پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال

پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال روز دنیا را با ما بررسی کنید. ارزش قفل‌های دیجیتال بر اساس قابلیت‌هایی که به کاربران می‌دهند مشخص می‌شود. به علاوه نوع طراحی دستگیره هم در انتخاب یک قفل دیجیتال مؤثر است؛ چرا که هر فردی بر اساس سلیقه و نیازی که دارد یکی از انواع این قفل‌ها را بر می‌گزیند. در کنار این‌ها، زیبایی بصری که یک قفل به انواع مختلف درب می‌دهد نقش مهمی در انتخاب آن ایفا می‌کند.

به طور کلی در طراحی قفل‌های دیجیتال علاوه بر مدل‌های مدرن مدل‌های کلاسیک مثل برند مدل C100 برند HBS نیز وجود دارد که دست شما را در انتخاب قفل برای انواع متنوع دکوراسیون باز می‌گذارد. در کنار این‌ها اعتبار شرکت وارد کننده قفل دیجیتال هم نقش تعیین کننده‌ای در خرید یک قفل دیجیتال ایفا می‌کند.

قفل روک

قابلیت‌های قفل‌های دیجیتال برند روک (ROOK)

قفل‌های دیجیتال برند روک در دو سری H و P در بازار عرضه می‌شوند که قفل‌های سری H دارای دستگیره‌های اهرمی هستند و قفل کودک دارند به طوری که با فعال کردن قفل دیجیتال ROOK از داخل کودک شما نمی‌تواند از خانه خارج شود و با هر بار باز و بستن درب به طور خودکار قفل کودک فعال می‌شود. کلیه قفل‌های روک دارای دسترسی فول آپشن هستند و کلیه دسترسی‌های رمز، کارت و اثر انگشت را نیز دارند.

قفل‌های سری P این برند دارای دستگیره‌های تمام اتوماتیک هستند به طوری که پس از استفاده از هر کدام از دسترسی‌ها بدون نیاز به دستگیره درب به طور خودکار باز می‌شود. قفل‌های سری P دارای چشمی الکترونیکی آنلاین هستند که در لحظه از فردی که پشت درب است و آیکون زنگ روی قفل را به صدا در می‌آورد عکس می‌گیرد و از طریق اپلیکیشن قفل دیجیتال توسط اینترنت روی گوشی هوشمند کاربر ادمین ارسال می‌نماید. این چشمی از طریق صفحه LCD روی قفل به نمایش عکس و فیلم فردی که زنگ را به صدا درآورده است می‌پردازد و با قرار دادن میکرو رم در آن می‌توانید این عکس‌ها را با ثبت تاریخ و ساعت ذخیره نمایید.

قفل‌های سری P دارای ریموت و اپلیکیشن هستند و به طور خودکار به اینترنت متصل می‌‌‌‌‌‌شوند که از همین طریق امکان باز کردن درب از راه دور را به کاربران می‌دهد. همچنین این قفل‌ها امکان گزارش‌گیری و اتصال به خانه هوشمند را بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات اضافی دارند به همین جهت برای هیچ‌گونه از قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند نیازی به پرداخت هزینه‌ای مجزا بر روی قیمت نهایی قفل را نخواهید داشت. این موضوع باعث شده که قفل‌های روک به‌عنوان قفل دیجیتال پرفروش و در عین حال ارزان و با قابلیت‌های فراوان در بازار محصولات امنیتی و کنترلی شناخته شوند.

پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال

مدل‌های پر فروش قفل‌های دیجیتال روک

یکی از پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال برند روک قفل H100 می‌باشد چرا که قابل نصب بر روی درب‌های UPVC و درهایی است که بائوی کمتری دارند. همچنین این قفل دارای منبع تغذیه اضطراری پاوربانکی است و قابلیت تعریف تا 100 کاربر شامل دسترسی‌های رمز، کارت و اثر انگشت را می‌دهد. به علاوه در این قفل می‌توانید دسترسی دوبل امنیتی تعریف کنید تا برای ورود شرط هم‌زمان استفاده از دو دسترسی لازم باشد.

از جمله پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال می‌توان به مدل P231 اشاره کرد که با دستگیره تمام اتوماتیک و اتصال به اینترنت، قفل بسیار آپشن داری محسوب می‌شود. این قفل به‌عنوان یک قفل هوشمند فول آپشن و با قابلیت اتصال به خانه هوشمند واقعاً قیمت مناسبی دارد. به علاوه قفل روک P251 از جمله قفل‌های با کیفیت و زیبای برند روک است که رنگ طلایی آن جلوه بصری زیبایی به درب خانه و محل کارتان می‌بخشد.

قفل دیجیتال روک

قفل‌های برند روک را از کجا تهیه کنیم

در حال حاضر قفل‌ دیجیتال برند روک را می‌توانید از طریق سایت rook.ir با ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در کنار ارائه دفترچه فارسی راهنما تهیه نمایید. از زمان خرید این قفل‌ها از سایت روک تا یک سال وارانتی تعمیر و تعویض قطعات را به صورت رایگان خواهید داشت. تیم فنی و مجرب این سایت همواره در کنار شما عزیزان است؛ از زمانی که خرید می‌کنید تا زمانی که از محصول ما استفاده خواهید کرد.

با معرفی پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال روک، شما خواستار کدام یک هستید؟ با ما در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پرفروش ترین قفل‌های دیجیتال پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.