوع سنسور دقت و سرعت بالایی در تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل را دارد. مدل های قفل تمام اتوماتیک روک شامل P210، P221، P231، P241 و P251 می باشد. این دستگیره های دیجیتالی قابلیت اتصال به اینترنت را دارند به گونه ای که می توانید از اپلیکیشن قفل استفاده کنید.

قفل روک p231

امکاناتی که این اپلیکیشن به کاربران می دهد شامل اتصال قفل به خانه هوشمند و همچنین باز کردن درب از راه دور است. باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود در قفل رمزی روک از هر جایی است که شما به اینترنت دسترسی دارید. آپشن ریموت در وسایل جانبی قفل های روک می باشد و نیازی به هزینه کرد اضافی وجود ندارد.

شما می توانید از طریق ریموت و آیفون تصویری درب را از راه دور در محل نصب قفل باز کنید. این قابلیت بیشترین کاربرد را برای اماکنی دارد که در طی روز مراجعین زیادی دارند. گزارشگیری در قفل رمزی روک به کاربر امکان گرفتن خروجی از آمار رفت و آمدها را می دهد. بعلاوه می توانید بواسطه گزارشگیری روی دسترسی کاربران عادی محدودیت زمانی اعمال نمایید.

قفل دستگیره اهرمی روک

به جرأت می توان قفل رمزی روک سری H را ارزان ترین قفل دیجیتال در بازار دانست. البته توجه داشته باشید این قفل ها کلیه استانداردهای امنیتی و کنترلی یک قفل هوشمند را پاس می کنند. قفل های هوشمند این مجموعه دارای سه مدل H100، H220 و H230 هستند. قفل رمزی روک مدل H100 به دستگیره مخصوص درب های UPVC معروف است. همچنین این نوع دستگیره برای درب هایی با بائوی کم نیز مناسبند. بائو فاصله چارچوب درب از شروع نقش و نگار آن می باشد. قفل رمزی روک سری H دارای آپشن امنیتی قفل کودک است. با فعال کردن این آپشن می توانید از خروج کودک خود از منزل و خطرات احتمالی پیش روی او جلوگیری نمایید.

قفل هوشمند روک

این قفل رمزی روک دسترسی های فول آپشن دارد و تا 299 دسترسی را به کاربر می دهد. از این 299 دسترسی 290 تا مربوط به کاربران عادی و 9 تای آن مربوط به ادمین است. بواسطه کاربر ادمین می توانید تنظیمات قفل رمزی روک را انجام دهید و کاربر جدید تعریف کنید. در قفل های دستگیره اهرمی روک اتصال به ریموت و آیفون تصویری آپشنال صورت می گیرد. بعلاوه برای باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود می توانید آپشنال از سیستم ارسال پیامک استفاده نمایید. تعریف دسترسی دوبل امنیتی امنیت ورود را در قفل رمزی روک دو چندان می کند. به گونه ای که شرط باز کردن درب استفاده از دو دسترسی به صورت همزمان می باشد.

قفل ضد سرقت روک

به قفل رمزی روک ضد سرقت گویند زیرا دارای آلارم ضد سرقت است. این آلارم در صورت اعمال فشار به قفل شروع به آژیر کشیدن می کند. همچنین اگر از دسترسی های فیک استفاده نمایید مانند ورود چندباره رمز اشتباه به صدا در می آید. قفل های روک روی مغزی با زبانه هوک قابل سوار شدن می باشد. این نوع زبانه قلابی شکل است و از باز کردن درب بواسطه دیلم جلوگیری می کند. دیلم انداختن یکی از اصلی ترین شیوه های سارقین برای باز کردن انواع درب می باشد. در کنار این ها سیستم ضد شوک الکتریکی این قفل ها از خرابی قفل در برابر ورود برق اضافی جلوگیری می کند.

قفل روک

نصب قفل های روک

به منظور نصب قفل رمزی روک می بایست ابتدا بر اساس نوع درب اقدام نمایید و قفل تهیه کنید. اگر از دستگیره های اهرمی روک استفاده می کنید برای درب راست بازشو و چپ بازشو به ترتیب قفل راست و چپ گرد مناسب است. همچنین قبل از نصب قفل رمزی روک نیاز به اندازه های ضخامت درب، بائوی درب و فاصله پایین قفل تا پایین درب دارید. بر اساس این اندازه ها توسط شابلون داخل قفل عملیات سوراخ کاری انجام می شود. در صورت استفاده از نیروی فنی و متخصص نصاب سایت ROOK.IR می توانید از کارکرد حداکثری قفل بهره مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با قفل رمزی روک از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.