انواع قفل رمزدار هوشمند

برای خرید قفل رمزدار هوشمند شاید بهتر باشد مدل های پر فروش را بشناسید و کیفیت آنها را بررسی کنید. پس ما از برند مشهور روک آغاز می کنیم.

قفل رمزدار هوشمند برند rook

قفل های دیجیتالی روک معمولاً در دو سری H و P دسته بندی شده اند. اگر دقت نمایید مدل های H دارای دستگیره اهرمی هستند.اما اگر به قفل های سری P دقت کنید معمولاً شامل تکنولوژی دستگیره تمام اتوماتیک هستند. این قفل ها به طور کلی دسترسی های فول آپشن فراهم می سازند. یعنی شما علاوه بر رمز می توانید از کارت و یا اثر انگشت نیز استفاده کنید. به طور کلی حسگر های به کار برده شده در قفل رمزدار هوشمند برند روک، خازنی هستند و به سرعت می توانند تجزیه و تحلیل و پردازش را انجام دهند و هرگز مشکلی از نظر تاخیر نخواهند داشت.

اینطور که مشخص است، این قفل ها تا 299 دسترسی را به شما ارائه می دهند. یعنی تنظیمات دقیقاً طبق نظر شما صورت می گیرد. قفل های برند روک به دلیل اینکه دسترسی های متعددی دارند و به نوعی شرایط آنها شخصی سازی است از پرفروش ترین ها محسوب می شوند. این قفل ها دارای مغزی های مختلفی بوده و معمولاً زبانه های با کیفیتی دارند. از سوی دیگر قفل دیجیتال روک برای درب های چوبی و ضد سرقت و همینطور درب های فلزی و شیشه های سکوریت و یو پی وی سی نیز اجرا می شوند و رویکرد مناسبی را خواهند داشت.

قفل رمزدار هوشمند برند روک در مدل های P231 و P221 بیشترین فروش را دارند چون هم طراحی ظاهری خاصی داشته و هم به صورت بی نظیری اجرا شده اند. این درب ها دستگیره های اتوماتیک نیز دارند و بدون دستگیره هم طراحی می شوند. البته قابلیت زمان بندی نیز برای قفل های دیجیتال از رویکردهای مناسب محسوب می شود.

این قفل ها با فرکانس های وای فای به اینترنت وصل می شوند و اپلیکیشن مخصوص به خود دارند.

انواع قفل رمزدار

قفل رمزدار هوشمند برند سامسونگ

برند سامسونگ در زمینه تولید انواع قفل رمزدار هوشمند به بهترین نحو عمل کرده است. به طور کلی قفل های این برند به خصوص مدل پی 50 می تواند با فرکانس وای فای اینترنت متصل شده و همینطور شرایط باز و بسته شدن درب حتی از راه دور را نیز فراهم می سازد پس مشکلی در باز و بسته کردن درب وجود ندارد. دقت کنید که این قفل ها بدون هیچ تجهیزات اضافه ای به خانه هوشمند وصل می شوند و این موضوع سبب می شود که درگیر هزینه های اضافی نباشید و شرایط برای شما به خوبی فراهم شود.

قفل کودک یکی از آیتم های مهم در این قفل ها محسوب می شود و سبب می شود که کودکان نتوانند درب را باز و بسته کنند و از نظر امنیت بسیار عالی هستند. قفل های برند سامسونگ از نظر کیفیت بدنه بسیار عالی هستند و به نسبت برندهای دیگر کمی گرانتر خواهند بود.

مغزی های به کار برده شده در این قفل ها معمولاً به شکلی است که سبب می شود درب به خوبی باز و بسته شود اما سارقان به هیچ عنوان نمی توانند مغزی ها را از بین ببرند.

برخی از مدل های قفل های رمزدار هوشمند دارای ریموت هستند. یعنی شما می توان به صورت تصویری به آیفون نیز متصل شوید این قابلیت ها سبب شده تا قیمت قفل رمزدار هوشمند سامسونگ به نسبت سایر برندها گرانتر باشد.

