عوامل مؤثر بر قیمت قفل درب شیشه سکوریت

قفل درب شیشه سکوریت قفل مخصوصی است که روی شیشه‌های سکوریت نصب می‌شود. دقت کنید که هر قفلی شرایط نصب روی درب شیشه‌ای سکوریت را نخواهد داشت. قفل‌های دیجیتالی که روی شیشه سکوریت نصب می‌شوند امنیت بالایی دارند و بسیار عالی طراحی شده‌اند.

معرفی قفل درب شیشه سکوریت

شاید برای بسیاری از افراد هنوز تعریف درستی از قفل درب شیشه سکوریت نداشته باشند. قفل درب شیشه سکوریت به روش‌های کارت، رمز و همین‌طور اثر انگشت و یا ریموت باز و بسته می‌شوند و قطعاً امنیت و آرامش و راحتی زیادی به همراه خواهند داشت. البته که این قفل‌ها به صورت اتوماتیک طراحی می‌شوند و دارای آلارم هشدار ضد سرقت و ضد حریق هستند. این درب‌ها تا حد زیادی ضد ضربه بوده و به طور کلی ساختار حرفه‌ای برای آن‌ها دیده می‌شود.

در قفل درب شیشه سکوریت از سنسورهای آی آر استفاده شده است و همین‌طور رویکرد کنترل از راه دور دارد. جالب است بدانید که این قفل‌ها برای همه مناطق با هر سبک از آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار و آتش سوزی از خود نشان می‌دهند. قفل درب شیشه سکوریت باکیفیت، تخریب ناپذیر بوده و از نظر استحکام هیچ مشکلی ندارند. رنگ‌های متنوعی برای این درب‌ها اجرا شده است و قیمت بسیار متنوعی دارند.

ویژگی‌های فنی و امنیتی قفل دیجیتال سبب شده تا برای بسیاری از شیشه‌های سکوریت مورد استفاده قرار بگیرند البته جنس قفل‌ها نیز متنوع است و این موضوع سبب می‌شود تا ساختار قفل به خوبی ارزیابی شود.

مزایای قفل درب شیشه سکوریت

قفل درب شیشه سکوریت به صورت اتوماتیک کار می‌کند و نیاز به دکمه فشاری برای قفل شدن نخواهد بود. از سوی دیگر این قفل‌ها ضد شوک هستند و همین‌طور به صورت ضد حریق طراحی شده‌اند یعنی به هیچ عنوان در برابر هر نوع ضربه‌ای دچار مشکل نمی‌شوند. این قفل‌ها دارای ریموت کنترل مخصوصی هستند و همین‌طور شرایط اتصال به آیفون نیز دارند.

در طراحی برخی از قفل‌های درب شیشه سکوریت از اثر انگشت نیز استفاده می‌شود که به رمزگذاری بیشتر آن کمک زیادی می‌کند. اینطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد این قفل‌ها به صورت تابع مخصوص اجرا می‌شوند و احتمال هک شدن آن تقریباً صفر است.

عوامل مؤثر بر قیمت قفل درب شیشه سکوریت

از آنجایی که معمولاً پرسش در خصوص قیمت قفل درب شیشه سکوریت بسیار زیاد است سعی کرده‌ایم عوامل مؤثر بر قیمت را برای شما توضیح دهیم. یکی از عوامل مهم و مؤثر بر قیمت قفل درب شیشه سکوریت، اتصال آن به سیستم‌های هوشمند سازی است. دقت کنید که اگر قفل مورد نظر به سیستم‌های هوشمند سازی وصل شده باشد قطعاً روی قیمت کار تأثیر زیادی دارد.

موضوع دیگر آپشن قفل کودک است که در برخی از قفل‌های درب شیشه سکوریت اجرا شده و در برخی از مدل‌های دیگر دیده نمی‌شود. قفل کودک به طور کلی یکی از موارد پر اهمیت محسوب می‌شود و ساختار حرفه‌ای دارد.

نکته مهم دیگر حریم خصوصی یا شب بند است که سبب گران‌تر شدن این قفل‌ها می‌شود.

در نظر داشته باشید که اگر قفل مورد نظر شما دارای کنترل از راه دور به واسطه تلفن همراه باشد قطعاً روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برند سازنده قفل دیجیتال از دیگر مواردی است که روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد و بسیار مهم است البته که قفل‌های دیجیتال از نظر سبک اجرایی متنوع هستند و برخی از آن‌ها نسبتاً گران قیمت هستند.

