ارزان ترین قفل دیجیتال در سال 2021

ارزان ترین قفل دیجیتال در سال 2021 در بازار قفل‌های دیجیتال ایران قفل دیجیتال روک H220 است که قفلی ضد سرقت در عین داشتن کلیه استاندارهای یک قفل دیجیتال ایمن است. هرگز نیاید در خرید کردن کیفیت فدای قیمت شود به خصوص زمانی که می‌خواهید یک محصول امنیتی مثل قفل دیجیتال بخرید. قفل‌های روک در دو سری H و P هستند که قفل‌های سری H قیمت کمتری نسبت به سری P دارند و قفل‌های ارزان‌ری هم نسبت به آن دارند.

مدل‌های موجود در قفل دیجیتال سری H قفل H220 و H230 هستند که دستگیره دیجیتال H220 قیمت کمتری نسبت به H230 دارد. به طور کلی در حال حاضر ارزان ترین قفل دیجیتال موجود در بازار با قابلیت‌های بسیار عالی و رعایت استانداردهای امنیتی محسوب می‌شود.

دسترسی‌های ارزان ترین قفل دیجیتال

قفل‌های دیجیتال برند روک همگی به صورت فول آپشن هستند و کلیه دسترسی‌ها اعم از رمز، کارت و اثر انگشت را به کاربران می‌دهند. قفل‌های روک از جمله ارزان ترین قفل دیجیتال آن یعنی H220 امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی را به شما می‌دهد که این تعداد شامل 290 دسترسی کاربران عادی و 9 دسترسی کاربران ادمین می‌شود. از طریق دسترسی ادمین می‌توانید کاربران جدید را تعریف کنید و به تنظیمات قفل بپردازید. سنسور اثر انگشتی قفل دیجیتال ارزان H220، از نوع خازنی است و دقت و سرعت خوبی برای تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل را دارد.

قفل دیجیتال روک

قفل کودک در قفل دیجیتال روک h220

قفل کودک قابلیت امنیتی بسیار مهمی است که بیشتر در مورد دستگیره‌های اهرمی همچون H220 روک مطرح می‌شود. قفل کودک بیشتر برای خانواده‌هایی کاربرد دارد که از سالمندان دارای اختلال حواس و یا کودکان مراقبت می‌کنند. با فعال نمودن قفل کودک از داخل درب دیگر کودک امکان خروج از خانه را نخواهد داشت. در ضمن به یاد داشته باشید قفل کودک با هر بار باز و بستن درب به طور خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال نمودن دستی ندارد.

حریم خصوصی یا شب بند قابلیت دیگری است که با فعال شدن از داخل مانع از ورود افراد با سایر دسترسی‌ها از بیرون می‌شود. همین‌طور که از روی اسم این قابلیت مشخص است به ایجاد یک حریم خصوصی در خانه و یا محل کار کمک می‌کند.

ارزان ترین قفل دیجیتال روک h220

قابلیت‌های قفل روک H220

قفل دیجیتال روک H220 با قیمت حدودی 200 دلار امکان ارائه قابلیت‌های امنیتی و کنترلی کاربردی را به کاربران می‌دهد. باز کردن درب از راه دور در محیط نامحدود از طریق سیستم پیامکی به طور آپشنال برای قفل روک H220 وجود دارد. باز کردن درب در محل نصب قفل نیز از طریق ریموت و آیفون تصویری در کوتاه برد امکان‌پذیر است که اتصال به این دو قابلیت آپشنال می‌باشد.

برای اماکن هوشمندسازی شده هم قفل H220 روک امکان باز شدن از طریق کنترلر را دارد. البته قابلیت اتصال به خانه هوشمند در قفل دیجیتال ارزان H220 نیز به صورت آپشنال وجود دارد.

قفل دیجیتال روک h220

قفل دیجیتال ضد سرقت ارزان

دستگیره دیجیتال روک H220 ضد سرقت و ارزان محسوب می‌شود چرا که بر روی مغزی با زبانه قلاب مانند هوک سوار می‌شود و از باز شدن درب توسط انداختن دیلم جلوگیری می‌کند. همچنین در صورت ورود ولتاژ اضافی به قفل به منظور خرابی عمدی در مدار قفل، سیستم ضد شوک الکتریکی H220 روک به کمک شما می‌آید و مانع از ایجاد اختلال در عملکرد قفل می‌شود. در کنار همه این‌ها آلارم ضد سرقت در صورت استفاده از دسترسی‌های فیک مثل ورود چند باره رمز اشتباه و یا اعمال فشار به قفل دیجیتال شروع به آژیر کشیدن می‌کند.

قفل دیجیتال h220

ارزان ترین قفل دیجیتال روک را از کجا بخریم؟

ارزان ترین قفل دیجیتال در سال 2021 تحت عنوان قفل دیجیتال روک H220 را می توانید از سایت ROOK.IR با وارانتی یک ساله تهیه کنید. شاید در ذهنتان بیاید که اساساً وارانتی چیست. وارانتی در واقع ضمانت تعمیر و تعویض جنس فروخته شده در یک بازه زمانی مشخص است مثلاً برای قفل‌های دیجیتال روک زمان وارانتی یک ساله می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید از پشتیبانی فنی 24 ساعته بهره‌مند شوید و در هر ساعت از شبانه روز در صورت رویارویی با مشکل، کارشناسان فنی سایت روک در خدمت شما عزیزان خواهند بود. تازه تا 15 سال خدمات پس از فروش هم به غیر از این‌ها خواهید داشت و با ارائه دفترچه راهنما فارسی می‌توانید در صورت فراموش کردن نحوه کارکرد قفل پاسخ‌ سؤال‌هایتان را دریافت کنید.

برای آشنایی با انواع مدل‌های قفل هوشمند روک می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید و از تخفیفات باخبر شوید.