قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک در سال 2021

قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک در سال 2021 سری P این برند است که در عین ارائه قابلیت های منحصر به فرد با قیمت مناسب و اقتصادی در بازار عرضه شده است. قفل های دیجیتال سری P برند روک (ROOK) ضد سرقت هستند و بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، مولتی و فلزی قابل نصب می باشند. نوع تکنولوژی استفاده شده در دستگیره قفل دیجیتال سری P روک تمام اتوماتیک است که برای باز کردن درب بدون نیاز به استفاده از دستگیره به طور خودکار باز می شود. این قفل ها بر روی انواع مغزی با زبانه های مختلف سوار می شوند و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردارند. با ما باشید تا در این مقاله ویژگی های قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک را شرح دهیم.

روش های دسترسی قفل روک

قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک دارای دسترسی های فول آپشن رمز، کارت و اثر انگشت هستند و امکان تعریف 299 دسترسی را به شما می دهند. این 299 دسترسی شامل 9 دسترسی ادمین و 290 دسترسی عادی می باشد که تفاوت این دو سطح دسترسی در امکان انجام تنظیمات قفل و تعریف کاربر جدید است. در مورد سنسور اثر انگشت قفل های روک خوب است بدانید که از نوع خازنی هستند و از دقت و سرعت بالایی در تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل برخوردار است.

قفل دیجیتال روک

امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی در قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک وجود دارد بطوریکه برای باز کردن درب نیاز به ورود همزمان دو دسترسی به صورت همزمان را دارید. قفل دیجیتال سری P روک دارای سیستم تابع خیالی ورود رمز است بصورتیکه می توانید تعدادی کاراکتر عددی فیک قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد کنید تا دیگران به آن پی نبرند. انواع تگ های RFID مورد استفاده در دسترسی کارت این قفل ها کارت های بزرگ، KEY TAG و کارت های اسمارت (کارت های پشت برچسبدار مناسب گوشی همراه) هستند.

چشمی دیجیتال قفل های روک

قفل دیجیتال روک در سری P این مجموعه دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند که با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط کسی که پشت درب ایستاده است تصویرش علاوه بر نمایان شدن بر روی صفحه LCD قفل، از طریق اینترنت بر روی اپلیکیشن گوشی همراه شما ارسال می شود. از ویژگی های چشمی الکترونیکی قفل روک دید در شب است که تصویر سیاه و سفید با کیفیتی در تاریکی به شما ارائه می کند تا بتوانید هویت فردی که زنگ را به صدا درآورده است را به راحتی شناسایی کنید.

صفحه LCD این قفل هوشمند پنج اینچی است و امکان دید گسترده را به شما می دهد. تصویر فرد تا 13 ثانیه روی صفحه LCD قفل قابل نمایش است و برای ذخیره این تصاویر با ثبت تاریخ و ساعت می توانید از یک میکرو رم در قفل استفاده نمایید.

قفل دیجیتال

اپلیکیشن قفل تمام اتوماتیک روک

اپلیکیشن قفل های روک روی انواع گوشی هوشمند قابلیت نصب دارند و امکان باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود بواسطه اینترنت را به شما عزیزان می دهد. در این صورت از هرجایی که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل شود درب خانه و یا محل کارتان را می توانید باز کنید و برای دریافت این آپشن هزینه مجزا روی قیمت تمام شده قفل نپردازید. همچنین با وجود این اپلیکیشن امکان گزارشگیری دارید. یعنی علاوه بر گرفتن خروجی از آمار رفت و آمدها می توانید روی دسترسی های کاربران عادی محدودیت زمانی اعمال نمایید. در واقع به جای خرید یک ACCESS CONTROL، از یک قفل دیجیتال روک برای قابلیت گزارشگیری استفاده نمایید.

اتصال به ریموت و آیفون تصویری

قفل دیجیتال روک برای باز کردن از راه دور در محل نصب قفل تا شعاع 20 متری قفل از طریق ریموت و آیفون تصویری امکان باز شدن دارد. ریموت قابلیتی است که در اکثر قفل ها به صورت آپشنال موجود است اما در قفل های هوشمند سری P روک جزء وسایل جانبی خود قفل می باشد.

قفل روک

قفل اتوماتیک

قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک دارای قفل اتوماتیک هستند؛ یعنی مغزی این قفل به طور هوشمند در صورت بستن درب به طور خودکار بعد از چند ثانیه قفل می شود. البته خوب است بدانید قفل اتوماتیک در قفل دیجیتال روک قابلیت زمانبندی نیز دارد.

قفل-اتوماتیک-روک

منبع تغذیه قفل تمام اتوماتیک روک

قفل هوشمند روک دارای باتری لیتیومی قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه به صرفه و اقتصادی است. این باتری تا تقریباً یک سال برای استفاده 10 بار در روز شارژ را در خود نگه می دارد و صورت عدم توجه به آلارم اتمام باتری می توانید از منبع تغذیه اضطراری آن استفاده کنید. منبع تغذیه در دستگیره دیجیتال روک از نوع پاوربانکی است به گونه ای که می توانید به واسطه یک کابل اندرویدی ساده و پاوربانک قفل را از بیرون به طور موقت شارژ نمایید.

قفل ضد سرقت روک

قفل دیجیتال تمام اتوماتیک روک به دلایلی ضد سرقت هستند که مهمترین آن سوار شدن بر روی مغزی با زبانه ضد دیلم هوک می باشد. آلارم ضد سرقت در این مجموعه در صورت استفاده از دسترسی های غیر واقعی و یا اعمال فشار به قفل به صدا در می آیند. همچنین سیستم ضد شوک مانع از خرابی قفل با ورود برق اضافی عمدی به آن می شود.

برای آشنایی بیشتر با قفل رمزی روک از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.