قفل اثر انگشتی روک

قفل اثر انگشتی روک دارای دو سری p و h است که سری p قابلیت های بیشتری دارند. به همین دلیل قفل های تمام اتوماتیک سری p قیمت بیشتری دارند. قفل اثر انگشتی روک در سری h دارای دستگیره اهرمی هستند. بطور کلی قفل های روک قفل هایی با قیمت مناسب و قابلیت های بسیارند.

این قابلیت ها اعم از کنترلی و امنیتی می باشند که راحتی و امنیت را برای کاربر به ارمغان می آورند. قفل دیجیتال روک ضد سرقت است و روی انواع مغزی سوار می شود. این قفل ها روی انواع درب چوبی، ضد سرقت، فلزی و upvc قابل نصب می باشند. این قفل هوشمند شما را از خرید تجهیزات الکترونیکی جانبی برای ارائه قابلیت هایش بی نیاز می کند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد قفل های روک بدست آورید.

دستگیره اثر انگشتی

قفل تمام اتوماتیک روک

قفل اثر انگشتی روک سری p دارای دسترسی های فول آپشن هستند. دستگیره های تمام اتوماتیک راحت ترین استفاده را برای کاربران دارد. چرا که برای باز کردن درب نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و اتوماتیک باز می شود. قفل اثر انگشتی روک سری p شامل مدل های p220، p221، p231، p241 و p251 می باشد. این قفل ها شما را از خرید چشمی دیجیتال بی نیاز می کند. زیرا دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند.

این قابلیت به شما کمک می کند به شناسایی هویت شخصی که زنگ را به صدا در می اورد بپردازید. تصویر فرد تا 13 ثانیه روی صفحه lcd قفل نمایان می شود. بعلاوه این تصویر روی اپلیکیشن قفل اثر انگشتی روک نمایش داده می شود.

قفل های تمام اتوماتیک روک به اینترنت متصل می شوند. از این طریق می توانید درب خانه را از هر جایی که هستید باز کنید. همچنین امکان گزارشگیری را به شما می دهد تا از ترددها خرجی بگیرید. شما بدون نیاز به خرید یک access control به راحتی روی دسترسی های عادی می توانید محدودیت زمانی اعمال کنید. بطوریکه خارج از بازه زمانی تعریف شده دسترسی کاربر عادی غیرفعال می شود.

اتصال به خانه هوشمند آپشن دیگری است که می توانید از طریق کنترلر این سیستم درب را باز کنید. ریموت و آیفون تصویری در قفل اثر انگشتی روک مدل تمام اتوماتیک جزء وسایل جانبی قفل است. یعنی آپشنال و با هزینه به شما ارائه نمی شود.

قفل دیجیتال اثر انگشتی روک

پیشنهادی: دلایل برتری قفل اثر انگشتی درب نسبت به سایر قفل ها

دستگیره اهرمی روک

قفل اثر انگشتی روک مدل دستگیره اهرمی شامل مدل های h100، h220 و h230 می شود. این قفل ها دارای آپشن قفل کودک است. قفل کودک یک قابلیت امنیتی است که از خروج کودک و سالمندان از منزل جلوگیری می کند. شما با یکبار فعال کردن این آپشن دیگر نیازی به تنظیم دستی مجدد با هر بار باز و بستن درب را ندارید. این نوع دستگیره ها دارای دسترسی های فول آپشن هستند و تا 299 دسترسی امکان تعریف دارند.

این دسترسی ها در دو سطح ادمین و عادی می باشند. قفل اثر انگشتی روک دارای سنسور خازنی است که سرعت و دقت بالایی در تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل دارد. این دسترسی بیومتریک غیر قابل کپی است چرا که تنها در صورت قرار دادن بافت زنده روی قفل درب باز می شود. یعنی داشتن الگوی اثر انگشت تنها کافی نیست.

قفل اثر انگشتی ضد سرقت

قفل اثر انگشتی روک ضد سرقت است چرا که دارای آلارم ضد سرقت است. این آلارم در صورت اعمال فشار به قفل شروع به آژیر کشیدن می کند. همچنین در صورت استفاده از دسترسی های غیر واقعی نیز به صدا در می آید. قفل های روک روی مغزی با زبانه های ضد دیلم هوک نصب می شوند. این زبانه قلابی شکل مانع از باز کردن درب از طریق دیلم می شود. در کنار این ها سیستم ضد شوک الکتریکی مانع از خرابی قفل با ورود برق اضافی می شود.

قفل اثر انگشتی

منبع تغذیه در قفل های روک

منبع تغذیه قفل اثر انگشتی روک باتری های قابل شارژ لیتیومی هستند که تا یک سال شارژ را در خود نگه می دارند. این میزان شارژ برای 10 بار باز و بستن درب در روز می باشد. این باتری های قابل شارژ در هزینه های شما بابت خرید مجدد باتری صرفه جویی می کند.

آلارم اتمام باتری در قفل های روک یک هفته قبل از اتمام باتری نمایش داده می شود. اگر به هر دلیلی به این آلارم توجه نکنید منبع تغذیه اضطراری به کمکتان می آید. این منبع تغذیه در قفل اثر انگشتی روک به صورت پاوربانکی است. کارکرد آن به گونه ای است که بواسطه یک کابل اندرویدی ساده و پاوربانک می توانید قفل را از بیرون موقتاً شارژ نمایید.

خدمات پس از فروش قفل روک

شما می توانید قفل اثر انگشتی روک را از سایت rook.ir با خدمات پس از فروش به شرح زیر تهیه کنید. این قفل ها دارای یک سال وارانتی هستند. وارانتی به معنی تعمیر و تعویض قطعات قفل در مدت زمان مشخص شده که در اینجا یکسال است.

بعلاوه با خرید این قفل های با کیفیت و اقتصادی از پشتیبانی فنی 24 ساعته بهره مند می شوید. در کنار این ها دفترچه راهنمای فارسی قفل به سؤالات شما پاسخ می دهد. البته نصاب حرفه ای قفل آموزش استفاده از قفل را به شما می دهد.

پس از رفتن نصاب توصیه می کنیم قفل را مجدداً ریست کنید و دسترسی ها را از نو تعریف کنید. این کار باعث می شود دسترسی های تعریف شده توسط نصاب غیر فعال شوند. همچنین در حضور نصب از رگلاژ بودن درب و کارکرد درست مغزی ها اطمینان حاصل کنید. همچنین برگه خدمات پس از فروش می بایست توسط نصاب برای استفاده مهر و امضا شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل های روک می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.