دستگیره دیجیتال روک

دستگیره دیجیتال روک یک برند تازه وارد در بازار قفل دیجیتال است که آپشن های بسیار کاربردی دارد. این برند علی رغم ارائه قابلیت های بسیار زیاد به کاربر قیمت مناسبی دارد. همچنین به دلیل استفاده از مغزی های خاص ایمنی بالایی دارد و قفل دیجیتال ضد سرقت محسوب می شود. قفل دیجیتال روک در دو سری P و H به بازار عرضه شده است که سری P دارای قابلیت هایی بیشتری نسبت به H می باشد. قفل های سری H به عنوان قفل های باکیفیت، امن و دارای قیمت بسیار مناسبند که با آن ها بیشتر آشنا می شوید. در این مقاله سعی در معرفی مدل های مختلف این دو گروه از دستگیره دیجیتال روک را داریم پس با ما همراه باشید.

دستگیره دیجیتال روک سری P

مجموعه P از قفل های روک دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند. به طوریکه برای باز کردن درب با انواع دسترسی هیچ نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و خودکار باز می شود. کلیه قفل های روک از جمله سری P دارای دسترسی های فول آپشن رمز، کارت و اثر انگشت می باشند. همچنین دسترسی اثرانگشتی این قفل ها دارای حسگر خازنی است و عملکرد تشخیص الگوی اثرانگشت را به سرعت و دقت بالایی انجام می دهد در این بخش به ویژگی های مدل های این سری می پردازیم.

دستگیره دیجیتال P221 روک

دستگیره دیجیتال روک از جمله P221 امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی را به کاربر می دهند. تعداد این دسترسی ها به 299 می رسد که 9 تای آن مربوط به سطح ادمین و 290 تا مربوط به کاربر عادیست. امکان تعریف دسترسی های دوبل امنیتی برای ورود ایمن تر در دستگیره دیجیتال روک وجود دارد. به گونه ای که برای ورود امن تر می توانید همزمان دو دسترسی را با هم وارد نمایید. بعلاوه ورود رمز از طریق تابع خیالی امن تر می باشد چرا که از طریق آن تعدادی عدد غیر واقعی قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد می کنید. در اینصورت دیگران امکان پی بردن به رمز اصلی شما را نخواهند داشت.

دستگیره دیجیتال P231 روک

P231 دستگیره دیجیتال روکی است که بسیار اقتصادی و دارای کلیه آپشن های منحصر به فرد یک قفل می باشد. این دستگیره به اینترنت متصل می شود و دارای اپلیکیشن فعال روی انواع گوشی های هوشمند می باشد. به همین دلیل در هر جایی که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل شود می توانید درب را از راه دور باز کنید. همچنین اتصال دستگیره دیجیتال روک به خانه هوشمند آن را به قفلی مناسب برای نصب در سیستم های هوشمندسازی مبدل می کند. قفل اتوماتیک با قابلیت زمانبندی آپشن دیگری است که امنیت را برای شما دو چندان می کند. چرا که با بستن درب خانه بعد از چند ثانیه درب به طور خودکار قفل می شود.

دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال P241 روک

یکی از خاص ترین و زیباترین دستگیره دیجیتال روک قفل P241 است. این دستگیره دیجیتالی دارای ریموت به عنوان وسیله جانبی خود قفل است. یعنی شما برای داشتن ریموت و اتصال قفل به آیفون هیچ نیازی به اختصاص هزینه مازاد به قفل نخواهید داشت. داشتن ریموت برای اماکنی که مراجعین بسیار زیادی در طول روز دارند و یا می خواهند درب را از راه دور در محل نصب قفل باز کنند مفید است. برد یک ریموت تا شعاع 20 متری محل نصب قفل می باشد. حریم خصوصی و یا شب بند دیجیتال از دیگر ویژگی های این قفل هوشمند است. بواسطه فعال کردن آن از داخل سایر دسترسی ها از بیرون غیرفعال می شوند.

دستگیره دیجیتال P251 روک

قفل P251 بالاترین قیمت را در میان دستگیره دیجیتال روک دارد چرا که بسیار زیباست و متریال قوی در آن بکار رفته است. این قفل ضدسرقت دارای چشمی دیجیتال آنلاین است. بطوریکه با به صدا در آمدن زنگ قفل توسط فردی که پشت درب است تصویرش روی قفل و اپلیکیشن نمایان می شود. حالا می توانید با شناسایی هویت او در صورت دلخواه درب را برایش باز کنید. حتی در تاریکی با امکان دید در شب چشمی این قفل به راحتی تصویر واضحی از بیرون دارید. برای ذخیره این تصاویر روی قفل با ثبت تاریخ و ساعت می توانید از یک میکرو رم کمک بگیرید.

قفل-روک

دستگیره دیجیتال روک سری H

دستگیره دیجیتال سری H روک دارای دستگیره اهرمی هستند و دسترسی های فول اپشن نیز دارند. این قفل ها با قابلیت سوار شدن روی مغزی ضد دیلم هوک امنیت را دوچندان می کنند. در این بخش به شرح مدل های آن می پردازیم.

قفل دیجیتال H220 روک

قفل رمزی H220 روک دارای تابع خیالی ورود رمز و امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی است. همچنین به صورت آپشنال می توانید آن را به ریموت و یا آیفون تصویری متصل کنید. قفل H220 استانداردترین و امن ترین قفل دیجیتال ارزان موجود در بازار می باشد. این قفل دارای آپشن قفل کودک برای کسانی است که از کودکان و یا سالمندان مراقبت می کنند. با فعال کردن آن از داخل این عزیزان امکان خروج از منزل را نخواهند داشت. توجه داشته باشید با یکبار فعال کردن این قابلیت با هر بار باز و بستن درب به طور خودکار فعال می شود.

دستگیره هوشمند

قفل دیجیتال H230 روک

دستگیره دیجیتال H230 روک نیز کلیه آپشن های قفل H220 را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در این دو مدل دستگیره هوشمند برای باز کردن درب در محیط نامحدود می توانید از سیستم ارسال پیامک به صورت آپشنال استفاده کنید. قفل H230 نیز دارای کلیه آلارم های امنیتی از جمله ضد سرقت و ضد حریق می باشد.

قفل دیجیتال

برای آشنایی بیشتر با قفل رمزی روک از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.