دستگیره دیجیتال ضد سرقت

انتخاب دستگیره دیجیتال ضد سرقت مانند انتخاب سایر قطعات فناوری هوشمند است. به خاطر داشته باشید که چرا و چگونه اولین گوشی هوشمند خود را انتخاب کرده اید. اگر فقط به یک تلفن همراه با عملکردهای اولیه مانند تماس و پیام نیاز دارید، نیاز شما بسیار اساسی است. بنابراین ممکن است نیاز شما به قفل دیجیتال مشابه آن باشد. شما کسی نیستید که به دنبال راحتی و سبک زندگی متفاوت باشد. شما آخرین نسخه هر چیزی را می خواهید. این دقیقاً همان کاری است که قفل های دیجیتال انجام می دهند.

محصولات قفل درب الکترونیکی ضد سرقت با کیفیت بالا برای ایمن سازی اموال شما و همه چیز در داخل ساختمان ضروری است. اما اینکه آیا یک قفل هوشمند برای شما مناسب است ، بستگی به دارایی ها و نیازهای کاربر دارد. طیف گسترده ای از سیستم های ورودی وجود دارد که خانه شما را ایمن می کند ، لازم به ذکر است که دستگیره دیجیتال ضد سرقت بر روی انواع درها قابل نصب است.

بهترین دستگیره دیجیتال ضد سرقت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، اولین قدم در هوشمندسازی خانه ها استفاده از قفل های دیجیتالی است. برای دسترسی سریع و آسان ، زیبایی ، امنیت بیشتر و محافظت از خانه می توان قفل های الکترونیکی را روی انواع درها از جمله درهای ضد سرقت نصب کرد.

شما به 3 دلیل دستگیره دیجیتال ضد سرقت خریداری می کنید: برای ساختن خانه جدید یا بازسازی یا نصب مجدد قفل دیجیتال ضد سرقت در خانه های قدیمی برای امنیت بیشتر. اگرچه اکثر مردم این سبک را در نظر نمی گیرند، اما ابتدا باید ویژگی های قفل درب ضد سرقت را بررسی کنید.

دستگیره اثر انگشتی

دستگیره دیجیتال

انواع دستگیره دیجیتال ضد سرقت

قفل های ضد سرقت مدل های مختلفی دارند در ادامه به بررسی انواع دستگیره های دیجیتال زیبا می پردازیم:

دستگیره ضد سرقت با کلید

اولین نسل از قفل های ضد سرقت از نوع کلید دار بود که ارزان تر از قفل های ضد سرقت هوشمند است. ساختار و استحکام آنها بسیار بیشتر از قفل های معمولی است اما همچنان با یک کلید باز و بسته می شوند.

قفل هوشمند ضد سرقت

قفل های هوشمند ضد سرقت مدرن ترین نوع قفل هستند و امنیت بالایی را ارائه می دهند. این نوع قفل ها را می توان بر روی انواع درب های ضد سرقت در منازل، ادارات، سازمان ها و … نصب کرد. دستگیره دیجیتال ضد سرقت به لطف سیستم های امنیتی خود به بهترین نوع قفل برای امنیت خانه و محل کار تبدیل شده اند. انواع مختلفی از قفل های ضد سرقت وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

قفل درب اثر انگشتی

انتخاب قفل اثر انگشتی روی درب ضد سرقت یک انتخاب هوشمندانه است. با وجود این نوع قفل شما به راحتی می توانید ورود و خروج هر کسی را در ساختمان کنترل کنید. قفل اثر انگشتی روک به شما امکان می دهد تا 100 اثر انگشت به دستگیره دیجیتال ضد سرقت خود معرفی نمایید.

به لطف سیستم ضد سرقت قفل اثر انگشتی روک، امنیت ساختمان شما افزایش می یابد. اگر یک اثر انگشت نامعتبر به طور مداوم وارد شود یا سعی شود قفل یا در را با ضربه باز کنند، سیستم زنگ خطر به صدا در می آید و قفل برای مدتی غیرفعال می شود.

پیشنهادی: مزایا و معایب دستگیره دیجیتال چیست؟

دستگیره الکترونیکی روک

دستگیره رمزی ضد سرقت

دستگیره های رمزی به دلیل قیمت مناسب، یکی از رایج ترین انواع قفل های دیجیتالی هستند. فقط یک رمز عبور برای ورود به خانه یا محل کار خود تعیین کنید. با قفل ضد سرقت، دیگر نیازی به همراه داشتن کلید یا کارت نخواهید داشت. وجود ویژگی کدهای تصادفی و تابع خیالی در این نوع دستگیره دیجیتال ضد سرقت باعث می شود تا کسی از روی رد اثر انگشت باقی مانده روی قفل نتواند رمز شما را شناسایی کند.

دستگیره دیجیتال ضد سرقت کارتی

استفاده از این قفل ها در بسیاری از هتل ها رایج است. قفل های هتلی معمولاً از چندین کارت برای دسترسی به مهمانان و کارکنان استفاده می کنند. امکان تعریف 100 کارت برای قفل کردن کارت های روک وجود دارد. در این نوع قفل ها زمان و تاریخ ورود و خروج از ساختمان ثبت می شود.

دستگیره دیجیتال ضد سرقت – قفل دیجیتال با دستگیره

انواع مختلفی از درب ضد سرقت در ایران وجود دارد. درب ضد سرقت ترکیه، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی. از این میان درب های ضد سرقت ترکیه و ایران از کیفیت و قیمت یکسانی برخوردارند. دستگیره دیجیتال ضد سرقت را می توان بر روی درهای ذکر شده نصب کرد، اما باید اشاره کرد که توصیه نمی شود قفل های دستگیره دار را روی درب ضد سرقت چینی نصب کنید. زیرا با نصب دستگیره دیجیتال ضد سرقت، قفل مرکزی ضد سرقت خراب می شود و کارایی خود را از دست می دهد.

قفل روک

قیمت دستگیره دیجیتال ایرانی

قیمت یا هزینه همیشه یکی از مهم ترین نکات است. دستگیره دیجیتال ضد سرقت برند روک یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید شده می باشد چرا که علاوه بر آپشن های بسیاری که در اختیار شما قرار می دهد قیمت متعادل تری نسبت به برندهای دیگر دارد. اگر به دنبال قفلی مقرون به صرفه و فول آپشن هستید حتما برند روک را امتحان کنید.