چشمی دیجیتال درب بی سیم

چشمی دیجیتال درب بی سیم در کنار انواع دستگیره های معمولی و دیجیتال یک مکمل امنیتی به شمار می آید. خیلی از ما در کنار انواع دستگیره ها داشتن چشمی های اپتیکال را تجربه کرده ایم. اما این محصول دارای نواقصی است که چشمی دیجیتال آن ها را پوشش می دهد. اساساً کارکرد چشمی شناسایی فردی است که زنگ خانه شما را به صدا در می آورد. خیلی از سرقت هایی که در طی سال صورت می گیرند به دلیل باز کردن درب برای افراد ناشناس است. پس هر چه این چشمی تصویر واضح تری از بیرون ارائه دهد کار خود را بهتر انجام داده است. شما می توانید این کالای امنیتی را جداگانه تهیه کنید. یا به عنوان یک قابلیت در قفل دیجیتال از آن استفاد کنید؛ در مورد دوم در هزینه ها صرفه جویی می شود. در حقیقت با خرید دستگیره دیجیتال از چشمی دیجیتال نیز استفاده می کنید. در این مقاله به مقایسه بین چشمی های دیجیتال با نوع معمولی یا اپتیکال می پردازیم. سپس چشمی روک را معرفی می کنیم و قفل های دارای چشمی از این برند را ارائه می دهیم.

تفاوت چشمی دیجیتال و معمولی

خوب است بدانید چگونه با پیشرفت تکنولوژی چشمی های الکترونیکی نقاط ضعف امنیتی نوع معمولی آن ها را برطرف می کنند. اولین مشکلی که در چشمی اپتیکال وجود دارد اجبار کاربر به نزدیک شدن بیش از حد به درب برای دیدن بیرون است. این مشکل سبب می شود سایه شما روی درب بیفتد و شخصی که پشت درب ایستاده متوجه حضور شما شود. مسئله بعدی در رابطه با دید بسیار محدود این نوع چشمی هاست. چشمی دیجیتال با ارائه زاویه دید گسترده تر از بیرون این مشکل را مرتفع کرده است. در چشمی های معمولی در شب هنگام و تاریکی دیدی از بیرون نخواهید داشت. اما چشمی دیجیتال بواسطه اشعه مادون قرمز امکان دید در شب را به کاربر می دهد.

ویژگی های چشمی دیجیتال خوب

برای خرید چشمی دیجیتال وضوح تصویری که از بیرون پس از به صدا در آمدن زنگ می دهد بسیار مهم است. شاخص سنجش این المان تعداد پیکسل های تصویر است که با یک عدد ارائه می شود. چون ممکن است این عدد نسبی ببیان شود حتماً قبل از خرید چشمی دیجیتال تصویر نمایان شده روی صفحه lcd را چک کنید. ابعاد چشمی مسئله ای است که تأثیر مستقیم روی زیبایی بصری درب دارد. به طور مثال دقت کنید داری زوایای غیر عادی مانند ذوزنقه نباشد. یا صفحه lcd آن خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد و دارای ابعادی نرمال باشد. در ضمن ذخیره این تصاویر مهم است پس از امکانپذیر بودن آن از فروشنده اطمینان حاصل نمایید.

چشمی دیجیتالی

چشمی دیجیتال روک

برند روک چشمی دیجیتال خود را با مدل DW100 به بازار عرضه کرده است. وضوح تصویر نمایان شده بر روی صفحه LCD این چشمی 720 پیکسل است که از کیفیت خوبی برخوردار است. با افزودن یک میکرو رم می توانید تصاویر افرادی که زنگ درب را به صدا درآورده اند را با ثبت تاریخ و ساعت ضبط کنید. این میکرو رم می تواند تا 32 گیگابایت ظرفیت برای رکورد تصاویر داشته باشد. زاویه دید گسترده چشمی DW100 برای ارائه یک تصویر واضح 170 درجه است. منبع تغذیه آن یک باتری قابل شارژ 5000 میلی آمپر است که تا 8 ماه شارژ را در خود حفظ می کند. در تاریکی هیچ مشکلی نخواهید داشت چشمی روک امکان دید در شب را دارد.

چشمی درب

چشمی DW100 آنلاین است چرا که به وای فای متصل شده و دارای اپلیکیشن می باشد. با لمس زنگ درب تصویر شخص روی این اپلیکیشن نیز نمایان می شود. اپلیکیشن چشمی دیجیتال روک تا چهار کاربر را ساپورت می کند که یکی از آن ها دسترسی ادمین دارند. در نهایت این چشمی امکان مکالمه دو طرفه با شخصی که زنگ درب را زده است را برایتان فراهم می کند.

قفل با قابلیت چشمی الکترونیکی

قفل دیجیتال روک در دو سری P و H به بازار عرضه شده اند که بیشتر مدل های سری P به جز مدل p210 دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند. لازم به ذکر است که سری h فاقد چشمی دیجیتال است. قفل های سری P را تمام اتوماتیک می گوییم چرا که دارای تکنولوژی دستگیره های تمام اتوماتیک می باشند. مدل های دارای چشمی عبارتند از P221، P231، P241 و P251. این قفل ها همگی به اینترنت متصل می شوند و روی انواع گوشی های هوشمند اپلیکیشن فعال دارند. آنلاین بودن چشمی قفل های روک سبب شده با به صدا در آمدن زنگ قفل تصویر شخص بر روی اپلیکیشن و قفل به طور همزمان نمایان شود. این تصویر تا 13 ثانیه روی قفل می ماند و در صورت دلخواه با اضافه کردن میکرو رم می توانید آن را ذخیره کنید.

با زدن زنگ قفل نوتیفیکیشنی در گوشی شما نمایش داده می شود که در صورت شناسایی هویت فرد می توانید درب را از راه دور برایش باز کنید. از دیگر ویژگی های چشمی دیجیتال قفل های تمام اتوماتیک روک می توان به امکان دید در شب اشاره کرد. به گونه ای که به کمک اشعه مادون قرمز تصویر سیاه و سفید واضحی در تاریکی به کاربر ارائه می دهد. زاویه دید این چشمی دیجیتال گسترده است و به دید بیرون شما وضوح کامل دارد.

چشمی دیجیتال

محصولات روک را از کجا تهیه کنید

شما می توانید برای خرید چشمی دیجیتال روک و یا قفل های دیجیتالی این برند از طریق سایت rook.ir اقدام نمایید. در این صورت علاوه بر ارائه خدمات نصب و آموزش از خدمات پس از فروش با کیفیتی بهره مند می شوید. این خدمات شامل وارانتی یک ساله روی کلیه محصولات روک است. بعلاوه شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات پشتیبانی فنی 24 ساعته استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های روک ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.