قفل رمزی درب ضد سرقت

قفل رمزی درب ضد سرقت نام دیگر قفل های دیجیتالی است که به جای دستگیره معمولی استفاده می شوند. قفل های دیجیتال با دسترسی های جایگزین کلیدهای مکانیکی امنیت بیشتری برای کاربر فراهم می کنند. چرا که این دسترسی ها اعم از رمز، اثر انگشت و کارت غیر قابل کپی هستند. به علاوه دیگر چالش های دسترسی کلید از جمله گم شدن، جا ماندن در قفل و حمل را نخواهند داشت. به دلایل مذکور استفاده از این دسترسی ها به جای کلید راحتی بیشتری برای کاربر دارند.

داشتن دسترسی رمز در اکثر قفل های هوشمند باعث شده است نام دیگر این قفل ها، قفل رمزی باشد. قفل رمزی را می توانید روی انواع درب از جمله چوبی، فلزی و ضد سرقت نصب کنید. قابلیت های قفل هوشمند سبب شده باگ های امنیتی و کنترلی دستگیره های مکانیکی ر پوشش دهد. این قفل ها می توانند زیبایی درب های ورودی را دو چندان کنند و شما را برای همیشه از شر کلیدها رها نمایند. با ما همراه باشید تا با ویژگی های قفل رمزی درب ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

دسترسی های قفل رمزی

همانطور که گفته شد قفل رمزی دارای دسترسی های غیر قابل کپی هستند که یکی از آن ها رمز می باشد. برای ورود ایمن رمز در برخی قفل های هوشمند مانند قفل های روک، آپشن تابع خیالی ورود رمز تعبیه شده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تعدادی کاراکتر عددی فیک قبل یا بعد از رمز اصلی وارد کنید تا دیگران به آن پی نبرند. در مورد دسترسی بیومتریک اثر انگشت، که در مورد قفل رمزی روک از نوع خازنی است این امنیت را داریم. چرا که تنها با داشتن الگوی اثر انگشت امکان باز کردن قفل را نخواهید داشت.

دسترسی های قفل رمزی روک

در واقع برای اینکار می بایست بافت زنده دارای جریان خون روی اسکنر قفل قرار گیرد. در مورد دسترسی کارت برای بالاتر بردن هر چه بیشتر امنیت این دسترسی می بایست اطلاعات بیشتری از کارت را به قفل رمزی معرفی نمایید. در زمینه دسترسی کارت می توانید با استفاده از یک کارت کلیه قفل های یک مجموعه را باز نمایید که این موضوع از تعدد استفاده از دسترسی ها جلوگیری می کند. تعریف دسترسی دوبل امنیتی برای ورود ایمن تر است که استفاده از دو دسترسی به صورت همزمان را ضروری می کند.

قفل اتوماتیک در قفل های دیجیتال

در قفل رمزی قفل اتوماتیک به معنی داشتن قابلیت مغزی هوشمند است. به طوریکه با داشتن یک سنسور روی مغزی با بسته شدن درب زبانه های قفل را به داخل چارچوب می فرستند. در مورد قفل های تمام اتوماتیک روک یعنی سری P این قفل ها این قابلیت را می توانید زمان بندی کنید. یعنی تنظیم نمایید که چند ثانیه پس از بسته شدن درب، قفل شود. آپشن امنیتی قفل اتوماتیک از مهمترین مزایای این قفل رمزی نسبت به قفل های مکانیکی می باشد. زیرا دیگر دغدغه قفل کردن درب پس از خروج از خانه را نخواهید داشت. دیگر نگران جا ماندن کلید در قفل نیستید و با خیال راحت از خانه خارج می شوید.

قفل دیجیتال اتوماتیک

آلارم های امنیتی قفل رمزی

قفل رمزی دارای آلارم های ضد سرقت و ضد حریق هستند که امنیت این قفل ها را دو چندان می کند. با هر گونه اعمال فشار به قفل های هوشمند آلارم ضد سرقت شروع به آژیر کشیدن می کند. قفل های روک که دارای اپلیکیشن فعال روی انواع گوشی های هوشمند هستند این آلارم ها را روی APP هم به کاربر نمایش می دهند. همچنین در صورت استفاده از دسترسی های فیک نیز آلارم ضد سرقت به صدا در می آید. آلارم ضد حریق بواسطه سنسور تشخیص دما در حرارت بالا آژیر می کشد و کاربر را نسبت به اطفاء به موقع حریق مطلع می کند.

چشمی دیجیتال آنلاین

قفل دیجیتال روک در دو سری P و H به بازار عرضه شده اند که بیشتر مدل های سری P دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند. قفل های سری P را تمام اتوماتیک می گوییم چرا که دارای تکنولوژی دستگیره های تمام اتوماتیک می باشند. مدل های دارای چشمی عبارتند از P221 ،P231 ،P241 و P251 این قفل ها همگی به اینترنت متصل می شوند و روی انواع گوشی های هوشمند اپلیکیشن فعال دارند.

آنلاین بودن چشمی قفل های روک باعث شده با به صدا در آمدن زنگ قفل تصویر شخص بر روی اپلیکیشن و قفل به طور همزمان نمایان شود. این تصویر تا 13 ثانیه روی قفل رمزی می ماند و در صورت دلخواه با اضافه کردن میکرو رم می توانید آن را رکورد کنید.

با زدن زنگ قفل نوتیفیکیشن در گوشی همراهتان شما نمایش داده می شود که در صورت شناسایی هویت فرد می توانید درب را از راه دور برایش باز کنید. از دیگر ویژگی های چشمی درب دیجیتال قفل های تمام اتوماتیک روک می توان به امکان دید در شب اشاره کرد. زاویه دید این چشمی دیجیتال گسترده است و دید کاملی از بیرون درب در اختیار کاربر قرار می دهد.

چشمی دیجیتال

باز کردن قفل رمزی از راه دور

با قفل رمزی دیگر می توانید در بستر اینترنت درب را از راه دور باز کنید. منظور از راه دور در این جا محیط نامحدود است یعنی از هر جایی که حضور دارید. به طور مثال باز کردن درب منزل از محل کارتان را در نظر بگیرید. برای باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل آپشن های ریموت و آیفون تصویری در قفل هوشمند در اختیارتان قرار می گیرد. در سیستم های هوشمندسازی می توانید قفل درب را از طریق کنترلر این سیستم از راه دور باز کنید.

کنترل از راه دور قفل روک