بهترین قفل دیجیتال درب حیاط

بسیاری از کاربران مزایای قفل دیجیتال درب را تجربه کرده اند. اما آیا این پیش نمونه برای درب های حیاط نیز مناسب است؟ در واقع ، قفل های دیجیتالی می توانند به شما در کنترل دسترسی به خانه و نظارت بر فعالیت های اطراف خانه کمک کنند. اما آنچه باید در نظر گرفته شود این است که قفل دیجیتال درب حیاط دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به قفل داخلی درب ورودی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی ها و راهنمایی خرید بهترین قفل دیجیتال درب حیاط ، با ما در این مقاله همراه شوید.

قفل دیجیتال درب حیاط چیست؟

قفل دیجیتال راهی برای جایگزینی کلیدها یا افزودن ویژگی های اضافی مانند قفل یا باز کردن قفل از راه دور است. قفل های دیجیتال درها شامل قطعاتی هستند که پیچ یا سیلندر را به موتور کوچکی متصل می کنند که محکم در داخل در و قاب قرار می گیرد.

موتور توسط شوک الکتریکی کنترل می شود که می تواند به روش های مختلف از جمله کارت الکترونیکی ، صفحه کلید یا حسگر اثر انگشت تحریک شود. در هر صورت ، قفل الکترونیکی درب حیاط تنها هنگامی کار می کند که یکی از روش های دسترسی صحیح را (رمز عبور ، اثر انگشت یا کلید) دریافت کند.

قفل دیجیتال درب حیاط

مزیت استفاده از قفل دیجیتال درب حیاط

برای افزایش امنیت خانه ، قفل های الکترونیکی یک انتخاب عالی هستند. این قفل ها می توانند برای انواع درهای باغ از جمله چوب و فلز استفاده شوند و می توانند با استفاده از GPS و تلفن همراه و بلوتوث دسترسی به فضای داخلی را فراهم کنند. این بدان معناست که دیگر نیازی به حفظ کد دسترسی یا تلاش برای دسترسی به کلیدها ندارید! با استفاده از این برنامه تلفن هوشمند ، می توانید گزارش کاملی از تاریخ ورود و خروج داشته باشید.

قفل دیجیتال درب حیاط به شما امکان می دهد از هر جایی به قفل دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال ، شما سفر کرده اید و در عین حال فراموش کرده اید که درب حیاط را قفل کنید. در این موارد ، می توانید در را با استفاده از تلفن همراه و عملکرد Wi-Fi قفل کنید. هر چند که قفل های دیجیتال روک مجهز به قفل اتوماتیک می باشند و هر بار که درب را ببندید به صورت اتومات قفل خواهد شد.

چرا قفل دیجیتال بهترین انتخاب برای درب حیاط می باشد؟

قفل رمزی: امکان دسترسی توسط رمز عبور تنها با حفظ یک رمز 5 تا 9 رقمی

قفل کارتی: امکان دسترسی به قفل دیجیتال درب حیاط تنها با داشتن کارت هایی مثل key tag – smart card – rfid

قفل اثر انگشتی: با شناسایی اثر انگشت منحصر به فرد خود به قفل دیجیتال به راحتی درب را باز کنید

در میان سه مدل قفل ارائه شده قفل های رمزی و قفل های اثر انگشتی را می توان به عنوان بهترین مدل قفل دیجیتال مناسب برای درب های حیاط در نظر گرفت. قفل کارتی گزینه بهتری برای هتل ها است.

یکی دیگر از مزایای مهم قفل دیجیتال این است که دیگر نگران گم شدن کلیدها نخواهید بود. در صورت گم شدن یا سرقت کلیدهای قفل معمولی ، امنیت خانه تهدید می شود و می تواند هزینه زیادی را برای صاحبان خانه به همراه داشته باشد.

قفل درب حیاط

قفل دیجیتال روک برای درب حیاط

قفل های دیجیتال روک دو مدل دارند. مدل اول که به اصطلاح سری p آن را می نامند، مجهز به دستگیره های پول و پوش می باشند. مدل دوم که به اصطلاح سری h آن را می نامند، مجهز به دستگیره های اهرمی هستند. با توجه به نوع سلیقه خود می توانید قفل پول و پوش و یا اهرمی را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که قفل های دیجیتال روک که پول و پوش هستند، راحتی و امنیت بیشتری را در بر دارند.  همچنین با وجود تنوع رنگی در این قفل ها انتخاب برایتان دشوار نخواهد بود.

قفل های روک را می توانید روی انواع درب چوبی، فلزی و ضد سرقت نصب نمایید. در واقع این قفل ها علاوه بر اینکه برای درب های آپارتمان استفاده می شوند، بر روی درب حیاط نیز قابل استفاده هستند.

یکی از جدید ترین مدل های قفل دیجیتال درب حیاط از برند روک مدل p401 است که فوق العاده شیک و کار آمد می باشد. این قفل علاوه بر اینکه دارای دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت می باشد، مجهز به سنسور تشخیص چهره نیز است.

برخی افراد علاقه زیادی به استفاده از قفل های تشخیص چهره دارند. قفل های تشخیص چهره یکی از پرفروش ترین و بهترین مدل های قفل دیجیتال درب حیاط در بازار هستند و می توانید خرید این قفل ها را نیز در اولویت قرار دهید. شما می توانید بهترین نوع قفل دیجیتال را انتخاب کرده و با توجه به شرایط مالی و سلیقه خود از آن استفاده کنید.

قفل دیجیتال

راهنمای خرید قفل دیجیتال درب حیاط

اکنون که انواع قفل دیجیتال درب حیاط را می شناسید، می توانید تصمیم خود را برای خرید قفل هوشمند نهایی کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که قبل از خرید بهترین قفل دیجیتال درب حیاط، اطلاعات کاملی در مورد قیمت و نحوه نصب قفل دیجیتال مورد نظر خود کسب کنید. توصیه می شود قبل از خرید به گزینه ها و نکات زیر توجه کنید:

  • حتماً مشخصات و ویژگی های هر یک از قفل های روک وب سایت ما را بررسی کنید.
  • از نصاب واجد شرایط برای نصب قفل های دیجیتال بر روی درب منزل خود استفاده کنید.
  • از وجود گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالای دیجیتال خود مطمئن شوید.