ارزان ترین قفل ‌های دیجیتال

آیا به دنبال ارزان ترین قفل ‌های دیجیتال اما با کیفیت عالی هستید؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید.

برای خرید هر کالایی نیاز به تحقیق و بررسی دارید تا به بهترین نتیجه با مناسب‌ترین قیمت دست پیدا کنید. به منظور خرید قفل دیجیتال روک هم به‌عنوان یکی از محصولاتی که به لطف تکنولوژی به بازار آمده است می‌بایست به پرس و جو درباره کیفیت و قابلیت‌های امنیتی و کنترلی که در اختیار شما قرار می‌دهد بپردازید. در کنار این امکانات مناسب بودن قیمت یک قفل بسیار مهم است چرا که از نظر اقتصادی همواره بحث هزینه و فایده وجود داشته است.

حالا برای روشن شدن این مفهوم کافی است بدانید آیا هزینه‌ای که برای خرید یک محصول می دهید کلیه نیازهای شما را تأمین می‌کند. در این مقاله به ابعاد تأثیرگذار یک قفل دیجیتال و همچنین به ارائه چند نمونه قفل هوشمند با قابلیت‌های زیاد و قیمت مناسب می‌پردازیم. 

ارزان ترین قفل های دیجیتال

چرا قفل دیجیتال؟

با ورود دستگیره دیجیتال به بازار محصولات امنیتی و کنترلی، قابلیت‌هایی به قفل اضافه شده که می‌تواند تأمین کننده نیازهای اکثریت افراد باشد. یکی از تفاوت‌های قفل‌های دیجیتال با قفل‌های مکانیکی روش دسترسی است. در قفل‌های مکانیکی برای باز کردن هر قفل نیاز به یک کلید مجزا دارید که اگر هم حواس جمع باشید و آن‌ها را گم نکنید مجبور به حمل همیشگی یک دسته کلید هستید. در صورتی که در قفل‌های دیجیتال برای باز کردن قفل کافی است رمزی به خاطر بسپارید و یا با اثر انگشت و یا یک کارت ساده در را باز کنید. به علاوه از دیگر آپشن‌های کنترلی قفل‌های دیجیتال ثبت آمار ورود و خروج افراد و اعمال محدودیت برای انواع دسترسی‌هاست.

آلارم‌های ضد حریق، ضد سرقت امنیت بیشتری برای محیط ایجاد می‌نمایند و باعث هشدار برای اقدام به موقع می‌شوند. قابلیت حریم خصوصی در قفل‌های دیجیتال، به ایجاد حریم خصوصی کمک می‌کند به گونه‌ای که افراد با هر نوع دسترسی نمی‌توانند در را از بیرون باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از قفل‌های دیجیتال داشتن قابلیت قفل اتوماتیک است که پس از چند ثانیه بعد از بسته شدن درب به طور اتوماتیک قفل می‌شود و دیگر هیچ نگرانی بابت قفل کردن درب نخواهید داشت. در قفل‌های سری p برند روک قفل اتوماتیک، امکان زمان‌بندی دارد.

برای خرید ارزان ترین قفل ‌های دیجیتال روک از محصولات ما دیدن کنید.

قفل دیجیتال روک

ارزان ترین قفل دیجیتال

عناصر تاثیر گذار بر قیمت قفل دیجیتال

عوامل زیادی بر روی قیمت و به تبع آن ارزان بودن یک قفل تأثیرگذار است. عواملی از جمله نوع طراحی دستگیره در قفل هوشمند، آپشن‌های قفل، شناخته شدن برند قفل، قابلیت انطباق پذیری قفل روی انواع مغزی، تعداد دسترسی (کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن، کلید مکانیکی) و داشتن آپشن با یا بدون نیاز به تجهیزات و قطعات اضافی بر روی ارزان یا گران بودن یک قفل مؤثر هستند.

در رابطه با انواع طراحی دستگیره دیجیتال می توان گفت به صورت یک روند از طراحی دستگیره اهرمی شروع شده با دستگیره های خلبانی و همان فشاری کششی ادامه یافته و در حال حاضر به تکنولوژی طراحی دستگیره‌های تمام اتوماتیک رسیده است. مزیت دستگیره‌های تمام اتوماتیک، باز شدن خودکار درب با هر نوع دسترسی بدون نیاز به استفاده از دستگیره است.

