قفل رمزدار ورودی ساختمان با چند درجه امنیت

اگر از دسته افرادی هستید که اعداد و کاراکترها در ذهن شما ماندگار می شود شک نکنید که قفل رمزدار ورودی ساختمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود!

چرا قفل رمزدار ورودی ساختمان؟

دلایل زیادی برای انتخاب قفل رمزدار ورودی ساختمان وجود دارد. یکی از موارد مهم راحتی در استفاده است. به طور کلی شما نیاز به دسته کلید ندارید مخصوصاً وقتی عجله دارید و هوا تاریک است! شما با وارد کردن رمز روی صفحه لمسی یا دکمه قفل به سادگی می توانید درب را باز کنید. از سوی دیگر قفل رمزدار ورودی ساختمان به صورت خودکار و طبق زمانی که به آن داده می شود بسته خواهد شد و نگران قفل کردن درب نیز نخواهید بود. بررسی ها نشان می دهد که این قفل ها به طور کلی نیاز به کلیدساز را به صفر رسانده و هزینه های مربوط به ساخت مجدد کلید و … را نیز از بین می برند.

قابلیت برنامه ریزی قفل رمزدار ورودی ساختمان از دیگر دلایلی است که بسیاری از افراد به سراغ آن می روند. قفل رمزی ورودی ساختمان برند روک دارای سیستم جالبی برای برنامه ریزی است به طوری که صاحبان مشاغل می توانند برای باز و بسته کردن قفل درب ها و همینطور سطح نظارت اجرایی روی عبور و مرور کارکنان، برنامه خاصی را تنظیم کنند. دقت کنید که درب به طور کلی در ساعت مشخصی قفل و باز می شود و این برنامه ریزی برای سیستم های اداری بسیار عالی است و ایمنی بیشتر را فراهم می سازد.

قفل رمزدار ورودی ساختمان

امنیت قفل رمزدار ورودی ساختمان چقدر است؟

قفل رمزدار ورودی ساختمان برند روک به واسطه بدنه قوی خود بسیار مقاوم بوده و ضد ضربه طراحی شده است این قفل تا حد  زیادی ضد سرقت است و سبب افزایش امنیت فضای داخلی ساختمان می شود. به طور کلی قفل های معمولی که دارای کلید مکانیکی هستند احتمال کپی کلید وجود دارد اما در مورد قفل رمزدار ورودی ساختمان چنین چیزی دیده نمی شود و خوشبختانه شرایط اجرایی آن بسیار عالی است. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که معمولاً حدس و گمان برای قفل رمزدار ورودی ساختمان بسیار بسیار ضعیف است چون می توان از روش ترکیب رمز اصلی با رمز های رندوم استفاده کرد و این کار سبب می شود تا هک کردن رمز به حداقل برسد. پس از یاد نبرید که این قفل ها عملکرد جالبی دارند.

دوام و ماندگاری قفل رمزدار ورودی ساختمان

خوشبختانه طراحی قفل رمزدار ورودی ساختمان روک به صورتی است که دوام و ماندگاری بالایی دارد. احتمال شکستن این قفل ها بسیار محدود است و جنسی که برای این قفل ها اجرا می شوند بی نظیر طراحی شده اند. قفل های رمزدار ساختمانی به طور کلی برای وارد کردن و چرخاندن کلید اصطکاکی ندارند. فشار دادن چند دکمه روی صفحه کلید تمام چیزی است که افراد باید انجام دهند.

این قفل ها به گوشی همراه متصل می شون و به طور کلی به واسطه نصب اپلیکیشن اقدام به کنترل قفل می کنند. نحوه کنترل قفل به واسطه گوشی تلفن همراه صورت می گیرد و از راه دور و نزدیک انجام می شود. به طور کلی این قفل ها برای گرفتن گزارش از ورودی و خروجی ها و تعریف کل جدید اجرا میشوند و متصل به اتوماسیون داخلی هستند. اتوماسیون های داخلی سبب باز و بسته شدن درب و چراغ ورودی خانه یا سیستم گرمایشی یا سرمایشی داخل فضا می شوند و این کار به شکل اتوماتیک صورت می گیرد.

قفل رمزدار ورودی ساختمان

نکاتی که در مورد قفل رمزدار ساختمان نمی دانید!

یکی از مواردی که در خصوص قفل رمزدار ورودی ساختمان بسیار مهم است باتری است. به طور کلی اگر از این قفل ها برای کاربری های اداری و تجاری استفاده شود باتری سریعاً تمام می شود و این موضوع به نوبه خود چالش های زیادی به همراه دارد. در این حالت پیش از اتمام باتری باید باتری را عوض کرد. البته شما می توانید قفل رمزدار ورودی ساختمان از نوع سیم دار خریداری کنید.

صفحه کلیدی که برای قفل رمزدار ورودی ساختمان اجرا شده است تا حد زیادی حساس است. یعنی اگر یک شخص مردم آزاد در محل زندگی شما وجود داشته باشد می تواند صفحه کلید را خراب کند. مثلاً صفحه کلید به واسطه یک شی تیز و سخت خراب می شود و یا دکمه ها از کار می افتند. صفحه کلید لمسی از مواردی است که با کثیف شدن یا رطوبت ممکن است به دقت کار نکند. در هر صورت همه این موارد سبب آسیب به صفحه کلید می شود.

نکته دیگری که شاید برای شما عجیب باشد قیمت قفل رمزدار ورودی ساختمان است. به هر حال قیمت قفل رمزدار ورودی ساختمان به نسبت قفل های مکانیکی گرانتر است. البته که زیبایی و راحتی و امنیت بالا از مزایای مهم این قفل ها محسوب می شود. دقت کنید که قیمت قفل رمزدار درب ساختمان به طور کلی بر اساس نوع آن سنجیده می شود. برخی از قفل ها بسیار گسترده طراحی شده اند و عملکرد بالایی دارند. دقت کنید که یک سری ویژگی های فوق العاده نیز برای این قفل ها دیده می شود که توجیهی برای قیمت بالای آنها است.

قفل رمزدار

کاربرد قفل رمزدار ورودی ساختمان

مهمترین کاربردی که برای قفل رمزدار ورودی ساختمان دیده می شود امنیت و راحتی آن است. با این قفل ها سطح دسترسی فقط به افراد مجاز داده می شود و سایر افراد اجازه ورود به منزل را ندارند این مزیت سبب می شود تا امنیت منزل حفظ شود. از یاد نبرید که به طور کلی عملکرد پذیرش کدها نیز بر اساس تعداد دفعاتی که اجازه داده اید، تنظیم می شود. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که قفل رمزدار ورودی ساختمان از نظر سطح عملکرد و اجرا شرایط خاص خود را دارد و البته که این مکانیزم برای ساعات کاری نیز اجرا می شود. شما می توانید این قفل ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. این محصولات از برند روک و با کیفیت ایده آل عرضه می شوند و ساختاری قابل قبول دارند. در بهترین شرایط افراد می توانند از قفل هایی استفاده کنند که گزارش ورود و خروج برای نظارت را فراهم می سازد و این موضوع به کیفیت بیشتر کار کمک زیادی می کند.