قفل دیجیتال ROOK P231

یکی از بهترین و به صرفه ترین قفل های موجود در بازار قفل دیجیتال روک p231 است که مشابه سایر قفل های هوشمند سری P این برند دارای قابلیت های بسیار کاربردی می باشد. این قفل بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضدسرقت و فلزی قابل نصب است. بعلاوه قفل دیجیتال روک p231 بر روی انواع مغزی با تعداد زبانه های متفاوت قابل سوار شدن است. این محصول همچون سایر قفل های برند روک قابلیت تعریف تعداد زیادی کاربر شامل ادمین و عادی را دارد که این امر قفل دیجیتال روک p231 را به قفلی مناسب برای اماکن پر رفت و آمد تبدیل کرده است. در این مقاله به بررسی امکانات این قفل کاربردی و در عین حال اقتصادی می پردازیم.

قفل رمزی p231
قفل-دیجیتال-روک-P231

راه های دسترسی به قفل دیجیتال روک P231

قفل دیجیتال روک p231 امکان تعریف تا 299 کاربر به شما می دهد به طوری که 9 تای آن کاربر ادمین و 290 تای آن مربوط به کاربر عادی است. این قفل دسترسی های فول آپشن اعم از کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی در مواقع ضروری را دارد. توسط کاربر ادمین می توانید به انجام کلیه تنظیمات قفل بپردازید و کاربران را تعریف و غیرفعال نمایید. روی دسترسی کارت این قفل همانند سایر قفل های هوشمند سری P برند روک این امکان وجود دارد که با یک کارت کلیه درهای یک مجموعه اعم از در ورودی، لابی و در آپارتمان خود را باز کنید. با توجه به اتصال این قفل به اینترنت از طریق Wi-Fi می تواند برای باز کردن درب، از دسترسی اپلیکیشن قفل بر روی گوشی هوشمند استفاده نمایید. آپشن دسترسی دوبل امنیتی در قفل دیجیتال روک p231 این امکان را به کاربر می دهد که برای باز کردن درب شرط همزمانی استفاده از دو دسترسی را تعریف کند؛ به طور مثال درب، تنها زمانی باز می شود که کاربر همزمان از دو دسترسی کارت و رمز و یا اثر انگشت و رمز استفاده نماید.

قفل روک p231
قفل روک

قیمت قفل دیجیتال ROOK P231

قیمت قفل دیجیتال روک p231 نسبت به قابلیت هایی که به کاربر می دهد فوق العاده مناسب است. حتی نسبت به سایر قفل های هوشمند سری P با امکانات مشابه آن ها باز هم قفل P231 قیمت کمتری دارد. این قفل دارای چشمی الکترونیکی آنلاین است که به خودی خود مزیت رقابتی برایش محسوب می شود؛ چرا که چشمی الکترونیکی بسیار کاربردی است و در صورت خرید قفل های سایر برندها برای داشتن این محصول مجبور به پرداخت هزینه ای مازاد بر روی قفل می شوید. کاربرد چشمی در قفل دیجیتال روک p231 به صورتی است که با لمس آیکون زنگ بر روی صفحه LED قفل، عکسی از شخص در لحظه گرفته شده و برای کاربر ادمین از طریق اینترنت روی اپلیکیشن گوشی هوشمند ارسال می شود. در این صورت دیگر به صلاحدید شخص است که در را برایش باز کند.

قفل هوشمند روک p231
قفل دیجیتال ROOK P231

آپشن بسیار مهم اتصال به اینترنت این قفل به کاربر امکان گزارشگیری (LOG) دقیق را می دهد به طوری که بدون هیچگونه تجهیزان اضافه ای که قطعاً هزینه هم به همراه دارد؛ روی اپلیکیشن به کاربر ادمین آمار رفت و آمد را می دهد. همچنین در بستر اینترنت و از طریق اپلیکیشن قفل دیجیتال روک p231 می توانید روی انواع دسترسی ها محدودیت زمانی اعمال نمایید که این محدودیت می تواند به صورت روزانه و یا تعریف بازه زمانی به صورت هفتگی باشد؛ در واقع با این دو قابلیت شما از خرید access control هم بی نیاز می شوید که روی هزینه ای که بابت کنترل و امنیت خانه و یا محل کار خود می پردازید بسیار مؤثر است. آیتم دیگری که معمولاً باعث افزایش قیمت سایر برندهای قفل دیجیتال می شود امکان اتصال به ریموت و آیفون است. در مقابل قفل دیجیتال روک p231 دارای ریموت اورجینال و قابلیت اتصال خودکار به آیفون بدون نیاز به هیچگونه قطعه اضافی می باشد. در واقع اگر قفلی امکان اتصال به ریموت و آیفون را داشته باشد؛ برای نصب قطعات اضافی هزینه ای حدوداً 200 دلار روی قیمت تمام شده قفل می آید. در کنار همه این ها، قفل دیجیتال روک p231 دارای حریم خصوصی است که به صورت یک دکمه چرخشی بر روی درب از داخل است و با چرخاندن آن می توانید یک حریم خصوصی برای خود ایجاد کنید. قفل دیجیتال روک p231 کلیه آلارم های ضد سرقت، ضد حریق و اتمام باتری را دارد. با تمامی این آپشن ها قفل P231 برند روک قیمت حدودی 80 دلار دارد.

قفل دیجیتال p231
قفل-دیجیتال-ROOK

قفل دیجیتال ROOK P231 را از کجا تهیه کنیم

برای خرید و اخذ نمایندگی قفل دیجیتال روک p231 تنها می توانید از سایت rook.ir اقدام نمایید. با خرید خود از این سایت علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، پشتیبانی 24 ساعته برای شما فراهم خواهد بود. در کنار این ها ضمانت یک ساله تعمیر و تعویض قطعات قفل های دیجیتال برند روک به شما خریدار گرامی داده خواهد شد. دفترچه راهنمای فارسی محصولات برند روک هم اطلاعات تکمیلی قفل را در اختیارتان قرار می دهد.