برتری قفل روک در مقابل سایر برندها

قفل روک (ROOK) یکی از برندهای تازه وارد به بازار قفل دیجیتال در ایران است که ضمن ارائه آپشن‌های کاربردی، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر قفل‌های دیجیتال موجود را دارند. قفل روک در دو سری H دستگیره‌های اهرمی و P با دستگیره‌های تمام اتوماتیک عرضه شده‌اند که به دلایلی که در این مقاله شرح می‌دهیم قفل‌هایی محکم و ضد سرقت محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های منحصر به فرد مدل‌های قفل روک زیبا در کنار قیمت اقتصادی که ارائه می‌دهند باعث شده است که این محصول پتانسیل رقابت با تمامی قفل‌های دیجیتالی که به‌عنوان یک محصول وارداتی به بازار ایران ورود پیدا کرده است را داشته باشد. با ما همراه باشید تا مزیت‌های قفل‌ هوشمند روک را دریابید.

قفل دیجیتال روک

دسترسی‌های قفل روک

از مزیت‌های مهم کلیه قفل‌های دیجیتال روک داشتن دسترسی فول آپشن است به طوری که کلیه دسترسی‌های رمز، کارت و اثر انگشت را دارند. حسگر اثر انگشتی محصولات این برند از نوع خازنی است که به سرعت تشخیص هویت افراد تعریف شده به قفل در شرایط مختلف آب و هوایی کمک شایانی می‌کند و از معطلی شما برای باز کردن درب با این روش جلوگیری می‌نماید. همچنین آپشن دسترسی دوبل امنیتی برای ورود و تابع خیالی از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌باشد.

کلیه قفل‌های دیجیتال روک به شما امکان تعریف 299 دسترسی را می‌دهد که 9 دسترسی مربوط به کاربر ادمین برای انجام تنظیمات و تعریف کاربر جدید است و باقی مربوط به کاربران عادی می‌باشد. به همین دلیل گزینه مناسبی برای اماکن پر تردد نیز می‌باشد.

قفل روک P241

اتصال به ریموت و آیفون تصویری قفل روک

از قابلیت‌های مهمی که اکثر قفل‌های دیجیتال به صورت آپشنال (اختیاری) به شما ارائه می‌دهند؛ داشتن ریموت و امکان اتصال به آیفون تصویری است. در قفل‌های سری P برند روک این آپشن جزء وسایل جانبی قفل است و نیازی به اختصاص هزینه مجزا برای آن نخواهید داشت. ریموت تا شعاع 20 متری محل نصب قفل امکان باز کردن درب را به شما می‌دهد. به علاوه اتصال به آیفون تصویری برای باز کردن قفل در سری P برند روک به طور خودکار انجام می‌گیرد.

دستگیره دیجیتال تمام اتوماتیک

قفل‌های سری P برند روک دارای تکنولوژی دستگیره تمام اتوماتیک هستند به طوری که برای باز کردن درب با هر یک از دسترسی‌ها دیگر نیازی به استفاده از دستگیره وجود ندارد و درب به طور خودکار باز می‌شود. وقتی با دست پر به منزل و یا محل کارتان می‌روید ارزش اتوماتیک باز شدن درب برایتان مشخص می‌شود. با قفل روک دیگر نگران باز بودن درب منزل نباشید.

قفل اتوماتیک (auto lock)

قفل اتوماتیک قابلیتی است که براساس دغدغه مردم بابت قفل نشدن درب و چک کردن مداوم آن در زمان خروج از خانه و محل کارشان در برخی از قفل‌های دیجیتال مانند برند روک تعبیه شده است. با این آپشن پس از بسته شدن درب بعد از چند ثانیه درب به طور خودکار قفل می‌شود و می‌توانید با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهید!

قفل-روک

کنترل از راه دور قفل دیجیتال روک

یکی از نیازسنجی‌هایی که منجر به ساخت قفل‌ دیجیتال روک شده است باز کردن درب از هر جایی است که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل می‌شود. اما ارائه این قابلیت مستلزم اتصال قفل به اینترنت و داشتن اپلیکیشنی است که روی انواع گوشی ساپورت شود. به همین جهت امکان باز کردن درب از راه دور از طریق اینترنت و اپلیکیشن تنها در برخی از مدل های قفل روک وجود دارد که مدل‌های P221 ،P231 ،P241 و P251 در برند روک از جمله آن‌ها هستند.

گزارش‌گیری با اپلیکیشن

گزارش‌گیری یا همان log در قفل روک به شما امکان ثبت ورود و خروج و اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی‌های کاربران عادی را می دهد. در اصل عمل گزارش‌گیری مربوط به دستگاهی به نام access control است اما وقتی این عملکرد توسط یک قفل دیجیتال مانند آن چیزی که در برند روک می‌بینید وجود داشته باشد یک تیر و دو نشان می‌شود و هزینه‌های شما به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابند. گزارش‌گیری نیز همانند باز کردن درب از راه دور نیازمند اتصال قفل به اینترنت و داشتن اپلیکیشن است.

قفل روک

چشمی دیجیتال آنلاین

کارکرد چشمی دیجیتال چه در نوع اپتیکال (معمولی) و چه در انواع دیجیتال آن مطلع شدن شما از هویت شخصی است که پشت درب زنگ را به صدا در می‌آورد. قفل‌های سری P روک دارای چشمی دیجیتال هستند به طوری که با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط فردی که پشت درب است هم‌زمان تصویرش از طریق اینترنت روی اپلیکیشن گوشی همراه شما نمایان می‌شود و در صورتی که بخواهید می‌توانید از هر جایی که باشید درب را برایش باز کنید.

همچنین زاویه دید گسترده و دید در شب چشمی دیجیتال در قفل روک به شما قابلیت دید واضح از شخصی که زنگ را به صدا درآورده می‌دهد. به علاوه تا 13 ثانیه این تصویر روی صفحه LCD قفل نمایان است و برای ذخیره آن با ثبت ساعت و تاریخ تنها کافی است یک میکرو رم داخل قفل قرار دهید.

قفل ضد سرقت روک

قفل‌ روک به چند دلیل ضد سرقت می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سوار شدن بر روی مغزی با زبانه قلابی شکل هوک است که از باز شدن درب به وسیله دیلم انداختن جلوگیری می‌کند. سیستم ضد شوک در این قفل‌ها از ورود هر گونه ولتاژ اضافی جهت خرابی عمدی قفل نیز جلوگیری می‌کند. آلارم ضد سرقت هم در دو جا به صدا در می‌آید یکی در زمان اعمال فشار بر روی قفل و دیگری در صورتی که رمز اشتباه چند بار وارد شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع مدل‌های قفل روک می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.