یک نکته مهم دیگر این است که این قفل ها معمولاً قابلیت گزارش گیری نیز خواهند داشت و سبب می شوند تا رفت و آمدها ثبت شوند و اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی های عادی به کاربران داده می شود.

در این قفل ها از چشمی های الکترونیکی آنلاین استفاده شده است و این رویکرد سبب می شود که تصویر از طریق اینترنت به اپلیکیشن ارسال شود. شما می توانید یک میکرو رم نیز در داخل قفل قرار دهید.

چشمی های الکترونیکی آنلاین در این قفل ها به صورتی طراحی شده اند که به طور کلی بتوان لمس لازم را اجرا کرد. یک موضوع مهم این است که معمولاً چشمی های الکترونیکی آنلاین از نظر ساختار به دو بخش تقسیم می شوند و شما می توانید گزینه مناسب خود را خریداری کنید.

قفل رمزدار هوشمند یال (YALE)

برند یال از دسته برندهایی محسوب می شود که به طور کلی از نظر امنیتی شرایط بینظیری ایجاد کرده است و در لیست بهترین قفل هوشمند در سال 2021 قرار گرفته است. این قفل ها قابلیت شناسایی 30 عدد رمز عبوری منحصر بفرد را دارند. از سوی دیگر می توانید رمز یکبار مصرف برای آنها تنظیم کنید و یا مستر رمز در نظر بگیرید. بنابراین شرایط تنظیمات برای این قفل ها بسیار عالی است.

مورد مهم دیگر اینکه این قفل ها دارای 40 عدد کارت و 20 عدد اثر انگشت هستند و همینطور شرایط کنترل آنها توسط تلفن همراه صورت می گیرد. این قفل ها دسته بندی های مخصوصی دارند.

مثلاً تنوع آنها بسیار زیاد است و این موضوع سبب می شود تا برای دکوراسیون های مختلف مناسب باشد. این قفل ها دسترسی های بدون کلید و پیشرفته نیز دارند و به صورت امن اجرا می شوند به طوری که شما می توانید علاوه بر رمز اثر انگشت نیز روی آن در نظر بگیرید.

امنیت این قفل ها بسیار بالا است و دارای تابع پیچیده ای بوده و برنامه نویسی گسترده ای برای آن صورت گرفته است.

کیفیت تولید بسیار بالا بوده و بدنه مقاوم است دقت کنید که از آلیاژهای مقاوم در این قفل ها استفاده شده است که در برابر حرارت و سرمای شدید بهترین شرایط را خواهد داشت.

از سوی دیگر این قفل ها دارای کنترل از راه دور هوشمند هستند و ارتباط بلوتوثی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود که به نوبه خود اثربخش خواهد بود.

آلارم هشدار ضد شوک از دیگر مواردی است که باید در خرید دقت کنید. در سال های اخیر به طور کلی قفل رمزدار هوشمند مدل های متنوعی را شامل شده است و در رنگ بندی های مشکی و طلایی عرضه می شود. از یاد نبرید که شما می توانید از قفل ها را به صورت ریموت کنترل و به شکل آپشنال نیز دسته بندی کنید و البته که کیفیت قفل ها متفاوت خواهد بود و شرایط برای خرید مناسب است.

قفل رمزی دیجیتال

سوالات متداول قفل رمزدار درب

بهترین برند قفل رمزی کدام است؟

برند روک هم از لحاظ کارایی و هم از نظر آپشن ها و دسترسی هایی که در اختیارتان قرار می دهد مناسب ترین برند موجود در بازار می باشد.

قیمت قفل رمزدار چقدر است؟

قیمت هر قفلی با توجه به آپشن و مزایایی که دارد متفاوت می باشد.

نتیجه گیری

در خرید قفل رمزدار هوشمند در ابتدا به کیفیت بدنه و سپس به برند آن توجه کنید. انواع قفل رمزدار هوشمند در سال 2021 عرضه شده است که هم مکانیزم مناسبی دارند و هم بهترین گزینه برای منزل و شرکت ها محسوب می شوند و خوشبختانه از نظر قیمت نیز مناسب هستند و شرایط خرید را فراهم می سازد.