موضوع مهم دیگری که وجود دارد اینکه متریال به کار برده شده برای قفل‌ها روی کیفیت نهایی آن‌ها تأثیر می‌گذارد به این معنی که اگر از متریال مخصوصی استفاده شده باشد قطعاً قیمت آن کمی بیشتر است و شاخص گذاری مخصوصی برای آن دیده می‌شود.

نصب قفل درب شیشه سکوریت

برای اینکه نصب قفل درب شیشه سکوریت به درستی صورت بگیرد نیاز است که اندازه گیری اولیه دقیق باشد به طوری که از شابلون‌های مخصوصی استفاده شود. سوراخ کاری اهمیت بسیار زیادی در نصب قفل درب شیشه سکوریت دارد. دقت کنید که درب شیشه سکوریت معمولاً در حرارت بالا تغییر حالت می‌دهد به این ترتیب نیاز به چسب کاری نیز خواهد بود. الگوی شکستن این درب‌های شیشه‌ای پودری بوده و به صورت تکه‌های مثلثی نیست.

انواع قفل درب شیشه سکوریت

یکی از مدل‌های جالب قفل درب شیشه سکوریت، مشهور به قفل‌های فرودگاهی هستند که امنیت آن‌ها بسیار بالا است. این قفل‌ها برای شیشه‌هایی که قطر 12 میلی‌متر دارند بهترین گزینه محسوب می‌شوند و همین‌طور برای درب‌های داخلی و خارجی نیز مناسب هستند. جنسی که برای این قفل‌ها استفاده می‌شود اغلب استیل ضد زنگ بوده و البته که بخش‌های داخلی قفل نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ است. برای نصب این قفل‌ها نیاز به شاسی خواهد بود و در پارتیشن‌های شیشه‌ای بیشترین عملکرد را دارد.

نوع دیگری از قفل درب شیشه سکوریت وجود دارد که مشهور به قفل هوپه است، این قفل‌ها به نسبت پیشرفته طراحی شده‌اند و از به روز ترین تجهیزات در آن‌ها استفاده شده است. جنس این قفل‌ها ضد زنگ بوده و زبانه‌های نرمی دارند.

قفل کمری شیشه سکوریت از پرکاربردترین ابزار آلاتی است که در صنعت شیشه سکوریت استفاده می‌شود و نیازی به جاسازی روی شیشه خواهد بود چون دارای جاسازهای مخصوصی هستند. تنوع این قفل‌ها زیاد است و مدل‌های استیل مات و طلایی آن‌ها بیشترین فروش را دارند.

حتماً نام قفل 105 شیشه سکوریت به گوش شما رسیده است. این قفل‌ها با عنوان قفل پایین نیز شناسایی می‌شوند و در دو سبک آلمانی و فرانسوی عرضه و اجرا شده‌اند. این قفل‌ها از نظر برند و جنس بسیار عالی هستند و دارای لنگه‌های متحرکی خواهند بود.

راهنمای انتخاب قفل درب شیشه سکوریت

برای خرید قفل درب شیشه سکوریت می‌بایست به اتوماتیک بودن آن توجه کنید. برخی از قفل‌ها ضد شوک و ضد حریق هستند و برخی نیز ضد سرقت طراحی شده‌اند. داشتن ریموت کنترل به اجرای بهتر قفل کمک زیادی می‌کند. همین‌طور می‌توانید از قفلی استفاده کنید که به آیفون نیز متصل می‌شود و کیفیت بالایی دارد. به این ترتیب محصولی که به دست شما می‌رسد هم کیفیت بی‌نظیری دارد و هم از نظر اجرایی بسیار عالی بوده و دوام بهتری خواهد داشت.

سوالات متداول قفل شیشه سکوریت درب

بهترین مدل قفل شیشه سکوریت درب کدام است؟

قفل دیجیتال روک مدل glass668 از محبوب ترین مدل های قفل شیشه سکوریت می باشد.

آیا قفل های شیشه سکوریت ضد سرقت هستند؟

بله با وجود آلارم های امنیتی که در قفل تعبیه شده است امکان سرقت وجود ندارد.