دستگیره هوشمند را روی چه درب هایی نصب کنیم؟

دستگیره هوشمند نوعی قفل دیجیتال است که قابلیت های کنترل و امنیت را در اختیار کاربر قرار می دهد. این قفل ها را می توان بر روی انواع درها اعم از چوبی ، ضد سرقت ، فلزی ، مولتی ، upvc و شیشه ای نصب کرد. هر یک از این نوع درها دارای ویژگی هایی هستند که در این مقاله به آنها می پردازیم. علاوه بر این ، نکات مورد نیاز برای خرید و نصب دستگیره هوشمند را ذکر می کنیم. این محصول علاوه بر اطمینان از ایمنی ، راحتی و زیبایی را برای کاربر به ارمغان می آورد. مهمترین ویژگی که با راحتی همراه است ، جایگزینی دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت به جای استفاده از کلید است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

دستگیره هوشمند

نکات خرید دستگیره هوشمند برای انواع درب

به طور معمول درب ها یا به راست یا به چپ باز می شوند که مستقیماً به محل لولا اشاره دارد. توجه داشته باشید که در هر دو مورد منشا شما در سمت راست و چپ خارج از درب است. در حال حاضر، اگر می خواهید یک دستگیره هوشمند با یک ضربه گیر بسازید، محل لولا بسیار مهم است. برای باز کردن دربهای راست بازشو ، شما باید از قفل راست گرد و برای باز کردن چپ، قفل چپ گرد استفاده کنید.

در مورد خرید قفل های پول و پوش، بیرون و یا داخل بازشو بودن درب حائز اهمیت است. درب های داخل بازشو یعنی برای باز کردن دستگیره آن ها را فشار می دهید و برای بستن می کشید. بیشتر درب هایی که در ایران هستند داخل بازشو می باشند در صورت خلاف این مورد به فروشنده اعلام نمایید. زیرا برای درب های داخل بازشو قفل فشاری کششی و برای بیرون بازشو قفل کششی فشاری مناسب است.

انواع دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند مناسب درب upvc

دستگیره هوشمند مدل H100 UPVC از برند ROOK است. این قفل دارای دستگیره اهرمی است و به شما اجازه می دهد تا 300 کاربر را تعریف کنید. همچنین می توانید این قفل زیبا را برای درب هایی با بائوی کم تهیه کنید. بائو فاصله بین قاب و شروع الگوی درب است. اگر این فاصله کوتاه است، باید از قفل های باریک تری استفاده کنید. قفل H100 دارای منبع تغذیه پشتیبان است که در صورت عدم توجه به زنگ خطر تخلیه باتری به شما کمک می کند. با این منبع تغذیه می توانید دستگیره هوشمند خود را موقتا شارژ کنید.

قفل هوشمند متناسب با درب شیشه ای

درب های شیشه سکوریت نوعی درب شیشه ای هستند که به دلیل فرایند تولید از دوام بیشتری برخوردارند. در واقع این نوع شیشه در حین تولید به طور ناگهانی از دمای بالا (700 درجه) سرد می شود. از ویژگی های این نوع درب می توان به تغییر الگوی شیشه های شکسته اشاره کرد. در شیشه معمولی شما با قطعات مثلثی روبرو می شوید که کاملاً در شیشه سکوریت خورده شده اند و هیچ خطری برای برنده شدن وجود ندارد. آنها همچنین سه برابر مقاومت حرارتی بیشتری دارند.

یکی از مدل های محبوب دستگیره هوشمند شیشه سکوریت مدل glass 668 روک می باشد. این قفل مجهز به 3 نوع روش دسترسی رمزی، کارتی و اثر انگشتی است. 668 روک دارای انواع آلارم هشدار امنیتی از جمله آلارم ضد سرقت، ضد شوک و ضد ضربه است که از ورود سارقین به فروشگاه شما جلوگیری می کند.

نصب دستگیره هوشمند درب

به منظور نصب دستگیره هوشمند درب بر روی انواع مختلف درب ها، شما نیاز به یک سری اندازه گیری دارید. این ابعاد شامل ضخامت درب ، بائو درب و فاصله از پایین قفل تا پایین درب است. در واقع برای انجام عملیات حفاری به آن نیاز دارید. توصیه می کنیم برای نصب قفل از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید. زیرا تنها در این صورت است که می توانید از عملکرد دستگیره هوشمند به طور کامل لذت ببرید. برای درهای شیشه سکوریت یا باید درب سوراخ شده را با ارسال ابعاد به کارخانه تحویل دهید یا از چسب کاری استفاده کنید. راه اول عموماً بهتر است زیرا درهای شیشه سکوریت را نمی توان سوراخ کرد.

دستگیره هوشمند روک

آیا دستگیره هوشمند فقط روی درب های ضد سرقت قابل نصب است؟

خیر شما می توانید دستگیره های هوشمند برند روک را روی انواع درب چوبی، فلزی و ضد سرقت نصب کنید.

بهترین دستگیره هوشمند پول و پوش روک کدام است؟

مدل های p401 , p241 , p231 , p251 از پر فروش ترین مدل های دستگیره پول و پوش روک هستند.

قبل از خرید دستگیره هوشمند درب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید دستگیره هوشمند باید به اعتبار فروشنده توجه کنید تا کالای قاچاق به شما نفروشد. توجه داشته باشید که اگر قفل قاچاق باشد، به دلیل عدم پرداخت عوارض گمرکی ارزانتر می شود. اما به دلیل غیرقانونی بودن آن مشمول خدمات پس از فروش نخواهد شد. نکته مهم دیگر تعداد ویژگی های قفل است که شما می خرید. از فروشنده بپرسید آیا ویژگی هایی مانند گزارش گیری، قفل کودک ، چشمی دیجیتال ، اتصال به خانه هوشمند و غیره در دستگیره هوشمند انتخابی شما وجود دارد. نکته مهم دیگر انتخاب نوع دستگیره قفل است که از نوع اهرمی باشد یا پول و پوش و یا تمام اتوماتیک. علاوه بر این انواع دسترسی که با آن ها راحت تر هستید و در نهایت به قیمت دستگیره هوشمند توجه کنید.