دو آیتم داشتن تعداد و انواع دسترسی می‌تواند روی قیمت تأثیرگذار باشد. منظور از انواع دسترسی داشتن دسترسی کارت، رمز و اثر انگشت است که در صورت داشتن کلیه این دسترسی‌ها قفل فول آپشن محسوب می‌شود. تعداد دسترسی هم بر می‌گردد به فراوانی دسترسی. به‌عنوان مثال بعضی از قفل ها امکان تعریف تا 40 رمز را دارند اما برخی دیگر تا 100 رمز را قبول می‌کنند.

قابلیت اتصال به اینترنت در قفل دیجیتال

امکان اتصال به اینترنت مزیت بسیار مهمی برای یک قفل دیجیتال محسوب می‌شود چرا که به کاربر قابلیت باز کردن درب از راه دور در محیط‌های نامحدود را می‌دهد. به علاوه اتصال به اینترنت در قفل باعث ثبت گزارش‌گیری دقیق و اعمال محدودیت زمانی بر روی دسترسی‌ها از طریق اپلیکیشن قفل که روی گوشی هوشمند کاربر ادمین است، می‌شود.

امکان اتصال به اینترنت اگر از طریق تجهیزات و قطعاتی که روی قفل به صورت آپشنال نصب می‌شود صورت گیرد قیمت قفل بیشتر از زمانی است که بدون نیاز به این تجهیزات از طریق وای‌فای به اینترنت متصل شود. داشتن ریموت برای باز کردن درب در یک محیط محدود و امکان اتصال به آیفون دو قابلیتی هستند که اگر روی یک قفل نباشند با هزینه حدودی 200 دلار امکان نصب بر روی آن را دارند.

قفل های هوشمند روک

معرفی ارزان ترین و با کیفیت‌ترین قفل‌های دیجیتال

قفل‌های برند روک محصولاتی با کیفیت و در عین حال با قابلیت‌های بسیار کاربردی هستند. قفل‌های سری p این برند به راحتی به طور خودکار به اینترنت متصل می‌شوند و گزارش‌گیری دقیق از آمار رفت و آمد را از طریق اپلیکیشن قفل روی گوشی هوشمند به شما می‌دهند.

امکان اتصال خودکار به آیفون و داشتن ریموت باعث شده این قفل بدون نیاز به هیچ‌گونه قطعات اضافی این خدمات را به نحوه شایسته و در عین حال با قیمت مناسب حدوداً [real_fake_price_shortcode label=”352t”] دلار به طور مثال در قفل p231 به شما ارائه کند. با یک جستجوی ساده در بازار قفل دیجیتال متوجه ارزان بودن قفل‌های برند روک خواهید شد. همچنین داشتن چشمی الکترونیکی آنلاین در قفل‌های سری p این برند شما را از خرید جداگانه چشمی بی نیاز می‌کند.

قفل دیجیتال روک p231 ارزان‌ترین قفل در میان قفل‌های سری P می‌باشد که قابلیت‌های زیادی به کاربر می‌دهد. قفل‌های سری H برند روک با دستگیره‌های اهرمی و آپشن قفل کودک ارزان ترین قفل ‌های دیجیتال در بازار محصولات امنیتی و کنترلی هستند.

در این سری قفل H100 هم که بیشتر مناسب درهای UPVC و درب‌هایی با بائوی کمتر هستند قیمت پایین تری دارد. لازم به ذکر است در بازار ایران ارزان تر از قفل‌های سری H برند روک وجود ندارد. مگر این‌که در اندازه‌ای غیر استاندارد ساخته شده و یا دارای نقص و کمبود فنی داشته باشد.

ارزان ترین قفل ‌های دیجیتال را از ما با بهترین کیفیت خریداری کنید.

سوالات متداول دستگیره هوشمند ارزان

ارزان ترین قفل دیجیتال روک کدام مدل است؟

مدل های h230 , h220 , h100 قیمت پایین تری دارند.

بهترین دستگیره هوشمند روک کدام است؟

مدل های p401 , p241 , p251 از پرفروش ترین مدل های برند روک هستند.