قفل دیجیتال شیشه سکوریت

یکی از مزایای بسیار مهم در قفل‌ دیجیتال برند روک، قابل نصب بودن این قفل‌ها بر روی انواع درب از جمله شیشه سکوریت است. در واقع قفل‌های دیجیتال برند روک برای همه درب‌ها قفل مخصوصی دارد که دست شما را در انتخاب این محصول باز می‌گذارد. قفل‌های هوشمند شیشه سکوریت این برند امکان تعریف دسترسی‌های بسیار زیادی به شما می‌دهد که مناسب برای نصب در اماکن پر رفت و آمد نیز می‌باشند. در این جا به معرفی قفل دیجیتال شیشه سکوریت برند روک می‌پردازیم.

قفل شیشه سکوریت چیست؟

جنس برخی از درب‌ها شیشه سکوریت هستند که تفاوت اصلی آن با درب‌های شیشه‌ای معمولی در نوع ذرات شیشه پس از شکستن می‌باشد که به مراتب امن‌تر هستند زیرا به صورت مثلثی و زاویه‌دار نیستند بلکه به شکل پودری می‌باشند. در کنار این درب‌های شیشه سکوریت تا دمای 300 درجه را تحمل می‌کنند و تقریباً هفت برابر قوی‌تر از درب‌های شیشه‌ای معمولی هستند. در واقع علت مقاومت بالاتر درب‌های شیشه سکوریت را می‌توان از مکانیزم ساخت آن‌ها جویا شد چرا که پس از رسیدن به دمای بسیار بالا به سرعت با عمل سرد کردن این نوع شیشه ساخته می‌شود.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت برند روک مدل 668 می‌باشد که امکان تعریف 100 کارت، 100 رمز و 100 اثر انگشت را به کاربران می‌دهد. علاوه بر این با تعریف دسترسی دوبل امنیتی شرط هم‌زمانی دو دسترسی را برای باز کردن درب می‌گذارید که امنیت ورود شما را دو چندان می‌کند.

قفل شیشه سکوریت glass668

انواع مدل‌های قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل‌های دیجیتال شیشه سکوریتی که در بازار موجوداند شامل مدل‌های روک 668، G510 سامسونگ و مدل LH600 برند اورنت می‌باشند. در این میان قفل 668 روک کلیه دسترسی‌های رمز، کارت و اثر انگشت را دارد که فول آپشن محسوب می‌شود اما قفل G510 قفلی کارتی با دسترسی‌های رمز و کارت است و همچنین LH600 اورنت قفلی اثر انگشتی با دسترسی‌های رمز و اثر انگشت می‌باشد. قفل 668 روک علاوه بر دسترسی عادی دارای دسترسی ادمین برای انجام کلیه تنظیمات نیز می‌باشد. همچنین با توجه به قابلیت‌های کاربردی که قفل شیشه سکوریت برند روک یعنی مدل 668 به کاربر می‌دهد قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر برندهای شیشه سکوریت دارد.

قفل شیشه سکوریت روک glass668

مزایای قفل دیجیتال شیشه سکوریت

یکی از مهم‌ترین مزایای قفل شیشه سکوریت برند روک داشتن قفل اتوماتیک پس از بسته شدن درب است که به راحتی بعد از چند ثانیه درب به صورت خودکار قفل می‌شود. منبع تغذیه این قفل چهار عدد باتری قلمی استاندارد AA است که برای 10 بار استفاده در روز تا یک سال دوام می‌آورد. از مزایای دیگر این قفل داشتن آپشن منبع تغذیه اضطراری است که به شکل پاوربانکی می باشد و توسط یک کابل اندرویدی ساده از طریق جایگاه میکرو USB روی قفل به طور موقت قابل شارژ خواهد بود. صدای قفل قابل تنظیم است و می‌توانید توسط کاربر ادمین این صدا را کم و یا زیاد نمایید.

آلارم‌های امنیتی قفل دیجیتال شیشه سکوریت برند روک شامل آلارم ضد سرقت است که در صورت اعمال فشار بر روی قفل جهت باز کردن درب شروع به آژیر کشیدن می‌کند. به علاوه آلارم ضد حریق توسط سنسور تشخیص دمایی که داخل قفل تعبیه شده است با بالا رفتن دما به کاربر جهت اقدام مقتضی آلارم می‌دهد. آلارم‌های ورود چند باره رمز اشتباه و اتمام باتری از دیگر آلارم‌های قفل شیشه سکوریت برند روک می‌باشند. قفل شیشه سکوریت 668 روک همانند شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت است و قفلی خوش ظاهر محسوب می‌شود.

شرایط نصب قفل شیشه سکوریت

در مورد نصب قفل دیجیتال شیشه سکوریت لازم است بدانید دو حالت برای نصب وجود دارد یکی زمانی است که قبل از این‌که تصمیم به نصب قفل روی شیشه سکوریت را بگیرید از کارخانه سوراخ کاری شده تحویل شما می‌شود و با پیچ و مهره قفل دیجیتال روی آن نصب می‌گردد. حالت دوم به صورتی است که قفل دیجیتال روی درب شیشه‌ای خام می‌بایست نصب شود که در این صورت با چسب‌های مخصوصی عمل نصب انجام می‌گیرد. اگر شیشه سکوریت با در نظر گرفتن اندازه‌هایی که تیم فنی سایت rook.ir به شما می‌دهند از کارخانه با مته‌های مخصوصی که دارند سوراخ شود بهتر است.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

جهت آگاهی از تخفیفات ویژه برند روک پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.