قفل دیجیتال ROOK P221

قفل دیجیتال به عنوان یک محصول وارداتی در برندهای مختلفی وارد ایران شده است که یکی از با کیفیت ترین این برندها که تقریباً تازه وارد هم می باشد قفل های برند روک (ROOK) هستند. قفل دیجیتال روک دارای دو سری H و P هستند که مدل های سری H دستگیره اهرمی دارند و مدل های سری P دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند که قابلیت های بیشتری نسبت به سری H دارند ولی در مجموع قفل های اقتصادی و قیمت مناسبی در مقایسه با سایر برندها محسوب می شوند. قفل دیجیتال روک P221 از جمله قفل های سری P برند روک است که قابلیت های فوق العاده ای دارد که بسیار ترغیب کننده است. برای آشنا شدن با این محصول با کیفیت با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

قفل دیجیتال روک P221
قفل دیجیتال روک p221

دسترسی های قفل دیجیتال روک P221

قفل دیجیتال روک P221 با دسترسی های رمز، کارت، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری می باشند که قفلی فول آپشن محسوب می شود. دسترسی اثر انگشتی این قفل خازنی است که با سرد و گرم شدن هوا خللی در شناسایی و پردازش بوجود نمی آورد. دسترسی کارت شامل انواع کارت بزرگ، KEY TAG و اسمارت کارت می شود که بر اساس راحتی شما قابل انتخاب می باشد. بعلاوه چون این قفل هوشمند به اینترنت متصل می شود از طریق اپلیکیشن نیز می توانید درب را باز کنید.

باز کردن درب از راه دور

با اتصال قفل دیجیتال روک P221 به اینترنت از طریق اپلیکیشنی که دارد توسط انواع گوشی هوشمند پشتیبانی می شود می توانید از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید درب خانه و یا محل کارتان را از دور باز کنید.

قفل روک p221
قفل دیجیتال روک P221

ریموت کنترلر قفل روک p221

ریموت در بیشتر برندهای قفل دیجیتال دارای ریموت به صورت آپشنال است و نیاز به تجهیزاتی دارد که به تبع آن به قیمت تمام شده قفل هزینه مجزا تحمیل می کند. در مقابل ریموت در قفل دیجیتال روک P221 روک جزء وسایل جانبی قفل است و هزینه جداگانه ای نیاز ندارد. همچنین این قفل امکان اتصال خودکار به ایفون تصویری را دارد؛ بطوریکه برای افزودن این قابلیت هم نیازی به تجهیزات اضافه ای ندارید.

چشمی دیجیتال آنلاین

قابلیت چشمی الکترونیکی در قفل دیجیتال روک P221 این امکان را فراهم می آورد که اگر شخصی پشت درب آیکون زنگ روی قفل را لمس کند، در لحظه از او عکس می گیرد و از طریق اینترنت بر روی اپلیکیشن گوشی هوشمندتان ارسال می کند. بعلاوه تا 13 ثانیه تصویر این شخص بر روی صفحه LCD قفل نمایان می شود. در ضمن اگر یک میکرو رم داخل قفل قرار دهید می توانید این تصاویر را ذخیره نمایید.

قابلیت گزارشگیری در قفل روک

قابلیت گزارشگیری به طور کلی برای مشتریانی مورد نیاز است که می خواهند دسترسی سایر کاربران را کنترل نمایند که این مورد از دو طریق امکان پذیر است؛ یکی ثبت ورود و خروج کاربران عادی و دیگری اعمال محدودیت زمانی بر روی دسترسی ها.  به طور مثال کارفرمایان به آمار ورود و خروج کارمندان خود نیاز دارند که یکی از کاربردهای آن محاسبه حقوق است. همچنین با تعریف بازه زمانی روی دسترسی ها، در خارج از زمان تعریف شده دسترسی غیر فعال می شود. مثلاً یکی از بازه های زمانی می تواند شنبه تا پنجشنبه 8 صبح تا 2 بعد از ظهر باشد.

قفل دیجیتال روک P221
قفل دیجیتال روک P221

قفل دیجیتال روک P221 را از کجا بخرید

کلیه قفل های دیجیتال برند روک از جمله P221 از سایت rook.ir قابل تهیه است. این سایت با پشتیبانی 24 ساعته فنی همواره در کنار شماست و علاوه بر این دفترچه راهنمای فارسی در اختیارتان قرار می دهد. این محصولات با کیفیت به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که به کاربران می دهد پتانسیل رقابت با سایر برندها را دارد و با تهیه این قفل ها از سایت روک مشمول استفاده از یک سال خدمات وارانتی خواهید شد.

برای آشنایی بیشتر با قفل های روک به پیج اینستاگرام ما هم سر بزنید