قفل های دستگیره دار روک در سال 2021

قفل های دستگیره دار روک از سری قفل های دیجیتال سری H برند روک است که دستگیره استفاده شده در این محصول از نوع اهرمی یا همان HANDLE می باشد. قفل دیجیتال روک در سری P هم با دستگیره های تمام اتوماتیک به بازار عرضه شده اند که قابلیت های بیشتری نسبت به قفل های دستگیره دار روک دارند اما قفل های سری H نیز به نسبت قیمت بسیار مناسبی که دارند آپشن های کاربردی نیز به کاربران ارائه می کنند.

قفل های دستگیره دار روک به قفل دیجیتال ارزان در بازار شناخته شده اند که در عین حال ضدسرقت هستند و از استحکام بالایی برخوردارند. این مجموعه کلیه استاندارهای یک قفل دیجیتال را به راحتی پاس می کند. با ما همراه باشید تا ویژگی های قفل های دستگیره دار روک را برایتان شرح دهیم.

قفل روک

دسترسی های قفل دیجیتال روک

قفل های سری H برند روک امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی ها را از جمله رمز، کارت و اثر انگشت را به شما می دهد. در نتیجه این قفل های هوشمند فول آپشن هستند. این دستگیره های دیجیتال اهرمی روک امکان تعریف تا 299 دسترسی را به شما می دهند به طوریکه 290 دسترسی آن عادی و 9 تای آن مربوط به کاربران ادمین می باشد. تفاوت دسترسی عادی و ادمین در سطح دسترسی هاست؛ یعنی کاربر ادمین امکان تعریف کاربر جدید و انجام تنظیمات را نیز دارد. سنسور اثرانگشتی در مجموعه قفل های دیجیتال روک از نوع خازنی است و در سریعترین زمان با دقت بالا به شناسایی هویت کاربران تعریف شده به قفل، اقدام می نماید.

دستگیره روک

برای ورود ایمن رمز در دستگیره های دیجیتالی قابلیت تابع خیالی از سوء استفاده از رمز اصلی توسط دیگران جلوگیری می کند. کارکزد این تابع به گونه ای است که تعدادی عدد قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد می کنید تا دیگران به آن پی نبرند. همچنین در مورد دسترسی کارت امکان استفاده از اقسام مختلف تگ های RFID در قالب KEY TAG و کارت های اسمارت هم به غیر از کارت های بزرگ وجود دارد.

همچنین می توانید با یک کارت در مجتمع های بزرگ مسکونی کلیه درب های ورودی ساختمان، لابی و آپارتمان را باز کنید. تعریف دسترسی دوبل امنیتی در دستگیره دیجیتالی روک امنیت را دوچندان می کند چرا که شرط همزمان استفاده از دو دسترسی را برای ورود قرار می دهید.

قفل دیجیتال H100 روک

یکی از انواع قفل های دستگیره دار روک قفل دیجیتال H100 می باشد که مخصوص نصب روی درب های UPVC است. این قفل به دلیل نوع طراحی که دارد روی انواع درب با بائوی (فاصله چارچوب تا شروع نقش درب) کم هم قابل نصب می باشد. قفل H100  همانند سایر مدل های مجموعه H قفل های روک دستگیره اهرمی دارد و روی انواع درب های چپ و یا راست بازشو قابلیت نصب دارد. روی درب های راست بازشو دستگیره به صورت راست گرد و چپ بازشو به چپ گرد عمل می کند.

دستگیره هوشمند روک

امکان اتصال به ریموت و آیفون

قفل هوشمند دستگیره دار روک به صورت آپشنال به ریموت و آیفون متصل می شود و امکان باز کردن درب در محل نصب قفل تا شعاع 20 متری آن را به کاربر می دهد. این دو قابلیت برای مکان هایی که مراجعین زیادی دارد بسیار پرکاربرد است. چرا که منشی بدون نیاز به بلند شدن از جای خود درب را برای مراجعین باز می کند. همچنین می توانید به صورت آپشنال بواسطه سیستم پیامکی از هر جایی که گوشی هوشمند شما آنتن دارد درب را از راه دور در محیط نامحدود نیز باز کنید.

قفل دستگیره دار ضدسرقت

قفل های روک ضدسرقت هستند و روی مغزی با زبانه هوک قابلیت سوار شدن دارند. این نوع مغزی از باز کردن درب توسط دیلم جلوگیری می کند. بعلاوه دستگیره دیجیتالی روک آلارم ضدسرقت دارد که با اعمال هر گونه فشار به قفل شروع به آژیر کشیدن می کند. همچنین با استفاده از دسترسی های فیک مثل ورود چندباره رمز اشتباه به صدا در می آید. سیستم ضد شوک الکتریکی باعث می شود از خرابی قفل در صورت  اعمال ولتاژ اضافی جلوگیری می کند.

قفل کودک

قفل کودک از قابلیت هایی است که در قفل های دستگیره دار روک در نظر گرفته شده است. قفل های دیجیتال مجموعه H روک دارای آپشن قفل کودک هستند بطوریکه با فعال کردن این قابلیت از داخل دیگر کودک و یا سالمندی که از او مراقبت می کنید نمی تواند از خانه خارج شود. این قابلیت با یکبار فعال کردن به طور اتوماتیک با هر بار باز و بستن درب به طور خودکار فعال می شود و به تنظیم دستی نیازی ندارد.

قفل-روک-h220

آلارم ضدحریق

از مهمترین آلارم های امنیتی در قفل های دیجیتال دستگیره دار روک آلارم ضدحریق است که بواسطه یک سنسور تشخیص دما در حرارت بالا شروع به آژیر کشیدن می کند. این آلارم کاربران را از اطفاء به موقع حریق مطلع می کند.

برای آشنایی بیشتر با قفل رمزی روک از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.