خرید قفل هوشمند درب منزل سازگار با موبایل

برای خرید قفل هوشمند درب منزل نیاز است یک سری روال به شکل کاملاً دقیق و اصولی ارزیابی شود. به هر حال شما نیاز به قفلی دارید که از نظر عملکرد موقعیت مناسبی داشته باشد و ظاهر آن نیز زیبا باشد اما عملکرد و ظاهر فقط دو فاکتور از ده ها فاکتور مهم در راستای خرید قفل هوشمند درب منزل محسوب می شوند پس بهتر است همه جوانب را در نظر بگیرید و موقعیت را ارزیابی کنید.

خرید قفل هوشمند درب منزل بر اساس نوع

یکی از مواردی است که در خرید قفل هوشمند درب منزل باید به آن دقت شود نوع قفل است، به هر حال شما باید بدانید که چه قفلی خریداری می کند و کیفیت قفل بر چه اساسی سنجیده می شود. مهمترین عامل در زمان خرید قفل هوشمند بررسی نوع آن است. وقتی صحبت از نوع قفل می شود در واقع نحوه دسترسی به محیط داخل منظر است. مثلاً شما می توانید قفل بیومتریک را انتخاب کنید چون هم امنیت بالایی دارد و هم می تواند تا مدتها مورد استفاده قرار بگیرد. این قفل ها بیشترین راحتی را دارند و از نظر سبک اجرایی به شکل کاملاً قابل قبولی ارزیابی شده اند. البته که خرید قفل دیجیتال درب منزل از نوع بیومتریک قیمت بالاتری دارد.

از سوی دیگر می توانید به سراغ خرید قفل هوشمند درب منزل از نوع فشاری بروید و یا مدل های رمزی را انتخاب کنید. هر یک از موارد یاد شده دارای یک سری مکانیزم مخصوص هستند که به واسطه رمز عبور و پین کد کار می کنند.

خرید قفل هوشمند درب منزل از نوع کارتی نیز چند سالی است که بسیار باب شده است و کیفیت بالایی برای این قفل ها دیده می شود البته که این مدل از قفل ها بیشتر برای هتل ها مناسب هستند و رویکرد اجرایی بی نظیری دارند. دقت کنید که قفل هوشمند برای محیط های مسکونی و اداری نیز کاربرد خاص خود را دارد.

قیمت قفل دیجیتال

خرید قفل هوشمند درب منزل بر اساس کیفیت بدنه و ظاهر قفل

میزان کیفیت و دوام بدنه قفل از مهمترین مواردی است که در خرید قفل هوشمند درب منزل باید به آن دقت شود. از یاد نبرید که قفل باید از بهترین متریال ساخته شده باشد و در برابر ضربه و حرارت و سرما و فشار نیز سطح مقاومت بالاتری داشته باشد. ظاهر قفل ها به طور کلی درب وروی را زیباتر کرده و احساس خوشایندی به فضا می دهند و سبب لوکس شدن فضا می شوند. اگر قصد دارید منزل خود را بفروشید می توانید مدلی استفاده کنید که کیفیت بدنه بالایی داشته باشد و ظاهر آن نیز زیبا باشد این موضوع سبب می شود تا بتوانید منزل را با قیمت بالاتری به فروش برسانید و شرایط برای شما بهبود می یابد.

خرید قفل هوشمند درب منزل بر اساس نوع عملکرد

بنظر شما خرید قفل هوشمند درب منزل که با بلوتوث کار می کند بهتر است یا وای فای؟ هر دو ویژگی اهمیت زیادی در خرید قفل هوشمند درب منزل دارد و باید مدنظر قرار بگیرد بنابراین چه خوب است اقدام به خرید قفل هوشمند درب منزل کنید که هر دو عملکرد را پوشش دهد. یک نکته مهم دیگر که باید مدنظر قرار دهید این است که بلوتوث تنها محدودیت فاصله دارد اما وای فای به شما کمک می کند که در دورترین منطقه در دنیا از وضعیت منزل خود باخبر شوید بنابراین اگر فکر می کنید نیاز به سطح امنیت بیشتری دارید بهتر است وای فای را انتخاب کنید.

توجه به داشتن اپلیکیشن موبایل یکی از مواردی است که در خصوص خرید قفل هوشمند درب منزل بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرد و بهتر است به آن توجه کنید. به طور کلی یکی از قابلیت های مهم قفل هوشمند این است که بتوانید همه کارها را توسط برنامه موبایل انجام دهید یعنی برنامه مورد نظر کلید دسترسی شما به اطلاعات داخل منزل و همینطور کنترل درب ورودی است به این ترتیب چه خوب است که زمان خرید قفل هوشمند درب منزل به برند آن توجه کنید و وضعیت اپلیکیشن مربوطه را نیز بسنجید چون در غیر این صورت مشکلات زیادی پیش می آید.

قفل دیجیتال

نحوه ادغام قفل هوشمند با دستگاه های دیگر

یکی از مواردی که در خرید قفل هوشمند درب منزل باید به آن دقت کنید نحوه ادغام آن با سایر دستگاه های هوشمند است در واقع قفلی که انتخاب می کنید می بایست یکپارچگی آسانی بین دستگاه های مختلف ایجاد کند و این موضوع سبب می شود بسیاری از کارها به صورت روتین وار صورت بگیرد. مثلاً به طور خودکار چراغ ها روشن می شوند و یا موسیقی مورد علاقه پخش می شود و یا در زمان آتش سوزی نیز درب خانه به شکل اتوماتیک وارد باز می شود. همه این موارد بخش مهمی از عملکرد قفل هوشمند است و باید به دقت سنجیده شود در غیر این صورت مشکلات بیشتری ایجاد می شود. به طور کلی این قفل ها باید به سیستم های نظارت تصویری و دوربینی وابستگی خاصی داشته باشند و همینطور سطح اتصال به آلارم نیز مشخص شود.

خرید قفل هوشمند درب منزل بر اساس سیستم هشدار دهنده

یکی از مواردی که در خصوص خرید قفل هوشمند درب منزل باید بررسی کنید سیستم هشداردهنده است. به هر حال خرید قفل های هوشمند به منظور اجرای امنیت بالا در منزل است پس سیستم هشدار دهنده باید به درستی اجرا شود. از یاد نبرید که این سیستم ها به شکل آلارم و صدا ارزیابی می شوند و به طور کلی اگر تلاش برای ورود ناخواسته وجود داشته باشد صدای زنگ در محیط خانه شنیده می شود.

قفل دیجیتال درب

نحوه نصب و راه اندازی قفل های هوشمند

خرید قفل هوشمند درب منزل که نصب آن با هزینه بالایی همراه است و یا در شرایط خاصی صورت می گیرد هیچ معنایی نخواهد داشت پس تلاش خود را داشته باشید که قفلی راه اندازی کنید که از نظر سبک عملکرد شرایط خاصی داشته باشد و در نهایت روی کیفیت قفل تاثیر بگذارد. نصب و راه اندازی قفل ها باید بر اساس موقعیت منزل سنجیده شود. برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند خرید قفل هوشمند درب منزل برند روک یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی محسوب می شود.