قفل هوشمند هتلی

قفل هوشمند هتلی نوعی قفل دیجیتال است که تنها دسترسی کارت را دارد و به این دلیل قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر قفل‌های دیجیتال دارد. همان‌طور که می‌دانید قفل‌های هتلی بر اساس نوع قرارگیری کارت انواع مختلفی دارند که در برخی لازم است کارت را روی قفل بکشید و در برخی دیگر می‌بایست کارت را درون جایگاه تعبیه شده قرار دهید. دستگیره قفل‌ هوشمند هتلی بیشتر به شکل اهرمی یا همان handle است. در این مقاله به بررسی قفل‌های هوشمند روک می‌پردازیم که علاوه بر دسترسی‌های فول آپشن رمز و اثر انگشت، دسترسی کارت هم که مشابه قفل‌های هوشمند هتلی است را دارند.

قفل دیجیتال هتلی

نحوه کارکرد قفل هوشمند هتلی

مدل‌های قفل‌ هوشمند هتلی اولیه‌ای که وارد ایران شدند به صورت IC بودند و کارت‌های آن زیاد دوام نمی‌آوردند و پس از مدتی خراب می‌شدند. بعد از آن از قفل‌های هوشمند هتلی با کارت‌های RFID استفاده شد که دوام بیشتری دارد و کارکرد آن توسط دو جزء شکل می‌گیرد که شامل پردازنده و تراشه داخل کارت است. به این صورت که ابتدا برای هر کاربر یک کارت کد دار توسط قفل هوشمند تعریف می‌شود و با استفاده از آینم کارت در هنگام باز کردن درب، پردازنده تطابق کد را با کد اولیه تعریف شده چک می‌کند سپس سیگنالی برای باز کردن درب به قفل هوشمند هتلی ارسال می‌نماید.

قفل روک

دسترسی‌های مشابه قفل‌های روک با هتلی

قفل‌های روک دارای دسترسی‌های فول آپشن هستند که از جمله این دسترسی‌ها می‌توان به کارت‌های RFID اشاره کرد. انواع کارت‌های قابل استفاده برای این نوع دسترسی شامل کارت‌های بزرگ (همانند کارت‌های بانکی)، KEY TAG (کارت‌های جاسوئیچی مانند) و اسمارت کارت (کارت‌های برچسب‌دار مخصوص گوشی همراه) می‌شود که بنابر راحتی و سلیقه‌تان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. مزیت دسترسی کارت برای افرادی است که به دلیل مشغله زیاد و یا فراموشی امکان به خاطر سپردن رمز را ندارند.

مزیت‌های قفل‌های هوشمند روک

قفل‌های هوشمند روک قابلیت‌های بسیار زیادی دارند که در عین حال با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه شده‌اند. این قفل‌های دیجیتال در دو سری H و P موجودند که قفل‌های مجموعه P قابلیت‌های بیشتری نسبت به سری H دارند. قفل‌های سری H دستگیره اهرمی هستند و قفل‌های سری P دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند که برای باز کردن درب با انواع دسترسی‌ها، نیازی به استفاده از دستگیره ندارید. همچنین آپشن قفل اتوماتیک به‌عنوان یک قابلیت امنیتی برای همیشه خیال شما را از قفل شدن درب راحت می‌کند؛ چرا که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود.

قفل دیجیتال روک

به علاوه قفل‌های سری P روک دارای ریموت هستند و به طور خودکار و بدون نیاز به هزینه اضافی به راحتی به آیفون تصویری متصل می‌شوند. این دو قابلیت به منظور باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل است و ریموت تا برد 20 متری قفل درب را برایتان باز می‌کند. در کنار این قابلیت قفل‌های روک دارای چشمی دیجیتال هستند که با لمس آیکون زنگ توسط فردی که پشت درب است، تصویرش علاوه بر ارسال بر روی اپلیکیشن قفل بر روی صفح LCD آن تا 13 ثانیه نمایان می‌شود.

همچنین قفل‌های دیجیتال سری P روک امکان باز کردن درب از راه دور را به شما می‌دهند؛ یعنی از هر جایی که بتوانید با گوشی هوشمندتان به اینترنت متصل شوید. قفل‌های روک، ضد سرقت هستند چرا که بر روی مغزی با زبانه هوک سوار می‌شوند و مانع از باز شدن درب توسط دیلم می‌شود. سیستم ضد شوک الکتریکی از خراب شدن قفل توسط وارد کردن برق اضافی عمدی جلوگیری می‌کند. آلارم ضد سرقت قفل در صورت استفاده از دسترسی فیک به صدا در می‌آید.

قفل هوشمند هنلی

قیمت قفل‌های روک

همان‌طور که گفته شد قیمت مدل‌های قفل‌ هوشمند هتلی به دلیل داشتن تنها دسترسی کارت قیمت ارزان‌تری دارند اما در صورت بررسی قیمت قفل‌های روک با دسترسی‌های فول آپشن و کلی قابلیت دیگر در آن، نتیجه می‌گیرید که قفل دیجیتال ارزان قیمت با کیفیت و آپشن‌دار هم در بازار وجود دارد. قیمت‌های قفل‌های روک از حدود 200 تا 680 دلار متغیر است که قیمت‌های پایین مربوط به دستگیره‌های اهرمی آن که همانند دستگیره قفل هوشمند هتلی هستند، می‌باشند.

قفل‌های روک را از کجا تهیه کنیم؟

قفل‌های روک را می‌توانید از سایت rook.ir با پشتیبانی فنی 24 ساعته تهیه کنید که در کنار آن دفترچه راهنمای فارسی نیز به شما عزیزان ارائه می‌گردد. به علاوه تا یک سال وارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش برای کلیه قفل‌های دیجیتال در نظر گرفته شده است. مهم‌ترین نکته قابل توجه ورود قانونی این کالاست. به صورتی که برگه سبز گمرکی واردات قفل‌های روک همواره قابل رؤیت هستند.

جهت آشنایی بیشتر با قفل‌های دیجیتال روک می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.