قفل الکترونیکی آنلاین

قفل الکترونیکی آنلاین به قفل‌های دیجیتالی گویند که از طریق فرکانس‌های مختلف به اینترنت متصل می‌شوند و اپلیکیشنی جهت ارسال کنترل و انجام تنظیمات دارند. قفل دیجیتال روک با معرفی دسترسی‌های جایگزین کلید مکانیکی و ارائه قابلیت‌های امنیتی و کنترلی کاربردی، جایگزین مناسبی برای قفل‌های مکانیکی می‌باشند. قفل الکترونیکی روی انواع درب قابلیت نصب دارند و قفل الکترونیکی روک همچنین روی انواع مغزی با زبانه‌ای مختلف سوار می‌شود. در این مقاله به ویژگی‌های قفل الکترونیکی آنلاین در برند روک می‌پردازیم و با مطالعه این مطلب به آنلاین بودن این قفل پرکاربرد پی خواهید برد پس با ما همراه باشید.

کنترل از راه دور قفل الکترونیکی روک

قفل الکترونیکی در صورتی امکان باز کردن از راه دور در محیط نامحدود را برای کاربران ایجاد می‌کند که به اینترنت متصل شود و آنلاین باشد. قفل الکترونیکی آنلاین روک امکان اتصال به اینترنت را بدون تحمیل هزینه اضافی به قیمت تمام شده قفل دارد و می‌توانید از طریق اپلیکیشن این قفل که بر روی انواع گوشی هوشمند قابل نصب می‌باشد درب را از هر جایی که گوشی شما به اینترنت متصل می‌شود باز کنید.

در نظر داشته باشید برای قفل الکترونیکی که به اینترنت متصل نمی‌شود امکان باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود از طریق سیستم ارسال پیامک به صورت آپشنال انجام می‌گیرد. کلیه قابلیت‌های قفل دیجیتال که آپشنال می‌باشند با پرداخت هزینه مجزا قابل ارائه هستند.

قفل دیجیتال روک p241گزارش‌گیری در قفل الکترونیکی

گزارش‌گیری قابلیت دیگری است که نیازمند کارکرد قفل الکترونیکی آنلاین می‌باشد. گزارش‌گیری یا همان log در واقع گرفتن خروجی از آمار رفت و آمد کاربران قفل الکترونیکی است که نیازمند اتصال قفل به اینترنت می‌باشد. این آپشن همچنین امکان تعریف بازه زمانی در دسترسی کاربران عادی را به کاربر ادمین می‌دهد. در حقیقت دسترسی کاربران عادی خارج از بازه زمانی تعریف شده غیرفعال هستند.

گزارش‌گیری برای مدیریت زمان در استفاده از امکانات واقع در مشاعات مجتمع‌های مسکونی بزرگ نیز کاربرد دارد. به طور مثال مدیریت مجموعه‌های این چنینی می‌توانند برای دسترسی واحدها جهت استفاده از استخر و یا روف گاردن بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی تعریف کنند تا تداخل زمانی برای استفاده از این امکانات به وجود نیاید.

چشمی دیجیتال آنلاین

در سری P قفل الکترونیکی آنلاین روک قابلیت چشمی دیجیتال آنلاین وجود دارد که امکان تشخیص هویت فردی که پشت درب زنگ روی قفل را به صدا در می‌آورد را به شما می‌دهد. این چشمی دیجیتال به دلیل عملکرد آنلاینی که دارد با صدا در آمدن زنگ علاوه بر نمایش تصویر شخص روی صفحه LCD قفل، تصویر فرد را به صورت آنلاین روی اپلیکیشن قفل نمایان می‌کند. در این شرایط می‌توانید با آگاهی کامل از هویت شخص درب را به صورت آنلاین از دور باز کنید.

قفل الکترونیکی آنلاین p251

اتصال به خانه هوشمند

قفل الکترونیکی آنلاین در برند روک امکان اتصال به خانه هوشمند را بدون هزینه کرد اضافی بر قیمت تمام شده قفل به شما می‌دهد. به طور کلی کلیه اماکنی که تجهیزات الکترونیکی، گرمایشی، امنیتی و … خود را از طریق سیستم هوشمندسازی کنترل می‌کنند خانه هوشمند نامیده می‌شوند. برای نصب قفل دیجیتال در این سیستم‌ها می‌بایست قفل الکترونیکی امکان اتصال به خانه هوشمند را داشته باشد تا از طریق انواع پروتکل (زبان مشترک بین این تجهیزات و کنترلر سیستم هوشمند) بتواند فرمان باز شدن درب را از کنترلر بگیرد.

سایر مزیت‌های قفل الکترونیکی

قفل‌های الکترونیکی دارای آپشن قفل اتوماتیک هستند که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شوند. قابلیت قفل اتوماتیک در قفل رمزی روک امکان تنظیمات زمان‌بندی را به کاربر ادمین می‌دهد. تکنولوژی استفاده شده در دستگیره قفل الکترونیکی آنلاین روک جدیدترین نوع دستگیره یعنی تمام اتوماتیک می‌باشد. باز کردن این نوع دستگیره به صورت تک مرحله‌ای است و نیازی به استفاده از دستگیره ندارد و با هر دسترسی یه طور اتوماتیک باز می‌شود.

قفل الکترونیکی روک فول آپشن می‌باشد و کلیه دسترسی‌های کارتی، رمزی و اثر انگشتی را در تعداد 299 عدد به شما می‌دهد که 9 نفر آن‌ها دسترسی‌های ادمین هستند. برای جلوگیری از سوء استفاده رمز توسط دیگران تابع خیالی ورود رمز در قفل الکترونیکی روک به کمکتان می‌آید تا با وارد نمودن تعدادی کاراکتر عددی قبل و یا بعد از رمز اصلی مانع از حدس رمز توسط دیگران شوید.

قفل دیجیتال p221

قفل الکترونیکی ضد سرقت

قفل الکترونیکی برند روک ضد سرقت است چرا که قابلیت نصب بر روی مغزی‌هایی با زبانه ضد دیلم و قلاب مانند هوک را دارند. به علاوه سیستم ضد شوک مانع از خرابی عمدی قفل کارتی توسط وارد کردن برق اضافی می‌شود. آلارم ضد سرقت هم در صورت وارد کردن دسترسی فیک و یا اعمال فشار به قفل به صدا در می‌آید.

قفل الکترونیکی اتوماتیک

قفل الکترونیکی روک را از کجا تهیه کنیم

شما می‌توانید قفل الکترونیکی آنلاین روک را از سایت rook.ir با قیمت بسیار مناسب و وارانتی یک‌ساله تهیه کنید. این سایت کلیه قفل‌های الکترونیکی روک را با پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می‌کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید بی درنگ به بهترین راه حل ممکن در کم‌ترین زمان دست یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های روک ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.