مشخصات درب هایی که قابلیت نصب قفل دیجیتال را دارند

در این مقاله به ارائه مشخصات درب هایی که قابلیت نصب قفل دیجیتال را دارند می پردازیم. به طور کلی این قفل ها روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، UPVC و شیشه سکوریت نصب می شوند. قفل دیجیتال مناسب درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی معمولاً کلیه مدل ها را در برمی گیرند. اما دستگیره هوشمند درب های UPVC مدل H100 از برند روک است. همچنین مدل مخصوص درب های شیشه سکوریت به نام 668 روک می باشد. در این جا انواع درب ها را توضیح داده و نکات مهم برای نصب یک قفل را ارائه می دهیم. قفل های هوشمند روک دارای دو سری P و H می باشد و کلیه این قفل ها روی انواع درب های مذکور قابل نصب می باشند. با ما همراه باشید تا با انواع درب مناسب برای نصب قفل آشنا شوید.

قفل درب ضد سرقت

قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت قابل نصب می باشد که انواع مختلفی دارند. این درب ها عبارتند از چینی (مولتی)، ترک و ایرانی. درب های ضد سرقت چینی دارای زبانه های عمودی هستند که برای پشتیبانی قفل دیجیتال از این زبانه ها می بایست از برخی مدل های خاص استفاده کنید. پشتیبانی زبانه های درب یعنی با قفل و باز شدن قفل هوشمند این زبانه ها نیز باز و بسته شوند. درب های ضد سرقت ترک مغزی هایی دارند که به ازای آن کلید جداگانه دارند. یعنی قفل هوشمند جدا باز و بسته می شود و مغزی های درب با کلید مخصوص خودش باز و بسته می شود.

قفل دیجیتال روک

انواع مدل های درب

در مورد خرید دستگیره های اهرمی روک مانند آنچه که در قفل های سری H موجودند لازم است به جهت لولای درب توجه کنید. بطوریکه برای درب های راست بازشو، دستگیره اهرمی راست گرد مناسب است. به طور مشابه برای درب های چپ بازشو دستگیره چپ گرد مورد نیاز است. در مورد خرید دستگیره های پول و پوش توجه داشته باشید برای درب های داخل بازشو قفل فشاری کششی مناسب است. بنابراین برای درب های بیرون بازشو بالعکس این دستگیره را می بایست تهیه کنید.

درب های دارای بائوی کم

بائو و یا بادخور درب در واقع فاصله بین چارچوب و شروع نقش و نگار درب می باشد. در صورتیکه این فاصله برای برخی از درب ها کم باشد می توانید از قفل دیجیتال H100 روک استفاده کنید. این قفل دارای دسترسی های فول آپشن است و زیبایی درب را دوچندان می کند. برای این نوع درب ها می توانید از قفل دیجیتال بدون دستگیره که در بازار با نام شب بند دیجیتال نیز موجود است استفاده نمایید.

قفل-روک

قفل درب شیشه سکوریت

قفل دیجیتال درب شیشه سکوریت در برند روک مدل 668 می باشد که دسترسی های فول آپشن دارد. این قفل زیبا و با کیفیت و امن قیمتی مناسب و اقتصادی نیز دارد. کلیه آلارم های امنیتی ضد سرقت و ضد شوک به امنیت هر چه بیشتر آن افزوده است. شما به راحتی می توانید این قفل را در اماکن پرتردد استفاده کنید چرا که قابلیت تعریف تعداد زیاد دسترسی تا 300 کاربر را می دهد. همچنین برای ورود ایمن رمز می توانید از ورود با تابع خیالی استفاده نمایید. بطوریکه ابتدا یا انتهای رمز اصلی تعدادی کاراکتر عددی غیر واقعی وارد کنید تا دیگران متوجه رمز اصلی قفل دیجیتال نشوند. منبع تغذیه این قفل چهار عدد باتری قلمی با استاندارد AA است که برای 10 بار استفاده در روز تا یک سال دوام می آورد.

قفل-glass-668

درب های شیشه سکوریت به دلیل فرآیند تولیدشان که در دمای بالاست و یکباره سرد می شود مقاومت بالایی دارند. این درب ها الگوی شکستن متفاوتی از درب های شیشه ای معمولی دارند. یعنی به جای تکه های گوشه دار خطرناک به یکباره پودر می شود. برای نصب قفل دیجیتال روی درب شیشه سکوریت توصیه می کنیم اندازه ها را به کارخانه دهید تا سوراخ ها را روی درب خام تعبیه کنند. زیرا سوراخ کاری روی این درب ها امکانپذیر نیست و در صورت نیاز به نصب قفل دیجیتال تنها از طریق چسبکاری می توانید نصب را انجام دهید.

نصب قفل دیجیتال

قبل از نصب سایر قفل های دیجیتال بر روی انواع درب نیازمند یک سری اندازه گیری های دقیق هستید. این اندازه ها شامل ضخامت درب، بائوی درب و فاصله پایین قفل تا قسمت انتهایی درب می باشد. این اندازه ها برای عملیات سوراخ کاری طبق شابلون موجود در جعبه قفل دیجیتال امکانپذیر می باشد. برای نصب توصیه می شود از نیروی فنی و متخصص استفاده نمایید چرا که تنها در این حالت قفل کارایی حداکثری را دارد. در زمان نصب حتماً از رگلاژ بودن درب و کارایی درست مغزی ها اطمینان حاصل نمایید.

نکات مهم در زمان نصب قفل

در زمان نصب قفل دیجیتال حتماً کلیه کلیدهای مکانیکی و انواع تگ های RFID را طبق فاکتور شمرده و از نصاب تحویل بگیرید. همچنین در زمان نصب آموزش های لازم را برای کار با قفل از نصاب بگیرید و شماره پشتیبانی فنی 24 ساعته را نیز دریافت نمایید. در صورت خرید قفل دیجیتال روک از سایت rook.ir می توانید دفترچه راهنمای فارسی آن را از نصاب تحویل بگیرید. برای استفاده از خدمات پس از فروش از وی بخواهید برگه وارانتی را مهر و امضا کند. سعی کنید به برگه نظرسنجی و تماس های دوره ای صادقانه پاسخ دهید تا فروشنده را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. وارانتی قفل های روک به معنی تعمیر و تعویض رایگان قطعات قفل دیجیتال در مدت زمان برگه وارانتی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل های روک می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

Call Now