قفل دیجیتال ROOK H220 

محصولات برند روک با هدف ارائه قفل هایی با کیفیت و بسیار محکم و با قابلیت های مطلوب و درعین حال با قیمتی بسیار مناسب، وارد بازار قفل دیجیتال ایران شده اند. قفل دیجیتال روک دارای دو سری H و P می باشد که هر کدام به لحاظ ویژگی و ساختار قفل با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما در مجموع قفل های هر دو سری به لحاظ کیفیت و استحکام مورد تأیید می باشند. یکی از قفل های سری H برند روک قفل دیجیتال روک H220 است که در این مقاله به ویژگی های امنیتی و کاربردی آن پرداخته می شود. از مزایای قفل دیجیتال روک H220 این است که بر روی انواع مغزی با زبانه های مختلف سوار می شوند. همچنین این قفل بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت و فلزی قابل نصب می باشد. این قفل مانند سایر قفل های سری H برند روک دارای دستگیره اهرمی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با ما همراه باشید.

قفل کودک در قفل دیجیتال روک H220

یکی از مهمترین آپشن های امنیتی که بیشتر در مورد قفل های دستگیره اهرمی مطرح می شود قفل کودک است. قفل دیجیتال روک H220 برند روک همانند دیگر قفل های سری H دارای دستگیره اهرمی می باشد. با فعال کردن آپشن قفل کودک در قفل دیجیتال روک H220 از داخل دیگر کودک و یا سالمندانی که ممکن است از بیماری اختلال حواس رنج ببرند امکان خروج از خانه را نخواهد داشت.

در مورد قفل کودک این نکته را به خاطر بسپارید که با یک بار فعال شدن با باز و بستن درب به طور اتوماتیک مجدد فعال می شود و آپشنی کاملاً مجزا از حریم خصوصی است. چرا که خیلی از برندهایی که در باز قفل دیجیتال موجودند می خواهند آیتم حریم خصوصی را به جای قفل کودک معرفی نمایند. کارکرد حریم خصوصی که در قفل دیجیتال روک H220 هم وجود دارد با فعال کردن از داخل از ورود سایر دسترسی ها از بیرون جلوگیری می کند و یک حریم خصوصی در محیط کار و زندگی شما ایجاد می کند؛ به طور مثال برای جلسه کاری بین مدیرعامل و چند نفر از کارمندان.

قفل روک h220
قفل روک h220

دسترسی های قفل دیجیتال روک H220

قفل های برند روک به دلیل امکان تعریف دسترسی های زیاد در اماکن پر رفت و آمد قابل نصب هستند. شما می توانید تا 299 دسترسی برای کاربران تعریف نمایید که 9 تای آن مربوط به کاربران ادمین است که می توانند دسترسی به تنظیمات داشته باشند. همچنین 290 تای این دسترسی ها مربوط به کاربران عادی می باشد. سنسور اثر انگشتی قفل های روک از نوع خازنی می باشند که با سرما و گرما مشکلی در شناسایی هویت اشخاص بوجود نمی آورد و سرعت تشخیص بالایی دارد. بعلاوه انواع کارت بزرگ، KEY TAG و اسمارت کارت را برای دسترسی کارت پشتیبانی می کند.

همچنین امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی در این قفل وجود دارد؛ به طوریکه برای برقراری امنیت بیشتر در زمان ورود می توانید همزمان از دو دسترسی مثل رمز و کارت استفاده نمایید. در کنار این ها تابع خیالی رمز ورود به شما اجاره می دهد تا تعدادی رقم فیک قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد نمایید تا حدس آن توسط دیگران غیر ممکن شود.

منبع تغذیه قفل دیجیتال روک H220

منبع تغذیه قفل دیجیتال روک H220 باتری لیتیومی قابل شارژ است که بسیار به صرفه هستند و دیگر نیازی به خرید مجدد باتری ندارید. بعلاوه منبع تغذیه اضطراری در این قفل هوشمند از نوع پاوربانکی است که در صورت عدم توجه به آلارم اتمام باتری بتوانید باتری قفل را به طور موقت شارژ نمایید.

قفل هوشمند h220
قفل دیجیتال rook h220

آلارم های امنیتی قفل روک h220

قفل دیجیتال روک H220 دارای آلارم ضد سرقت است که در صورت ورود رمز چند باره اشتباه شروع به آژیر کشیدن می کند. بعلاوه آلارم ضد حریق توسط سنسور تشخیص دمای تعبیه شده در قفل با بالا رفتن دما از یک حدی با صدای آژیر کاربران را جهت اطفاء حریق مطلع می کند. در کنار این ها سیستم ضد شوک در قفل دیجیتال روک H220 از ورود برق اضافی برای اختلال در کارکرد قفل جلوگیری می کند.

نحوه نصب قفل دیجیتال روک H220

قبل از نصب انواع قفل های دیجیتال از جمله مدل H220 می بایست یک سری اندازه ها برآورد شود که بهتر است از تیم فنی و متخصص کمک بگیرید تا بتوانید از 100 درصد کارکرد قفل بهره مند شوید. این اندازه ها شامل ضخامت درب، اندازه پایین ترین نقطه دستگیره تا پایین درب و بادخور درب است. همچنین پیش از نصب نیاز به سوراخ کاری درب است که از طریق شابلون قرار داده شده در قفل دیجیتال صورت می گیرد. در مجموع همواره توصیه می کنیم برای نصب دقیق بدون کمترین آسیب به درب از تیم فنی سایت rook.ir کمک بگیرید تا ضمن ارائه این قفل بتوانید از خدمات 24 ساعته پشتیبانی فنی و یک سال خدمات وارانتی استفاده نمایید.

قفل دیجیتال روک
قفل-دیجیتال-روک-h220