مزایای قفل هوشمند در مراکز تجاری و اداری

مزایای قفل هوشمند در مراکز تجاری و اداری به دلیل ارائه قابلیت های کنترلی و امنیتی قفل های دیجیتال است. قفل های دیجیتال دسترسی های غیر قابل کپی و جایگزین کلید مکانیکی را به کاربران ارائه می کند. این دسترسی ها علاوه بر تأمین امنیت بیشتر مراکز تجاری و اداری سهولت بیشتری دارند. همچنین زیبایی که یک قفل هوشمند به درب های ورودی می دهد قابل مقایسه با دستگیره های معمولی نخواهد بود.

این قفل ها روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت و فلزی قابل نصب هستند. آپشن های دستگیره های دیجیتالی باعث رفع باگ های امنیتی قفل های مکانیکی شده است. به همین دلیل جایگزین مناسبی برایشان به حساب می آید. با ما همراه باشید تا به ارائه کاربردهای آپشن های قفل هوشمند در مراکز تجاری و اداری بپردازیم.

قفل هوشمند

مزیت گزارشگیری در قفل هوشمند

یکی از مزایای قفل هوشمند قابلیت گزارشگیری است که در مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد. این آپشن از طریق یک رابط کاربری مانند تبلت و یا گوشی هوشمند به کارفرما بواسطه اپلیکیشن اطلاعاتی می دهد. این اطلاعات شامل ارائه گزارش ترددهایی است که با انواع دسترسی ها انجام گرفته است.

کاربرد دیگر گزارشگیری قفل دیجیتال در این مراکز امکان تعریف سناریوهای زمانی ورود و خروج به صورت روزانه و هفتگی است. به طور مثال مدیریت می تواند دسترسی های کارمندان را به ساعات کاری آن ها محدود کند. به طور خلاصه گزارشگیری قفل هوشمند مانند یک سیستم حضور و غیاب برای مدیران شرکت ها عمل می کند.

گزارشگیری در قفل هوشمند

دسترسی های قفل دیجیتال rook

قفل هوشمند تعداد دسترسی های متنوعی را در اختیار کاربران می گذارد که در قفل های روک تعداد این دسترسی ها به 299 عدد می رسد. این قفل ها برای نصب در اماکن پر رفت و آمد مانند مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد. همچنین نیازی به استفاده از کلید در مورد این قفل ها را نخواهید داشت. اگر درب ها دارای دسترسی کلید باشند با خروج یک کارمند از شرکت و یا یک مجموعه نیاز به تعویض مغزی قفل است.

در صورتی که در مورد دسترسی های قفل هوشمند کافیست از نو آن ها را تعریف کنید تا دسترسی های قبلی به طور خودکار غیرفعال شود. برای کارت می توانید از اقسام مختلف تگ های rfid با فرکانس 13.56 برای کارمندان استفاده کنید. همچنین اثر انگشت این افراد و یا رمز بسته به راحتی پرسنل قابل تعریف هستند.

مغزی قفل هوشمند

قفل دیجیتال دارای مغزی هوشمند است به طوری که با بسته شدن درب به طور خودکار بعد از چند ثانیه قفل می شود. قفل هوشمند با این قابلیت در مراکز اداری که دارای اتاق های حاوی مدارک و اسناد محرمانه و مالی هستند بسیار کاربرد دارد. این دستگیره های دیجیتالی را کافیست ببندید و خیالتان بابت قفل شدن آن ها راحت باشد.

در صورتیکه در مورد دستگیره های معمولی کارمند موظف است درب را قفل کند. در این اثنا ممکن است کلیدها گم شوند و یا در قفل مکانیکی جا بماند. همچنین اگر کارمندی از شرکت به هر دلیلی برود نگرانی از بابت کپی کلیدها وجود دارد و می بایست کل مغزی قفل هایی که کلیدشان را دارد  تعویض کنید.

مغزی هوشمند

آلارم های امنیتی قفل دیجیتال

قفل هوشمند دارای آلارم ضد سرقت است که در صورت اعمال هر گونه فشار به قفل شروع به آژیر کشیدن می کند. همچنین در صورت استفاده از دسترسی های فیک این آلارم به صدا در می آید. در کنار این ها سیستم ضد شوک الکتریکی از خرابی قفل در برابر اعمال برق اضافی جلوگیری می کند. آلارم ضد حریق قفل هوشمند به واسطه سنسور تشخیص دما در حرارت بالا شروع به آژیر کشیدن می کند. این آلارم ها به خصوص در اماکن عمومی مانند مراکز تجاری و اداری پیشگیری کننده از خطرات بزرگ احتمالی می باشد.

ریموت دستگیره دیجیتال

دستگیره های دیجیتال بواسطه ریموت از راه دور در محل نصب قفل امکان باز شدن دارند. برای بخش هایی از ساختمان های اداری که ارباب رجوع در طول روز دارند بسیار کاربردی است. چرا که دیگر نیازی به بلند شدن هر باره منشی برای باز کردن درب نیست. برد ریموت تا شعاع 20 متری محل نصب قفل است. در قفل های روک امکان باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود هم وجود دارد. یعنی از هر جایی که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد می توانید درب را از راه دور باز کنید.

چشمی دیجیتال قفل هوشمند

چشمی الکترونیکی در قفل هوشمند امکان شناسایی هویت فردی که زنگ قفل را به صدا در می آورد را به شما می دهد. این نوع قفل ها برای اتاق های اداری که دارای اسناد محرمانه هستند مفید است. زیرا می توانید با نصب آن ها تنها درب را برای کسانی که لازم است و مجوز ورود دارند باز کنید. با این کار امنیت را دو چندان می کنید و از سوء استفاده از مدارک تا حد زیادی جلوگیری می کنید. قفل های تمام اتوماتیک روک دارای چشمی دیجیتال هستند که امکان دید در شب و زاویه دید گسترده را نیز دارند.

چشمی دیجیتال

معرفی قفل های روک

در اینجا قصد داریم قفل های روک را به عنوان قفل هوشمند اقتصادی و دارای قابلیت های زیاد معرفی کنیم. این قفل ها به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به سایر برندها دارند برای خرید تعداد زیاد و نصب در اماکن اداری قابل توجیه اند.

قفل های تمام اتوماتیک روک دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند و برای ورود نیازی به استفاده از دستگیره را ندارند. کلیه مزیت هایی که از قفل هوشمند در این مقاله ارائه دادیم در قفل های روک می توانید مشاهده کنید. این قفل ها در دو سری p و h به بازار عرضه شده اند که همگی دارای خدمات پس از فروش فوق العاده ای هستند. برای خرید این قفل ها کافیست از طریق سایت rook.ir اقدام نمایید.