قیمت قفل کارتی روک

قیمت قفل کارتی روک در مقابل قابلیت های کاربردی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. این برند تازه کار قفل دیجیتال ضد سرقت است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از دلایل مهم ارزان بودن قفل های دیجیتال روک نحوه ارائه قابلیت های آن است.

این قفل ها روی انواع مغزی با زبانه های متنوع قابل سوار شدن می باشد. بعلاوه قفل های روک برای انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، upvc و شیشه سکوریت قفل کارتی مقتضی دارد. این برند جدیدالورود قفل های خود را در دو سری p و h به بازار عرضه کرده است.

هر کدام از این سری های دارای ویژگی های کنترلی و امنیتی منحصر بفردی هستند. در مجموع قفل های سری p به دلیل ارائه آپشن های بیشتر قیمت بالاتری دارند. اما در کل قیمت قفل دیجیتال برند روک نسبت به سایر برندها اقتصادی تر می باشد. با ما همراه باشید تا در خلال شرح ویژگی های قفل کارتی روک قیمت مدل های آن را ارائه کنیم.

قفل روک

دسترسی های قفل روک

قفل کارتی روک در هر دو سری p و h دارای دسترسی های فول آپشن نیز می باشند. این دسترسی ها شامل رمز، کارت و اثر انگشت هستند که جایگزین دسترسی قابل کپی کلید است. شما می توانید برای دسترسی کارت از اقسام مختلف تگ های rfid شامل کارت های بزرگ، key tag و اسمارت کارت ها استفاده کنید.

ورود ایمن رمز بواسطه تابع خیالی و همچنین تعریف دسترسی دوبل امنیتی از ویژگی های این قفل هاست. علت غیر قابل بودن دسترسی کارت تعریف اطلاعات مازاد بر شماره سریال کارت به قفل می باشد.

تعداد دسترسی های قابل تعریف قفل کارتی روک 299 عدد می باشد که 290 تا عادی و 9 تای آن مربوط به سطح ادمین است. سنسور اثرانگشتی قفل هوشمند روک از نوع خازنی است که دقت و سرعت بالایی در تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل دارد.

قفل اثرانگشتی

قفل های اتوماتیک روک

قفل های کارتی سری p روک دارای دستگیره های تمام اتوماتیک هستند. این نوع دستگیره برای باز کردن درب با هر نوع دسترسی هیچ نیازی به استفاده از دستگیره اندارد. در حقیقت درب به طور اتوماتیک باز می شود و به لحاظ استفاده راحت ترین نوع دستگیره موجود در بازار است.

این نوع قفل های دیجیتالی قابلیت اتصال خودکار به اینترنت را دارند و بواسطه آن گزارشگیری را به کاربر ارائه می کنند. گزارشگیری به مجموع آمار ترددها و اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی ها گویند. بعلاوه مجموعه قفل های کارتی روک در سری p امکان اتصال به خانه هوشمند را دارند.

قفل اتوماتیک با قابلیت زمانبندی آپشن امنیتی دیگری از قفل های این مجموعه است. چشمی دیجیتال آنلاین با زاویه دید گسترده و دید در شب از دیگر قابلیت هایی است که امکان شناسایی هویت افراد را می دهد. در واقع تصویر فردی که زنگ را به صدا در آورده است روی اپلیکیشن قفل و صفحه lcd آن نمایان می شود. ریموت و اتصال به آیفون در این دستگیره های دیجیتالی امکان بز کردن درب از راه دور را در محل نصب قفل به کاربر می دهد.

قفل اتوماتیک

قیمت قفل های اتوماتیک روک

نحوه ارائه قابلیت های قفل کارتی روک از دیگر قفل های دیجیتال متفاوت است. در حقیقت علت پایین تر بودن قیمت این قفل ها همین تفاوت است. شما برای داشتن ریموت و اتصال به آیفون انواع قفل های هوشمند موجود در بازار نیاز به هزینه کرد 200 دلاری دارید. زیرا این امکان به صورت آپشنال در اختیار شما گذاشته می شود. اما در مورد قفل های سری p برند روک اینطور نیست و ریموت جزء وسایل جانبی خود قفل است.

برای اتصال به خانه هوشمند قفل و باز کردن درب از را دور در محیط نامحدود نیز به همین شکل می باشد. همچنین اپلیکیشن این قفل ها روی انواع گوشی های موجود در ایران فعال می باشند.

مدل های قفل کارتی سری p روک شامل p210، p221، p231، p241 و p251 هستند که از حدود 320 دلار تا 680 دلار متغیرند. این قفل ها ضد سرقت هستند چرا که علاوه بر داشتن آلارم ضد سرقت روی مغزی ضد دیلم هوک قابل سوار شدن می باشندو سیستم ضد شوک الکتریکی آن ها از خرابی قفل در برابر برق اضافی ممانعت می کند.

قفل کارتی

دستگیره های اهرمی روک

قفل کارتی روک در سری h دارای دسترسی های فول آپشن هستند. این قفل ها به لحاظ دستگیره اهرمی که دارند با قیمت ارزان تری در بازار عرضه می شوند. از ویژگی های این قفل ها ضدسرقت بودن، دارا بودن قفل کودک و کلیه آلارم های امنیتی است. به جرأت می توان گفت ارزان ترین قفل دیجیتال استاندارد در بازار قفل h220  با قیمت حدودی 27 دلار است.

این قفل زیبا را می توانید به صورت آپشنال نیز ریموت دار کنید. همچنین برای باز کردن درب در محیط نامحدود از سیستم ارسال پیامک استفاده نمایید. قفل h230 با اختلافی اندک از قفل h220 کماکان جزء قفل های کارتی ارزان در بازار می باشد.

قفل کارتی روک را از کجا تهیه کنیم

برای خرید قفل های آپشن دار و در عین حال مناسب قیمت روک می توانید از طریق سایت rook.ir اقدام نمایید. این قفل دارای پشتیبانی 24 ساعته فنی می باشد. یعنی در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و مشکل فنی خود را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وارانتی یکساله قفل کارتی روک از لحظه نصب آن توسط تیم فنی این مجموعه در اختیار کاربر قرار می گیرد. همچنین با تماس های دوره ای بخش crm به رضایت سنجی مشتریان و نیاز بازار دست پیدا می کنیم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های روک می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.